JPitty schreef:Make up is ook flop hiero, gebruik het nooit.'
Sterkte Marjo met alles... *Stuurt virtuele knuffel*
Bedankt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Oei sorry maar vind je wel ff zuur overkomen.....
Vind het geen rare gemene rotopmerking van germie. Is toch logisch dat we allemaal afwachten en hopen dat t er snel is. Niks mis mee toch.
Vind het jammer dat dit dan niet in een pb gestuurd wordt ipv als zo'n aanval aan iemand.
Want denk dat iedereen hier weet dat jullie t er druk mee hebben
En we t allemaal super vinden dat jullie dat willen doen.
En dat het best gezegd mag worden als iemand het lang vind duren.
Wat ik zelf vanochtend ook even dacht.
Dat is aan niet om negatief naar de organisatie te zijn. Ik ben gewoon ontzettend benieuwd wie ik ga hebben en kan niet wachten om iets leuks in elkaar te gaan zetten![]()
Laat dan even in het topic weten als organisatie dat het toch even iets langer duurt omdat:.
Mondy schreef:Oei sorry maar vind je wel ff zuur overkomen.....
Vind het geen rare gemene rotopmerking van germie. Is toch logisch dat we allemaal afwachten en hopen dat t er snel is. Niks mis mee toch.
Vind het jammer dat dit dan niet in een pb gestuurd wordt ipv als zo'n aanval aan iemand.
Dat is aan niet om negatief naar de organisatie te zijn. Ik ben gewoon ontzettend benieuwd wie ik ga hebben en kan niet wachten om iets leuks in elkaar te gaan zetten![]()
Laat dan even in het topic weten als organisatie dat het toch even iets langer duurt omdat:.
ynskek schreef:Mondy schreef:Oei sorry maar vind je wel ff zuur overkomen.....
Hoezo moeten wij laten weten dat het later wordt als we eerder al aangegeven hebben te streven naar 7 november alles verzonden te hebben?
Het is nog geen 7 november.
Vanaf nu plaats ik iedereen die een opmerking maakt over het moment waarop wij de lootjes verdelen op een rijtje voor verzending van haar lootje na 22.00 uur op 7 november
Giolli schreef:De lootjes komen heus wel en ik heb helemaal geen haast, maar er wordt soms van beide kanten wel kattig gereageerd zeg. Het is maar een ‘spelletje’ hoor.... we weten allemaal dat de organisatie er veel tijd in steekt, dat hoeft niet 100 keer gezegd te worden en er hoeft ook niet 100 keer om een lootje te worden gevraagd.
Laten we gewoon genieten van de voorpret.
DonDon schreef:Mensen die van sieraden houden. Ik heb een eigen sieradenlijn gehad en wil best iets leuks ontwerpen voor mijn lootje. Wensen en wat precies kan je opschrijven! Ik werk met echt goud en zilver en swarovskiheb hier nog het 1 en ander liggen
DonDon schreef:Mensen die van sieraden houden. Ik heb een eigen sieradenlijn gehad en wil best iets leuks ontwerpen voor mijn lootje. Wensen en wat precies kan je opschrijven! Ik werk met echt goud en zilver en swarovskiheb hier nog het 1 en ander liggen