Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corinep schreef:Jij bent degene die een paar pagina's terug verkondigd dat je liever de relatie verbreekt dan een dagje opoffert om met hem en zijn neefje naar de dierentuin te gaan...
Luxorvalkje schreef:Als vrienden of collega’s op de ‘ik moet X van mijn kind delen’ toer gaan. Post ik altijd een dierenplaatje.
Een foto kan altijd. Maar drie foto’s met kind X met spinazie prut over zijn hele gezicht, genomen uit verschillende hoeken gaat me te ver. Hebben we het ooit over gehad.
Ik (en een aantal andere mensen) vinden het vies. Een aantal andere ouders vervallen dan in de ‘ik bied meer’ gewoonte en delen een foto van hun kind met nog meer ranzigheid.
Open alsjeblieft een eigen groep om die troep te delen.
Laatste toevoeging aan die chat was dit:
[ [url=m/rMnXzR.jpg]Afbeelding[/url] ]
fleurtjeuh schreef:Oh beesten babies
Hier een 2tal volwassen katten babies, een semi volwassen kattenbaby en een echte kitten
[ [url=m/ZPMSWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
kitten(beschikbaar voor nieuw personeel)
[ [url=m/puXPBY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Semivolwassen
[ [url=m/o3H98I.jpg]Afbeelding[/url] ]
volwassen
[ [url=m/qVD83U.jpg]Afbeelding[/url] ]
volwassen
Femke_Tweety schreef:c_alsemgeest schreef:Zo cute...
Ik heb HansieHansie altijd als leen-hond
Hij is van mijn moeder, al lang geen pup meer... maar hoe schattig is hij in natte staat?
[ [url=m/xn9dPP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Griffonnetje?
corinep schreef:Het spijt mij als ik iemand gekwetst heb, dat is niet mijn bedoeling.
Het is mijn mening en persoonlijke ervaring dat je de liefde voor een kind echt niet kan vergelijken met die voor een partner of ander familielid. En nee, ik denk echt niet dat je je dat kan voorstellen als je dus zelf geen kinderen hebt.
Ik ben juist een heel empatisch en zorgzaam persoon. Ik zeg wel altijd eerlijk hoe ik over iets denk. De ene keer wordt dat verkeerd opgevat, de andere keer juist gewaardeerd.
Als je mijn posts vervelend vind kun je ze ook negeren. Bewust iemand kwetsen is absoluut nooit mijn bedoeling.
lor1_1984 schreef:Ik snap überhaupt niet dat moeders persé willen meekletsen als ze niet tegen de geplaatste opmerkingen/onderwerpen kunnen.
Ik bedoel maar, ik ga toch ook niet in een zwangerschapstopic posten dat je niet aan kinderen moet beginnen want *vulmaarin* of mekkeren dat hun berichten me niet aanstaan.
Echt, je weet wat voor topic dit is dus als je niet gewoon kunt meekletsen ontstip dan en zoek een topic wat beter bij je past.