cursebreaker schreef:Het is niet dat je niet weet wanneer je Sinterklaas viert, dus waarom dat op de laatste dagen laten aankomen, ondanks de lever belofte van vandaag besteld morgen in huis.
Maar beloof dat dan niet.
Ik had vorige week ook iets besteld met de belofte 'voor 21:00 besteld, morgen in huis.' Besteld... maar het werd pas de volgende dag verwerkt (en mijn bestelling was 's middags al, niet eens om 20:58 's avonds), en dus pas de dag daarna bezorgd. Dat was voor mij niet heel erg, maar waarom zet je het op je site als je het niet doet? Waarom beloof je iets wat je niet waar kunt maken? En waarom is een spoed-mogelijkheid dan niet betrouwbaar?
Dat snap ik niet zo goed. Beloof wat je wel waar kunt maken, dan kunnen mensen goede beslissingen nemen.
Citaat:
maar is meestal echt overmacht en ik heb daar wel meer begrip voor.
Dit is al zolang aan de gang dat het geen overmacht is. Overmacht was bv die dagen dat in Groningen alles ondergeijzeld was. Voorspelbare drukte aan het eind van het jaar is geen overmacht, dat is gewoon slechte planning. En als je niet voldoende bezorgers kunt aanstellen om te doen wat je belooft, dan moet je beloven wat je wel waar kunt maken.