Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Giolli schreef:Tita:
WAT IS ER MIS MET MIJN EI.
Mavelle schreef:Welke serie was dat Verootje? Ben wel benieuwd.
Hier heeft duurzaam wel mijn voorkeur maar moet tegelijkertijd bekennen dat ik nog nooit iets heb laten liggen omdat het niet duurzaam is. Ik koop wel regelmatig tweedehands. Mensen geven hier vaak kleding als cadeau i.p.v. speelgoed, dus helemaal prima. Mijn ouders en zusjes vinden het ook leuk om kleding voor A te kopen dus al met al heeft A best een goed gevulde kledingkast.
Geven trouwens wel veel geld uit aan schoentjes, soms meer dan ik zou willen maar mijn man heeft nu eenmaal een schoenentic.

Is nog schoner dan gewone grond. En een duurzaam herbruikbaar product 
Ik ben er ook wel steeds meer mee bezig. Valt niet mee want krijg manlief niet makkelijk mee mbt plastic scheiden (omdat het grootste deel nog steeds verbrand wordt) en biologische voeding ed. Qua kleding probeer ik er steeds meer op te letten maar die transparantie is idd lastig. Koop wel voornamelijk tweedehands dus in die zin draait het wel goed, maar die merken vind ik wel interessant. Zijn wel heel erg bezig met duurzaamheid in huis met zonnepanelen en wrs elektrisch rijden, mogelijk ook warmtepomp om los te komen van gas etc. Ik denk graag dat heel veel kleine druppeltjes toch ergens een verschil gaan maken, van net doen alsof je neus bloedt wordt het iig niet beter.
Waarom kost deze trui €60,- en die €16? Is toch een trui met 2 mouwen en een plaatje, wat is dan het verschil.

zelfde seizoen geboren, dus ik hoop dat de maten dan aardig overeen komen.