Niobe schreef:Bullebeest schreef:Ik zie het niet als macht hebben over de ander. Diegene hoeft ook niet voor mij het weer aan te zetten. Zou wat zijn. Ik zit er alleen mijzelf mij in de weg en dat is vet irritant. Laat dat laatste dan de biecht zijn.
Ik bedoel ook echt het bericht van Janine, niet die van jou.
Appen is altijd een ding van wanneer het uitkomt toch? Ik ken niemand die ook echt gelijk antwoord verwacht, als het haast heeft dan zijn er wel andere manieren.
Ik laat het vaak op ongelezen staan als ik even geen tijd heb om te reageren, anders vergeet ik het.
Huh? Moet je me toch even uitleggen welke macht ik dan heb

Ik kreeg iets te vaak berichten dat iemand (meerdere iemanden) het niet oke vond(en) dat ik het wel had gelezen en niet had beantwoord (ook als ik er geen zinnig antwoord op kon geven). Kennelijk is het niet overal een ding wat uitkomt, ik heb ook het idee dat veel mensen liever appen dan bellen. Wat ik persoonlijk ook niet begrijp, want als je me belt kan ik tegelijkertijd tenminste mijn huishouden doen, want dat ga ik niet aan de kant leggen om te appen.
Daarnaast vind ik het zelf ook prettig om geen blauwe vinkjes te zien, want dan ga ik zelf ook obsessief bezig met de inhoud van die berichten, of invullen wat een ander misschien wel of niet denkt. Zó vermoeiend