Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:28

smurffie schreef:
Dames en heren, jullie moeten je morele kompas even checken.. volgens mij gaat er iets niet helemaal goed := :+

Nou idd.
De sfeer is er niet beter op geworden de laatste pagina's. Als iemand je niet ligt kun je ook gewoon negeren he. Meteen ook even een reminder voor mezelf :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:29

Mkango schreef:
Benzz schreef:
Wat is eigenlijk het verschil tussen hetero en gewoon hetero?
Gewone hetero's wandelen niet door de Himalaya's. :j

I knew I was special! *\o/*

Veel geleerd in dit topic vandaag :j

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:32

Tanya schreef:
Bij de tweede date bleek het ineens een kleuter die allemaal flauwe grapjes maakte en het grappig vond om me te laten schrikken toen ik heel voorzichtig over een erg glad stuk straat liep. :')
Next please

Is mijn vent achter mijn rug aan het daten :? ik herken die humor:')

Maar met drank op achter het stuur gaan zitten is echt een afknapper ja.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:43

Fly_high schreef:
Tanya schreef:
Bij de tweede date bleek het ineens een kleuter die allemaal flauwe grapjes maakte en het grappig vond om me te laten schrikken toen ik heel voorzichtig over een erg glad stuk straat liep. :')
Next please

Is mijn vent achter mijn rug aan het daten :? ik herken die humor:')

Maar met drank op achter het stuur gaan zitten is echt een afknapper ja.

Mijn ex had ook dit soort humor en dat was oprecht wel een grote factor in waarom het uiteindelijk toch stuk liep. Als je me kan laten lachen heb je zoveel streepjes voor, maar het werkt ook andersom.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:54

Sommige mensen hebben humor ten koste van anderen.

It's me. I'm sommige mensen.

Mijn ex kon er ook echt niet tegen. Mijn man is nog erger dan ik. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:57

Urbanus schreef:

Ik moest bij je eerste zin ook meteen aan jou denken. :+:

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:59

Urbanus schreef:

I <3 jouw zelfkennis

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:18

Ik kan niks met ‘humor’ ten koste van anderen of over de rug van anderen. Ten koste van = altijd negatief.

Misplaatste humor kan ik ook niks mee. Dus tussen dit is wel grappig of ik zie de humor er niet van in….. net als dat ik de echte mannen humor niet snap of grappig vind.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:21

Oké.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:26

Zonnetje81 schreef:
Ik kan niks met ‘humor’ ten koste van anderen of over de rug van anderen. Ten koste van = altijd negatief.

Misplaatste humor kan ik ook niks mee. Dus tussen dit is wel grappig of ik zie de humor er niet van in….. net als dat ik de echte mannen humor niet snap of grappig vind.
O, nee, ik heb een heel zwartgallig, sarcastisch gevoel voor humor. :)) Maar ik probeer er wel op te letten dat ik mensen er geen pijn mee doe. Bij vrienden van wie ik bijvoorbeeld weet dat ze worstelen met hun gewicht o.i.d., zou ik daar nooit een grap over maken. Tegelijkertijd moest ik echt wel even gniffelen om de opmerking van Urbanus over wandelen in Nepal. :+ Wat dat soort dingen aangaat neem ik mezelf ook niet al te serieus, dus ik kan ook om dat soort grappen lachen als ze over mij gaan. Niets erger dan iemand die wel graag uitdeelt, maar niet kan incasseren. :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:34

Oh, ja, humor, :+

Ik heb echt een pleurishekel aan mannen die constant woordgrapjes etc. maken. Die voelen zich dan een soort Phil van Modern Family 'haha kijk mij eens leuk dorky en loveable dadjoke-man zijn'.

En mensen/stellen/vrienden die elkaar constant afzeiken als grapje. Echt cónstant sarcastisch, nooit eens in staat om een normaal gesprek te voeren.

En vrouwen die 'als grapje' hun man behandelen als een debiele 3-jarige, en dan zo knipogen naar andere vrouwen 'want vast herkenbaar' .

Het is een dunne lijn :))

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:36

Het is denk ik ook per persoon anders van wie je iets kan hebben of niet. Ik ken mensen die over de rug van anderen k grappen maken om zichzelf beter te voelen.

Zwarte humor is dan misschien weer wat anders. Ik kan best wel wat hebben. Best lastig omdat leerlingen op school ooit dingen zeggen waar ik dan pedagogisch verantwoord op moet reageren maar eigenlijk kei hard om moet lachen. Ook echt zaken die niet kunnen. Maar nooit over iemand in je directe omgeving.

Ik ging een keer uiteten met een vriendin haar nieuwe vriend die mij dan ter plekke omlaag wilde halen wat zogenaamd grappig was terwijl we elkaar niet kenden. Misschien bedoel ik dT soort zaken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:36

Ik ben mijn morele kompas nog steeds aan het zoeken. Zal mijn nachtkastje effe checken. Misschien zoemt er wat.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:37

Urbanus schreef:

Ik heb hetzelfde :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:37

BaileyMix schreef:

Ik heb echt een pleurishekel aan mannen die constant woordgrapjes etc. maken. Die voelen zich dan een soort Phil van Modern Family 'haha kijk mij eens leuk dorky en loveable dadjoke-man zijn'.

En mensen/stellen/vrienden die elkaar constant afzeiken als grapje. Echt cónstant sarcastisch, nooit eens in staat om een normaal gesprek te voeren.

En vrouwen die 'als grapje' hun man behandelen als een debiele 3-jarige, en dan zo knipogen naar andere vrouwen 'want vast herkenbaar' .

Nou ja dit eigenlijk.

Ik ben niet goed in uitleggen op internet :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:38

BaileyMix schreef:

Wait, whut?!

Doen vrouwen dat écht?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:39

Suzanne F. schreef:
Ik ben mijn morele kompas nog steeds aan het zoeken. Zal mijn nachtkastje effe checken. Misschien zoemt er wat.
Misschien trilt er wel iets <<)

Benzz

Dat soort vrouwen noemen we een Karen.

Ailill

Oh daar kan ik uuuuuuuuren naar kijken op YouTube, heerlak!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:41

Tiktok is ook een broeinest voor karens :') is er nu in Amsterdam ook niet karens diner geopend?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:42

Ailill schreef:
Wait, whut?!

Doen vrouwen dat écht?

Ik werkte ooit bij de IKEA, wat op zichzelf al klote was, maar daar kreeg ik zoveel van dit soort types aan de kassa. Hun man rond commanderen ("éérst de grote dingen. IK ZEG EERST DE GROTE DINGEN. LUI-STE-REN ANDERS GAAT HET WEER MIS") en dan naar mij "Haha ja je neemt ze mee hè, maar je hebt er niks aan hihaho maar hij mag wel betalen hoor PIET GEEN TAS PAKKEN IK HEB ER ZELF ÉÉN" En die mannen maar als een banketstaaf rozenwater schaapachtig staan kijken.

;( ;(

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:47

BaileyMix schreef:
Ailill schreef:
Wait, whut?!

Doen vrouwen dat écht?

Ik werkte ooit bij de IKEA, wat op zichzelf al klote was, maar daar kreeg ik zoveel van dit soort types aan de kassa. Hun man rond commanderen ("éérst de grote dingen. IK ZEG EERST DE GROTE DINGEN. LUI-STE-REN ANDERS GAAT HET WEER MIS") en dan naar mij "Haha ja je neemt ze mee hè, maar je hebt er niks aan hihaho maar hij mag wel betalen hoor PIET GEEN TAS PAKKEN IK HEB ER ZELF ÉÉN" En die mannen maar als een banketstaaf rozenwater schaapachtig staan kijken.

;( ;(

Die zijn er zoooooveeel.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:49

BaileyMix schreef:

Now I'm triggered :+

Ik zou zeggen ieder zijn ding, zolang het wederzijds klikt en met elkaars toestemming is en niet daadwerkelijk elkaar afzeiken en kwetsen. Bij een onbekende zou ik het liever niet doen, maar grensoverschrijdende humor is zo mijn ding in een relatie :') Of van dat type humor ergens halverwege war je doorsnee 13-jarige knul grappig vindt en een Tiny & Lau filmpje :=

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:50

Birkenstockje, drie kwart legging en lekker pittig kapsel :D
En nooit meer sex en zowel, wel met een handdoekje eronder :D

Hoop nu zo dat ik niemand tegen z'n schenen schop...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:53

BaileyMix schreef:
Ailill schreef:
Wait, whut?!

Doen vrouwen dat écht?

;( ;(
Da's toch erg, auw.

Afbeelding