LadyMadonna schreef:Leo schreef:En ik begin er ook niet aan.
Wat flauw Leo!
Ik kom van het beorenland, en wat de boer niet kent....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zou vanmiddag naar de stad maar plannen zijn gewijzigd. Dan van het weekend in België nog maar even neuzen
zijn een fantastische kauwsnack, alleen niet zo goedkoop. Ferro maak je daar héél gelukkig mee!
Ik koop ze altijd groot in, dan is het relatief betaalbaar.
Rebecca schreef:Maar boeren hebben stieren , en stieren hebben piemels![]()
Ik had het eerder bij Ash verwacht
Mijn cadeaus zijn nog doosloos , eens zien voor eenrood met witte stippen is wel mooi. Pimpelpaars met groen hnn

pradadaan schreef:[naam] schreef:Maar boeren hebben stieren , en stieren hebben piemels![]()
Mijn cadeaus zijn nog doosloos , eens zien voor eenrood met witte stippen is wel mooi. Pimpelpaars met groen hnn
Nou nu ben ik verpest!
Ik las gewoon echt 'piemelpaars' in plaats van pimpelpaars
Ik dacht al die heb ik nou nog nooit gezien
prachtig haha piemelpaars met groen
pradadaan schreef:Rebecca schreef:Maar boeren hebben stieren , en stieren hebben piemels![]()
Nou nu ben ik verpest!
Ik las gewoon echt 'piemelpaars' in plaats van pimpelpaars
Ik dacht al die heb ik nou nog nooit gezien
Andere favoriet zijn gedroogde schollentjes en varkensneuzen. Maar goed zoals al eerder gezegd, mijn beesten zijn tot de max verwent dus mijn SS mag die overslaan. Heb zoveel snoep liggen voor het zooitje dat ik denk nog wel jaar of 2 vooruit kom

xEmpire schreef:Ik heb een lijstje met dingen die ik wil bestellen, maar ben eigenlijk echt bang dat mijn lootje het niet leuk vindt.
Ik wil het echt perfect doen met dit soort dingen, het moet gewoon kloppen.