Over een groepsverkrachting op een bus, meisje overleefd het ook niet...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaitlyn schreef:Even een knuppel in het hoenderhok gooien hoor:
Denken jullie echt dat er net zoveel verkrachtingen bij mannen voorkomen als bij vrouwen?
Ik weet dat het bestaat, en vind het echt vreselijk dat er zo'n taboe op is, want misbruik = misbruik. Maar ik (als vrouw van 1,65 en 54 kilo) heb echt niet de kracht in mijn lijf om een man tegen de grond te werpen en te misbruiken.
soloro schreef:Kaitlyn schreef:Even een knuppel in het hoenderhok gooien hoor:
Denken jullie echt dat er net zoveel verkrachtingen bij mannen voorkomen als bij vrouwen?
Ik weet dat het bestaat, en vind het echt vreselijk dat er zo'n taboe op is, want misbruik = misbruik. Maar ik (als vrouw van 1,65 en 54 kilo) heb echt niet de kracht in mijn lijf om een man tegen de grond te werpen en te misbruiken.
Mannen worden vaak door mannen misbruikt, niet per se door vrouwen.
Kaitlyn schreef:Even een knuppel in het hoenderhok gooien hoor:
moonsparkle schreef:Ik vond het nieuws van Breda ook luguber
https://www.nu.nl/binnenland/5833971/man-in-garagebox-breda-werd-vastgebonden-en-in-brand-gestoken.html