Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 12:27

rien10 schreef:
Nou, dat is simpel. Aardappel in de magnetron, minuut wachten, onder je voeten stoppen. Klaar.

:') :') :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 13:09

rien10 schreef:
Nou, dat is simpel. Aardappel in de magnetron, minuut wachten, onder je voeten stoppen. Klaar.

_O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 18:23

Roosch schreef:
Oké die was de druppel, ik haal hem van m'n lijstje af en ga sparen voor een geheel nieuwe badkamer. :')

Mja. Bedankt he, voor het me hier vanaf praten. Eigen Huis In Puin en de badkamer staat op zn kop dankzij dit topic. :))

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 19:44

Wordt er nu echt een bubbelbad geplaatst? :') _O-

Wie gaat me hier vanaf banketstaaf?
Zodat ik in bed de e-reader kan lezen (ipv TikTok scrollen) zonder op m'n buik of zij te hoeven liggen of koude handen te krijgen :+ rechtop zitten is ruk.

https://amzn.eu/d/3HHQWpc https://amzn.eu/d/bGHWEU8
<3

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 19:47

Nyaleti schreef:

Zodat ik in bed de e-reader kan lezen (ipv TikTok scrollen) zonder op m'n buik of zij te hoeven liggen of koude handen te krijgen :+ rechtop zitten is ruk.

<3

DOEN! Ik wil niets meer anders :D . Maar daar is dit topic niet voor _O-

Roosch

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 20:09

Jazeker. Het bubbelbad zit er al in. En ik zit daar hopelijk vrijdag weer in. :D :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 20:17

Nyaleti schreef:

<3

Hiermee kan je in het ergernissen topic komen melden dat hij tijdens je slaap geheel met reader en al naar beneden lazert :P

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-25 20:20

Ja hij zit met een klemmetje vast, dat komt sowieso nooit goed :P Diepe slaap gegarandeerd als dat ding op je hoofd valt! En je moet alsnog die bladzijden verder tikken.

Tip: klem de ereader tussen je matras en een kussen. Dan kun je gewoon op je zij lezen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 20:22

Doe ik ook altijd met mijn switch, ik lig dan op mijn zij en de switch staat dan 90° gedraaid tegen een kussen. Werkt goed, en handen lekker warm onder de dekens

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 22:17

Roosch schreef:
Roosch schreef:
Oké die was de druppel, ik haal hem van m'n lijstje af en ga sparen voor een geheel nieuwe badkamer. :')

Mja. Bedankt he, voor het me hier vanaf praten. Eigen Huis In Puin en de badkamer staat op zn kop dankzij dit topic. :))

Sorry -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 22:29

Wat leuk Roosch! Vrijdag is al bijna! *\o/*

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-25 23:10

Vergeet 'm niet zo af en toe een reinigingsrondje met jet cleaner te laten draaien, Roosch... Anders krijg je spijt dat je er niet vanaf gepraat bent :=

Ik wil zelf graag een nieuwe naaimachine. Help me er vanaf :')

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 00:04

Konstantine schreef:
Vergeet 'm niet zo af en toe een reinigingsrondje met jet cleaner te laten draaien, Roosch... Anders krijg je spijt dat je er niet vanaf gepraat bent :=

Mijn vriendin heeft ook een aangeschaft. Na twee selfmade shirtjes (best geslaagd) staat deze machien al zeker 5 jaar in de kast te shinen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 00:10

Sheran schreef:
Ja hij zit met een klemmetje vast, dat komt sowieso nooit goed :P Diepe slaap gegarandeerd als dat ding op je hoofd valt! En je moet alsnog die bladzijden verder tikken.

Tip: klem de ereader tussen je matras en een kussen. Dan kun je gewoon op je zij lezen.

Neee je draait het aan met een schroef! En voor het klikken heb ik de page turner van de 2e link <<)

Maar het zal vast een keer vallen ja. Of inslaap vallen met dat ding nog boven je hoofd, dan wakker worden, omhoog komen en begroet worden met een kopstoot :+

Vriendin van mij heeft het en elke keer als ik bij haar binnenkom ligt ze daar zó enorm content onder een dekentje, ik ben zo jaloers.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 07:02

Konstantine schreef:

Ja, goeie tip! Die heb ik al ingeslagen.

Toch wel heel blij mee hoor. Al is dit wel de grootste fail van het topic gok ik. :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 08:09

senna21 schreef:
Konstantine schreef:

Mijn vriendin heeft ook een aangeschaft. Na twee selfmade shirtjes (best geslaagd) staat deze machien al zeker 5 jaar in de kast te shinen.

Oh, oeps. Dat is zonde.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 08:14

Nyaleti schreef:
Sheran schreef:

Neee je draait het aan met een schroef! En voor het klikken heb ik de page turner van de 2e link <<)

Maar het zal vast een keer vallen ja. Of inslaap vallen met dat ding nog boven je hoofd, dan wakker worden, omhoog komen en begroet worden met een kopstoot :+

Vriendin van mij heeft het en elke keer als ik bij haar binnenkom ligt ze daar zó enorm content onder een dekentje, ik ben zo jaloers.

Maar zo n ding is toch gewoon ontzettend lelijk en doet afbreuk van je slaapkamer ?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-25 18:55

Konstantine schreef:

De oude naaimachines zijn echt beter dan die nieuwe. Zwaarder, betere kwaliteit. Ik zou serieus de oude houden en er gewoon wat handiger mee worden :))

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 23:13

Alja, zie je toch niet als je slaapt :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 08:16

Sheran schreef:
De oude naaimachines zijn echt beter dan die nieuwe. Zwaarder, betere kwaliteit. Ik zou serieus de oude houden en er gewoon wat handiger mee worden :))

Thanks Sheran, daar heb je wel echt een goed punt!

fjordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 10:44

Ik heb wel een splinternieuwe gekocht, mijn oudje wel gehouden, maar naai er niet meer op. Ben superblij met de nieuwe functies. Sorry :=

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-25 10:50

fjordwijk schreef:
Ik heb wel een splinternieuwe gekocht, mijn oudje wel gehouden, maar naai er niet meer op. Ben superblij met de nieuwe functies. Sorry :=

De functies zijn handig, maar met wat handigheid ook gewoon te doen op een oude. Mijn ervaring met de nieuwe is dat ze lichter zijn (tenzij je een industriële koopt) waardoor ze verschuiven bij grotere hoeveelheden stof en je ze steeds op hun plek niet trekken. Ook is mijn oude minder aan het zeuren over van alles. Veeeeeel minder functies maar ik kan er alles op maken. Op het moment kan hij alleen rechtuit naaien maar na wat onderhoud zal de zigzag ook weer lukken :))

Dus wellicht zijn echt goed industriële van een paar duizend euro wel echt beter dan een oude ja. Maar die van een paar honderd... doe mij op elk moment maar de naaimachine van mijn oma.
Uitzondering maak ik voor de trapnaaimachine: ik heb er een jurk op gemaakt en dat ging goed, maar die vond ik toch te lastig sturen :))

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 10:57

Ik vond de superhippe naaimachines op naailes stiekem ook nogal veeleisend haha, maar al die extra steken zijn wel handig soms... En dat 'ie simpelweg niet naait als de voet niet naar beneden staat ook :+

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 16:58

Ik heb twee jaar geleden een nieuwe naaimachine gekocht omdat de oude (ruim 35 jaar oud) echt kapot was.
Het is een Singer in een iets lagere prijsklasse.
Het is een prima apperaat, geen onnodige functies, maar ik mis de oude wel. Dat ding naaide echt door alles heen, de nieuwe heeft al moeite met twee lagen spijkerstof :+ (spijkerbroek inkorten)
Kortom: neem geen nieuwe als het je niet per se om de hippe functies te doen is, of hou de oude in elk geval voor zware klussen.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 17:01

Ik heb geen plek voor 2, dus dan houd ik het toch maar bij 1 denk ik.