fohadie schreef:Wederom een concert wat niet doorgaat. Ja, dat weet ik al sinds de laatste persconferentie maar vandaag te horen gekregen dat het concert ook niet meer verplaatst gaat worden. Het is inmiddels nu drie keer verplaatst en de band is er wel een keer klaar mee en kiest nu voor landen waar ze wel welkom zijn. Extra poedersuiker omdat er wellicht vanaf volgende week wel weer concerten gegeven mogen worden.
Serieus, al moest ik zittend headbangen, alles beter dan niet doorgaan!
Edit: goh, ik schrijf dit en ik krijg een mail dat de volgende band het concert in NL afzegd. Te bang dat het op het laatste moment afgezegd wordt . Zou pas in maart zijn, maar je weet het maar nooit met die wispelturige maatregelen in NL.
Erg fijn, van de vijf concerten die ik in 2020 had staan zijn er precies 0 doorgegaan. Ook niet in 2021. Twee komen nu definitief niet meer, rest zou april, mei en juni zijn.
En natuurlijk is dit maar een kleine ergernis vergeleken met andere berichten, maar soms zou ik willen dat ik in een ander land zou wonen wbt coronabeleid. Alleen geen idee welk land.
Nou dit, ik zou met liefde een plastic bubbel aan schaffen. Problem solved (al hoor je dan weer niet zo goed
)