Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dispar_Vulgo schreef:Ik vraag me af hoeveel je kan vragen aan een eventuele bijrijder?
Betreft een allround sportpaard (Z dressuur en B springen) met gouden karakter. (Mits ervaren genoeg) mag diegene ook springen en buitenrijden. In principe geen klusjes.
little_birdy schreef:Ik denk inderdaad dat het dan niet helemaal in verhouding is op dit moment en je zelf moet nadenken of dit inderdaad is wat goed werkt voor jou
Amado7 schreef:Schoonzusje heeft een aroma diffuser besteld. Maar nu komt er geen mist uit de bovenkant. Veel gegoogled maar komen er niet uit. Als je het deksel opent komt de stoom er als een malle uit, maar het komt niet uit de bovenkant ondanks dat hij gevuld is met mist.
Opties die we al bekeken hebben:
- teveel water waardoor de damp te zwaar wordt. Dit is niet zo want het stijgt alsnog als je hem open doet en we hebben er ook niet veel water in gedaan.
- deksel goed er op
- binnendeksel er uitgehaald, dan doet hij het ook niet.
Ze kan hem terugsturen alleen gaan ze op vakantie dus wilden eerst even kijken of er een optie was dat hij het gewoon doetIemand enig idee ?
Myrsky schreef:Vraag, ik ben op zoek naar de meest voordelige manier om met de trein te reizen voor 1 dag. Dat lijkt een NS weekend flex abonnement te zijn.hier staat opzegbaar elk moment (na de eerste maand). Kan ik deze dan voor 1 maand nemen en zodra ik mijn uitje heb gehad opzeggen? Of moet ik dan de tweede maand ook betalen?
Steeph schreef:Myrsky schreef:Vraag, ik ben op zoek naar de meest voordelige manier om met de trein te reizen voor 1 dag. Dat lijkt een NS weekend flex abonnement te zijn.hier staat opzegbaar elk moment (na de eerste maand). Kan ik deze dan voor 1 maand nemen en zodra ik mijn uitje heb gehad opzeggen? Of moet ik dan de tweede maand ook betalen?
Heb je één traject waar je op wil reizen? Is het een geplande reis of wil je die dag gewoon in de trein stappen en kijken waar je uitkomt?