xDenies schreef:Sterkte Mkango,
Mijn nieuwe laptop van een maand oud begint problemen te gevenk*t zooi.
Het heeft een uur googlen gekost en een hoop uitproberen .. maar hij doet het weer!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Da's zuur Bloemetje, hoe kan dat zo lang duren? Is het een bijzonder merk?
Castilja schreef:Ik hoorde mijn hamster al twee nachten niet meer scharrelen en heb hem net even onderzocht; flinke bult onder zijn kin. Vrees een tumor. Ga al naar de dierenarts maar weet iemand toevallig iets wat ik hem kan geven/voeren wat pijnstillend werkt? Heb de dierenwinkel gebeld maar die mogen niets verkopen (super logisch maar had geen idee ervan) dus vraag het nu hier even. Beetje offtopic I know
Castilja schreef:Ik hoorde mijn hamster al twee nachten niet meer scharrelen en heb hem net even onderzocht; flinke bult onder zijn kin. Vrees een tumor. Ga al naar de dierenarts maar weet iemand toevallig iets wat ik hem kan geven/voeren wat pijnstillend werkt? Heb de dierenwinkel gebeld maar die mogen niets verkopen (super logisch maar had geen idee ervan) dus vraag het nu hier even. Beetje offtopic I know
Independence schreef:Ik moet afleren om altijd het initiatief te nemen in vriendschappen, omdat blijkt dat ik hele ongelijkwaardige vriendschappen heb. Nu wacht ik dus op initiatief van de ander en dat komt dus niet. Toch teleurstellend en heeeeel moeilijk om nu zelf niet te appen
Westhof schreef:Na veel gedoe met een bedrijf een negatieve recensie op Trustpilot geschreven. Ben ik normaal niet van, maar was ze helemaal zat. Krijg ik een bericht van ze of ik die recensie alsjeblieft wil verwijderen. Dan krijg ik korting op m’n volgende bestelling. Nee, ik wil nooit meer zaken met jullie doenVia een privébericht op FB ook nog. Vind dat echt heel onprofessioneel.
Westhof schreef:gelukkig nooit meegemaakt. Zou dan de mail of berichten openbaren.Westhof schreef:Na veel gedoe met een bedrijf een negatieve recensie op Trustpilot geschreven. Ben ik normaal niet van, maar was ze helemaal zat. Krijg ik een bericht van ze of ik die recensie alsjeblieft wil verwijderen. Dan krijg ik korting op m’n volgende bestelling. Nee, ik wil nooit meer zaken met jullie doenVia een privébericht op FB ook nog. Vind dat echt heel onprofessioneel.
En vervolgens laten ze je comment verwijderen op Trustpilot en dreigen ze met stappen omdat ik hun "bedrijf schaad". Echt, sommige bedrijven
Westhof schreef:Ja, was een echte review. Ik heb een bestelling gedaan bij dat bedrijf en deel mijn ervaring. Maar goed, als ze alle negatieve reacties laten verwijderen en alleen positieve reacties laten staan zegt dat genoeg in mijn ogen.