Gister hier fiks noodweer gehad veel hagel en onweer hoosbuien tussendoor even droog en vanaf 1800 trok het open met heerlijk weer. Nu niet duidelijk wat het gaat doen. De lucht is wat vaag
Tja, was ijverig aan het tuinen, ben naar binnen gevlogen, regen hagel onweer
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 19-05-21 11:53
Ik was met de honden bij het bos. De eerste poging meteen gestaakt. Even later leek het droog Poging twee vrij snel daarna gestaakt wegens knetterend onweer dat losbarstte en mijn herder die van schrik onder de auto dook. er stond voor ik terug was al 10 cm water op het pad. Daarna maar in het centrum met de auto geschuild en daarna pas poging drie geslaagd in toen een even drioge zonperiode.
Thuis snel de laatste planten in pot gezet die nogstonden te wachten en toen begon het weer.
In Dordrecht mag van mij de kraan wel weer uit. Pisweer..
Hendrik Ido Ambacht ook benieuwd of ik vanmiddag nog wat kan doen op de moestuin. Gisteren zijn de voorspelde buien weg gebleven, maar lijkt wel of ze nu dubbel en dwars willen inhalen.
Flauw, de bui komt het zuiden van Twente binnendrijven en alle onweer verdwijnt. En mooi was hij ook al niet. Van egaal grijs gingen we naar donkerder egaal grijs met regen.