Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:55

xDenies schreef:
Sterkte Mkango,

Mijn nieuwe laptop van een maand oud begint problemen te geven :( k*t zooi.

Het heeft een uur googlen gekost en een hoop uitproberen .. maar hij doet het weer!!! *\o/* *\o/*

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 00:40

Alweer 2x politie bij de buren vanavond, en ik sluit een 3e keer niet uit want ze schreeuwen nog steeds ^)

Edit; en daar was nummer 3...

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 07:26

Dat ik met dit weer pensionpaarden buiten mag zetten in m'n eentje := zal vast wel goed gaan maar veilig is anders

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 10:45

Geërgerd en bezorgt.Mijn bejaarde buurvrouw wil naar een begrafenis,maar durft niet met de auto.Haar zoon
woont te ver weg.Ik heb de auto niet en toch 1.30 rijden.Nu gaat ze met bus,trein,bus en 15 minuten lopen.Ik heb gezegd neem een taxi maar dat is te duur.En ik weet dat ze het makkelijk kan betalen.En ze heeft geen mobiel :(

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 11:01

Het eeuwige gezeik in huis. Gewoon zeuren om te zeuren. Houd toch gewoon op en ga wat doen met je leven. _-:(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 11:22

Verwachte levertijd onderdeel van de auto.... december 2020..... ja we hebben een leenauto maar zonder trekhaak (we brengen de kinderen met fiets op het fietsenrek naar school) en maat kleiner dan onze kapotte auto. Gelukkig hebben we nog een andere auto met trekhaak maar het is zo’n gedoe en geplan. We hebben niet voor niets 2 auto’s met trekhaak..

Ben benieuwd wat werkgever van mijn man voor voorstel heeft.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 11:27

Ik moet afleren om altijd het initiatief te nemen in vriendschappen, omdat blijkt dat ik hele ongelijkwaardige vriendschappen heb. Nu wacht ik dus op initiatief van de ander en dat komt dus niet. Toch teleurstellend en heeeeel moeilijk om nu zelf niet te appen

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 11:46

Da's zuur Bloemetje, hoe kan dat zo lang duren? Is het een bijzonder merk?

Ik erger mee dood aan m'n getwijfel of ik wel of niet voor een bepaalde auto moet gaan. Is toch maar voor een jaar of 3 maar hij heeft al zoveel KM maar is echt by far vetste bak die ik kan kopen met m'n budget.

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 12:30

Dat de tandarts uitloopt en me nu dus nog langer gek kan maken over de verdovingspuit pff

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 12:32

casperzazoe schreef:
Da's zuur Bloemetje, hoe kan dat zo lang duren? Is het een bijzonder merk?

Nee het gaat om een Golf GTE. Maar het onderdeel van de versnellingsbak is blijkbaar niet in Europa te leveren. Nu zal het vast wel eerder dan december er zijn, maar dat is de melding die de garage nu krijgt bij levertijd. De auto staat nu al 2 weken bij de garage. Zijn luxe problemen he, want we hebben een leenauto.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 12:40

Dat ik me op loop te vreten over een bepaalde uitslag die ik vandaag of mogen krijg. Een bepaald baantje. Heb een supergoed gevoel erover dus ben al helemaal hyped omdat ik denk dat de kans groot is dat het door gaat, maar dat is gewoon nog niet te zeggen natuurlijk. Als ik straks afgewezen word denk ik echt dat ik mezelf drie dagen lang weer op moet rapen :') :') :') Wil het gewoon weten H E L P

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-20 12:44

Opdrachtcoach die gewoon totaal niks van zich laat horen terwijl we morgen intakegesprek hebben met onze opdrachtgever. Snap dat je zelfstandigheid wil stimuleren, maar er is een verschil tussen dat en gewoon het laten afweten :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 13:25

Ik hoorde mijn hamster al twee nachten niet meer scharrelen en heb hem net even onderzocht; flinke bult onder zijn kin. Vrees een tumor. Ga al naar de dierenarts maar weet iemand toevallig iets wat ik hem kan geven/voeren wat pijnstillend werkt? Heb de dierenwinkel gebeld maar die mogen niets verkopen (super logisch maar had geen idee ervan) dus vraag het nu hier even. Beetje offtopic I know :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 13:27

Ik erger me aan een webshop. M'n pakketje is blijkbaar nog steeds niet retour bij hun. De helft is niet voorradig. Dus wil m'n geld terug. Ze blijven elke keer zeggen ja komt morgen denken we. Geef het nog 1 kans. Maar echt ergenis nummer 1

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 13:52

Castilja schreef:
Ik hoorde mijn hamster al twee nachten niet meer scharrelen en heb hem net even onderzocht; flinke bult onder zijn kin. Vrees een tumor. Ga al naar de dierenarts maar weet iemand toevallig iets wat ik hem kan geven/voeren wat pijnstillend werkt? Heb de dierenwinkel gebeld maar die mogen niets verkopen (super logisch maar had geen idee ervan) dus vraag het nu hier even. Beetje offtopic I know :(

Sterkte. :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 14:07

Castilja schreef:

Kan ook een cyste zijn door ingegroeide haartjes, hoeft niet meteen einde hamster te betekenen! Als het open klapt kan de prut eruit en dan voelt hij zich meteen een stuk beter, als dat het is.
Succes bij de dierenarts hopelijk is het niks ergs!

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 14:39

Independence schreef:
Ik moet afleren om altijd het initiatief te nemen in vriendschappen, omdat blijkt dat ik hele ongelijkwaardige vriendschappen heb. Nu wacht ik dus op initiatief van de ander en dat komt dus niet. Toch teleurstellend en heeeeel moeilijk om nu zelf niet te appen

Oké, ik heb toch weer zelf initiatief genomen en daarna heel veel balletjes klaargelegd, maar 0,0 respons. Binnenkort ga ik haar confronteren

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 14:40

Eerst avond carnaval gevierd, nouja half. Om half 12 hebben ze me met de mannen van de EHBO uit de tent kunnen dragen. Niet meer kunnen lopen van de pijn. Lekker nierbekkenontsteking nu..
Lekker als je er al 4 maal aan geopereerd bent en ze beloven dat ‘het nu echt goed is hoor’ |o

@independence: Niets op reageren of confronteren. Heel moeilijk, maar lekker dood laten bloeden. Zo’n mensen zijn jou energie niet waard, karma regelt de rest.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 15:16

Aan de manier van opvoeden van mijn ouders. Zo vreselijk inconsistent. Ik word er echt gek van

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 15:46

Westhof schreef:
Na veel gedoe met een bedrijf een negatieve recensie op Trustpilot geschreven. Ben ik normaal niet van, maar was ze helemaal zat. Krijg ik een bericht van ze of ik die recensie alsjeblieft wil verwijderen. Dan krijg ik korting op m’n volgende bestelling. Nee, ik wil nooit meer zaken met jullie doen :') Via een privébericht op FB ook nog. Vind dat echt heel onprofessioneel.

En vervolgens laten ze je comment verwijderen op Trustpilot en dreigen ze met stappen omdat ik hun "bedrijf schaad". Echt, sommige bedrijven :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 15:48

Bizar!

Zo had ik eens een auto gezien die ik wilde gaan bekijken bij een bedrijf.. Hadden ze de foto's gewoon gefotoshopt want de auto zag er in het echt HEEL anders uit. Krassen, verlopen kleur, andere velgen.. Dus ik had een negatieve recensie geplaatst, kreeg ik een telefoontje of ik het kon verwijderen, dan zou hij m'n reiskosten vergoeden en mocht ik met 2 vriendinnen op zijn kosten naar de bioscoop. Sneu figuur. :r

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 15:51

Westhof schreef:
Westhof schreef:
Na veel gedoe met een bedrijf een negatieve recensie op Trustpilot geschreven. Ben ik normaal niet van, maar was ze helemaal zat. Krijg ik een bericht van ze of ik die recensie alsjeblieft wil verwijderen. Dan krijg ik korting op m’n volgende bestelling. Nee, ik wil nooit meer zaken met jullie doen :') Via een privébericht op FB ook nog. Vind dat echt heel onprofessioneel.

En vervolgens laten ze je comment verwijderen op Trustpilot en dreigen ze met stappen omdat ik hun "bedrijf schaad". Echt, sommige bedrijven :')
gelukkig nooit meegemaakt. Zou dan de mail of berichten openbaren.
Natuurlijk moet de review wel echt zijn. Er zijn ook echte klagers om niets. Ik vind het persoonlijk beter als het bedrijf dan netjes reageert bij de review met bijvoorbeeld: u hebt wel fooi gegeven, dus waarom doet u dat als het zo slecht is? Of: u heeft zelf een onjuiste reservering gemaakt, wij zaten vol en konden niet verschuiven.
Maar dit gaat niet als de slechte review echtklopt natuurlijk.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 15:55

Ja, was een echte review. Ik heb een bestelling gedaan bij dat bedrijf en deel mijn ervaring. Maar goed, als ze alle negatieve reacties laten verwijderen en alleen positieve reacties laten staan zegt dat genoeg in mijn ogen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 15:58

Westhof schreef:
Ja, was een echte review. Ik heb een bestelling gedaan bij dat bedrijf en deel mijn ervaring. Maar goed, als ze alle negatieve reacties laten verwijderen en alleen positieve reacties laten staan zegt dat genoeg in mijn ogen.

Dan zeker. Ik heb wel gehad dat mijn review over 1 specifiek produkt verwijderd is. De pasvorm was gewoon absoluut ver te zoeken en kennelijk mocht je dat niet schrijven. Dat had dus verder niets met het bedrijf te maken, maar je kon je bestelling reviewen.

Maar als ik lees dat ik een basic accommodatie boek, dan verwacht ik dat het schoon is, maar niet luxe. Sommigen verwachten dan toch nog luxe. Want die mensen heb je ook.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-20 16:20

Oh, dat is ook slecht ja. Ja ik ben normaal ook niet van het "zeuren om het zeuren", maar als je al meermaals is gemeld dat je bestelling is verzonden, terwijl dit niet zo is, dan ben je op een gegeven moment wel klaar met wachten. Weinig voorraad/leveringsproblemen? Prima, maar meld dat dan eerlijk en zeg niet dat je iets hebt verzonden als dat niet zo is. Dat was in grote lijnen mijn klacht.

Ik snap dat negatieve reviews voor een bedrijf niet gewenst zijn, maar als je alle negatieve reacties verwijderd lieg je in mijn ogen gewoon tegen je klanten, want die lezen dan alleen de positieve verhalen.