Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainfail schreef:Ik heb ook altijd zoon gevoel gehad dat ik ze waarschijnlijk niet eens kan krijgen. (of mijn gevoel klopt geen idee het is maar een gevoel en ik ga het niet proberen maar heb wel mijn redenen voor deze gedachte)
Hoe is je vriendin er eigenijk achter gekomen lieveli?
Gezien ze al geen kinderwens had.
Lijkt me idd wel dubbel om erachter te komen omdat je lichaam al unaniem beslist heeft.
Niobe schreef:Poe, fijn dat het een goede afloop heeft, maar ik vind dat nogal wat... Voor een ander zoiets permanents aangaan.
DeMolenhoek schreef:Ja het heeft wat voeten in de aarde gehad hoor... Het was zeker geen evidente keuze en ondanks dat hij een 2de wil weet hij dat het hierbij blijft. Het is genoeg.
xApple schreef:Ik vind dat eigenlijk best wel triest om te lezen.![]()
‘Straks gaat hij bij me weg en zit ik met dat kind’.
Doe het lekker niet joh. Het is jouw lichaam en jouw leven ook hé. Hij zou moeten denken; als ik mijn zin doordrijf gaat ze misschien wel bij míj weg.
Bloodymary schreef:xApple schreef:Ik vind dat eigenlijk best wel triest om te lezen.![]()
‘Straks gaat hij bij me weg en zit ik met dat kind’.
Doe het lekker niet joh. Het is jouw lichaam en jouw leven ook hé. Hij zou moeten denken; als ik mijn zin doordrijf gaat ze misschien wel bij míj weg.
Ja mee eens. Denk dat je voor zo'n keuze geen concessies moet doen, maar trouw moet blijven aan je zelf.
Duhelo schreef:en "dat kind" is nu ook natuurlijk relatief. Ik heb, net zoals iedereen hier wss, geen moedergevoelens of kloppende eierstokken, dus dat is mijn visie nu, "dat kind".
Ik denk echter dat, zoals molenhoek beschrijft, eenmaal "dat kind" er is, het gevoel ertegenover ook wel anders is dan tegenover een of andere willekeurig onopgevoed snotjoch die je restaurantbezoekje verpest(hoop ik
)