Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:37

Giolli schreef:
Toch is het iets wat je dagelijks hoort hoor, dat vrouwen beter met mannen kunnen omgaan dan met vrouwen. Ik heb 4 broers en zou niet weten hoe ik me moet gedragen op een verjaardag tussen alleen maar vrouwen. Niet heel gek dus, wel heel gezellig. :))

Ah nu voel ik me wel een stuk minder only the lonely 8-) 8-) 8-)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:37

Hier nog zo iemand hoor. Wordt idd niet altijd gewaardeert zeg maar :') . Maar ik kan echt niks met vrouwenpraat 8)7

MarlindeRooz

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:39

Ja, al dat geklaag he. :))

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:40

Onderwerpen waar ik niks mee heb en geroddel. Nee dank je :P

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:41

ja nou precies dat dus inderdaad! gewoon, droge grappen en schuine praat *\o/* :Y)

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:42

Wennii schreef:
Ik weet niet of het perse een unpopulair opinion is of meer unpopulair behaviour :') , maar als ik op verjaardagen of andere feestjes ben met mijn vriend begeef ik me het liefst tussen de mannen. Die kunnen me een partij ouwehoeren, grapjes maken en weet ik het (gegarandeerd de hele avond lol). Tussen de dames staan vind ik niks aan. Ik kan echt niet mee met die gesprekken over kinderen en kleren en make-up e.d. Ik wil feestvieren en slap zeveren 8-) *\o/*
Wordt daar vaak best raar over aangekeken, want het is toch wel een dingetje wat 'zo hoort' bij ons in de omgeving merk ik en ik heb al eens te horen gekregen dat vrouwen me daarom arrogant vinden. Wat ik volgens mij toch eigenlijk niet echt ben of in ieder geval is het niet de bedoeling -O-

Eens! Mannen hebben doorgaans leukere onderwerpen dan vrouwen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:53

Wennii schreef:
Ik weet niet of het perse een unpopulair opinion is of meer unpopulair behaviour :') , maar als ik op verjaardagen of andere feestjes ben met mijn vriend begeef ik me het liefst tussen de mannen. Die kunnen me een partij ouwehoeren, grapjes maken en weet ik het (gegarandeerd de hele avond lol). Tussen de dames staan vind ik niks aan. Ik kan echt niet mee met die gesprekken over kinderen en kleren en make-up e.d. Ik wil feestvieren en slap zeveren 8-) *\o/*
Wordt daar vaak best raar over aangekeken, want het is toch wel een dingetje wat 'zo hoort' bij ons in de omgeving merk ik en ik heb al eens te horen gekregen dat vrouwen me daarom arrogant vinden. Wat ik volgens mij toch eigenlijk niet echt ben of in ieder geval is het niet de bedoeling -O-

Niks bijzonders aan. Zo ziet een groot deel van de vrouwen zichzelf imo.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:56

Het hebben van een kind scheelt wel dat je dan ineens wel af en toe wat kan met die vrouwenpraat.
Op momenten dat de mannen dan blijven hangen in zeveren over voetbal of auto's ofzo.... :P

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-19 10:58

__Sannne schreef:
Wennii schreef:

“Kijk mij eens one of the guys zijn” :r

Laat je man dan gewoon even lekker zijn mannending doen op een feestje denk ik dan altijd.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:03

Nou hier nog eentje hoor, vond mijn werk op de taxicentrale ook geweldig, lekker rechttoe rechtaan en niet dat gezever.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:12

Ik werk met alleen maar mannen. Ze kunnen net zo goed, zo niet beter zeiken dan vrouwen.

Dus ik zie het verschil niet echt. One of the guys op het werk maar dan met rokjes jurkjes en make up.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:16

Balenciaga schreef:
__Sannne schreef:

Laat je man dan gewoon even lekker zijn mannending doen op een feestje denk ik dan altijd.

Ja vooral dat. Ik heb sowieso een grafhekel aan dat "ik ben niet zoals andere meisjes" geneuzel. Newsflash: dat ben je wel.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:18

Balenciaga schreef:

Om te beginnen is het niet one of the guys zijn. Daar is echt meer voor nodig. ;)

En zijn mannending doet ie echt niet publiekelijk op een feestje, hoor! :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:21

Of: “ik voel me ouder dan ik ben” :)) nee, je bent gewoon 16.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:24

__Sannne schreef:
Ja vooral dat. Ik heb sowieso een grafhekel aan dat "ik ben niet zoals andere meisjes" geneuzel. Newsflash: dat ben je wel.

Eh nee, ik hou niet van make-up, hakken of jurkjes en al helemáál niet van kinderen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:26

Je hebt neem ik aan wel borsten en een vagina. :))

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:30

Balenciaga schreef:

Zijn er bij jullie op feestjes dan mannen- en vrouwen groepjes? Bij ons niet hoor.

Ik praat op feestjes met wie ik zin heb. Meestal probeer ik iedereen even te spreken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:44

Oh dat weet ik nog van vroeger...
De mannen zaten te roken in de voorkamer, en de vrouwen zaten met thee in de achterkamer...
Kan je je nu toch niks meer bij voorstellen?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:46

NatasjavE schreef:
Balenciaga schreef:

Zijn er bij jullie op feestjes dan mannen- en vrouwen groepjes? Bij ons niet hoor.

Ik praat op feestjes met wie ik zin heb. Meestal probeer ik iedereen even te spreken.

Bij ons ook niet. Is ons huis ook niet groot genoeg voor ( :') ), dus iedereen zit/staat gewoon door elkaar. Ik ken het eigenlijk ook helemaal niet dat er een ‘vrouwenclubje’ en ‘mannenclubje’ is op feestjes. Praat met wie ik wil en nee, ik ben echt geen ‘one of the guys’.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:46

elnienjo schreef:
__Sannne schreef:

Eh nee, ik hou niet van make-up, hakken of jurkjes en al helemáál niet van kinderen.

Ja maar zo zijn er nog miljoenen meisjes met jou die daar ook niet van houden. Dus je bent wel gewoon zoals andere meisjes en geen special snowflake.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:03

Onpopulaire mening die ik heb en die volledig irrelevant is voor bokkers; "Poolvossen zijn niet schadelijk, en zouden niet verdelgd moeten worden".

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-19 12:06

Het is niet dat ik echt naar gescheiden verjaardagen/feestjes ga, maar bij meerdere vriendinnen van mij is het wel hoe het er daar aan toe gaat dus ik weet wel hoe de vork op dat soort gelegenheden in de steel zit. Wel zijn in een aantal gevallen daar de mannen echt super hechte vrienden die elkaar al 20+ jaar kennen. Dus wellicht iets hechtere banden dan mannen die elkaar sporadisch eens tegenkomen :+

In ieder geval, daar maak je je als vrouw ook niet heel populair als je voortdurend met de mannen mee wilt doen. Die willen gewoon hun eigen ding doen en over voetbal, bier, auto’s en tieten praten. En het maakt niet uit hoe veel verstand jij als vrouw hebt van bovenstaande zaken, je bent gewoon geen vent dus op het gebied van mannenpraat zal je altijd tekort schieten.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:07

Jij kent alle mannen ter wereld of? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:09

Balenciaga schreef:
In ieder geval, daar maak je je als vrouw ook niet heel populair als je voortdurend met de mannen mee wilt doen. Die willen gewoon hun eigen ding doen en over voetbal, bier, auto’s en tieten praten. En het maakt niet uit hoe veel verstand jij als vrouw hebt van bovenstaande zaken, je bent gewoon geen vent dus op het gebied van mannenpraat zal je altijd tekort schieten.

Heb je het nou over mannen of over jongens?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:10

Wat ben ik blij dat de mannen die ik ken geen 'mannenpraat' praten _O-
Lijken me geen leuke feestjes.