Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 21:58

NogSteedsGek schreef:
Zijn er bij jullie ook allemaal pickup punten verdwenen uit de app? Las ik iets wil kopen kan ik alleen een DHL punt verder weg selecteren. De DHL punten in het nabijgelegen winkelcentrum staan er alle 3(!) Niet meer tussen als optie. Het homerpunt in dat winkelcentrum kan ik nog wel selecteren (maar gebruik liever DHL).

En ik heb bij sommige items dat de verzendkosten €0,00 zijn. Op zich heel fijn natuurlijk als ik die items koop scheelt dat weer. Maar hoe dat nu weer komt is ook gek. Is niet bij alle items maar wel al bij verschillende items van verschillende verkopers tegen gekomen.

Ja bij mij ook.
Ik laat altijd met DHL versturen en mijn afhaalpunt staat er niet meer bij.

Dpd en mondial nog wel gelukkig.
Foutje bij Vinted gok ik dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 22:00

Ik ga even bekijken welke ik al heb van Grisham (zijn er niet veel) :D

corinep

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 03:12

Vervelend zeg dat gevoel alsof je iets er veel te goedkoop op hebt gezet. Gisteravond iets erop gezet en binnen half uurtje verkocht, naar spanje nog ook dus flink verzendkosten erbij denk ik. Heleboel mensen hadden het op favoriet gezet en 3 biedingen. Maargoed ik heb ervoor wat ik er voor wilde hebben dus het ligt klaar om te verzenden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 07:30

Ik verkoop sowieso dingen naar Spanje of Italië waarvan ik me afvraag waarom ze dat van mij kopen, en niet gewoon nieuw want dat scheelt dan maar een paar euro met verzendkosten en Vinted kosten erbij.

Of de nieuwprijzen moeten daar een stuk hoger liggen maar dat lijkt me sterk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 08:45

Van sommige merken kan dat wel hoor.

Ik krijg maar de vraag waarom ik de motorjassen verzend voor €7,50 en niet voor €3,75 zoals de rest op vinted. Omdat die dingen nooit van z'n leven in een klein pakket passen en dat dit de verzendprijs is voor dat formaat van pakket? Dat je tussen 2 formaten soms de kleinste pakt omdat het amper scheelt, dat begrijp ik wel. Maar met een motorjas en aangepast formaat ga ik die gok echt niet nemen :')

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 09:34

Motorjas heb ik ook 1 te koop staan en die past mi gewoon in een "groot" pakket.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 11:01

Qua gewicht de mijne niet jammer genoeg, zit net boven de 5kg uit en dan moet de verpakking er nog omheen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 14:45

Ik dacht pokemon kaarten gekocht te hebben, zaten wel wat goede tussen en voor 40 euro. Annuleerde de verkoper het omdat die niet thuis was een aantal dagen. Dus ik zeg oké, als je thuis bent zou je dan ook nog foto’s kunnen sturen van alle andere kaarten, wellicht kan ik er meer bij kopen. Komt die thuis, blijkt dat die letterlijk alleen nog maar de minder waardevolle kaarten had (dus niet meer de goede kaarten die afgebeeld stonden). Ik heb gezegd dan zie ik er van af? Maar snap überhaupt niet dat je advertenties niet aanpast als de helft al verkocht is? Stel hij was wel thuis, had hij die waardeloze kaarten voor 40 euro opgestuurd, ik ben niet blij en zal het weer retour moeten sturen… alleen maar gedoe…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:20

Hoe zit dat met die gratis verzending? Ik krijg een screenshot van iemand dat ze graag de gratis verzending wil waarbij er €0.00 staat bij mijn artikel als verzendkosten. Nogeens gecontroleerd maar het juiste pakket formaat heb ik wel ingevoerd...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:21

Ik zag dat idd ook voorbij komen als koper, geen idee of je als verkoper dan extra kosten krijgt?

Wodamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:26

Ik heb ook bij alle producten 0 euro verzendkosten staan. Dat klopt toch niet ?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:27

Ik heb gewone verzendkosten erbij staan... Nergens 0 euro.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:28

Hebben jullie pas sinds kort Vinted?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:30

Lisitano schreef:
Hebben jullie pas sinds kort Vinted?

Ik heb het zelf nog nooit gezien en dit is de eerste keer dat een koper er mij daar naar vraagt ..

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:35

Als je nieuw bent op Vinted is het eerste kledingstuk dat je verkoop gratis verzenden voor de koper. Dus als je dit ziet bij een verkoper weet je dat diegene nog niks heeft verkocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:52

Hmm vreemd want ik ben de verkoper in dit geval en heb al meerdere verkopen gedaan?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:56

Ik heb enkele weken terug plots ook iets gekocht met 0 euro verzending… geen idee waarom, is wel gewoon aangekomen.

Wodamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:56

Heb ook al meerdere dingen verkocht. Toevallig iets verkocht en moet nu in de chat de verzendopties aangeven. Maar dit is denk ik omdat het een bundel is?
Bij mij spullen staan geen verzendkosten bij de artikelen maar ook als ik zelf naar dingen kijk staan er geen verzendkosten bij

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:59

tengeltje11 schreef:
Ik heb enkele weken terug plots ook iets gekocht met 0 euro verzending… geen idee waarom, is wel gewoon aangekomen.

Dat is denk de actie vanuit Vinted.
Ik was al een tijdje lid, had ook diverse dingen gekocht, maar niets te koop staan.
Meestal draag ik het zelf af.
En kreeg toen dit in mijn inbox van vinted;
"Als je je eerste artikel via Vinted verkoopt vóór 13 december, betalen wij de verzendkosten voor die aankoop in plaats van de koper zelf."

edit: zie dat ik spuit 11 ben :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 08:43

Iemand een idee of je een verzendlabel nogmaals kunt laten scannen?

Ik heb vorige maand wat verstuurd, pakket is een maand kwijt geweest en uiteindelijk weer bij mij thuis bezorgd. Kan ik hem dan gewoon weer bij een dhl punt laten scannen en opsturen?

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 09:21

Aranel schreef:
Iemand een idee of je een verzendlabel nogmaals kunt laten scannen?

Ik heb vorige maand wat verstuurd, pakket is een maand kwijt geweest en uiteindelijk weer bij mij thuis bezorgd. Kan ik hem dan gewoon weer bij een dhl punt laten scannen en opsturen?

Nee dat lukt niet, tenminste iemand heeft het bij een pakketje van mij weleens geprobeerd, toen lukte het niet en moest ik het opnieuw kopen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:38

Er is geen manier volgens mij, om alleen artikelen te zien die met 0 euro verzendkosten gekocht kunnen worden? Lijkt me wel leuk om doorheen te bladeren namelijk :j

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 09:41

Lotus83 schreef:
@Margee.. je hebt geen foto's van hoe je het hebt ingepakt?

Balen dit.

Vinted reageert altijd in het Engels

Jawel, de kopermailde een foto van een opengescheurde doos. Ten eerste snap je niet dat het zo wordt afgegeven door DHL en ten tweede, wie neemt het nu zo aan?
De doos hadden we overigens flink dicht getaped en er zat nog een roze, dikke, papieren tas om, ook getaped.
Nou ja, lesje geleerd.Kopen doen we nog wel maar verkopen gaat gewoon weer via marktplaats, vooraf betalen of ophalen en verzending met Post NL.

Vinted heeft overigens ook al eens naar mij gereageerd in het Frans. Nederlanders schijnen zich in taal altijd maar te moeten aanpassen.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 09:44

Margee schreef:
Vinted heeft overigens ook al eens naar mij gereageerd in het Frans. Nederlanders schijnen zich in taal altijd maar te moeten aanpassen.

Maar je kan dan gewoon op de vertaaltknop klikken en in het Nederlands terug reageren, ik vind die service juist prima. Iedereen kan zich in zijn eigen taal redden.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 10:06

Inwonderland schreef:
Margee schreef:

Maar je kan dan gewoon op de vertaaltknop klikken en in het Nederlands terug reageren, ik vind die service juist prima. Iedereen kan zich in zijn eigen taal redden.

Met diegene waar je van koopt is het ideaal, soms zelfs gezellig. Echter als je een Nederlandse website hebt, vind ik het slechte service. Overigens zijn het meestal standaard antwoorden, het knippen en plakken idee.