Zelfs na de pubertijd niet

Overigens in m'n pubertijd kocht ik het wel bij de bios.. Toen kende ik de waarde van bedragen nog niet zo....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miefje schreef:Bij ons vragen ze 5 euro voor een kleine bak popcorn.
Ze hebben dan wel alleen caramelmaar die wordt geleverd in een hard plastic afsluitbare bak. Die bak heb ik afgewassen en die van m'n zusje geclaimd, daar neem ik de volgende keer popcorn vd supermarkt in mee.
xLianneeee schreef:In een pretpark is het ook gewoon toegestaan. Ik werk zelf in een groot bekend themapark. Omdat er niet in iemand zn portemonnee gekeken kan worden, mogen gasten hun eigen eten en drinken nuttigen.
Laurora schreef:Als ik naar de bioscoop ga neem ik vaak wel een bak popcorn, omdat ik de versgepopte popcorn van de bioscoop echt het aller allerlekkerst vind, maar drinken neem ik zelf mee in mijn tas. Ze willen nog wel eens een tascontrole uitvoeren maar ik ben tot nu toe nog niet gesnapt met eigen versnaperingen in de tas (even afkloppen) .
MarlindeRooz schreef:Pathé mag je geen eigen consumpties meenemen, staat in de voorwaarden.
Levitate schreef:MarlindeRooz schreef:Pathé mag je geen eigen consumpties meenemen, staat in de voorwaarden.
Gelukkig mogen ze je niet dwingen je tas te openenDus als ze vragen om tascontrole en jij zegt nee mogen ze niet in je tas kijken. Dan mogen ze wel weigeren je binnen te laten, oke, maar er zijn meer bioscopen in de stad
mrieeek schreef:Ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken. Ik heb een leaseauto en de baas betaald mijn benzinekosten. Echter, nu is het natuurlijk niet zo dat deze auto mij niks kost. Ik lever er immers iedere maand loon voor in (bijtelling).
..
Cubone schreef:Ik vlieg regelmatig en tegenwoordig zijn ze zo streng met tassen dat ik niet eens meer m'n handtas mee mag nemen in combinatie met een kleine rugtas die onder de stoel past (mijn handtas is 5 bij 10 bij 12 cm), die hou ik altijd om en daar stoor ik niemand mee. Is enkel voor m'n paspoort en portemonnee. Die verstop ik tegenwoordig dus op m'n rug. Dan mag het wel
Scheelt weer 30 euro.
Cubone schreef:Ik vlieg regelmatig en tegenwoordig zijn ze zo streng met tassen dat ik niet eens meer m'n handtas mee mag nemen in combinatie met een kleine rugtas die onder de stoel past (mijn handtas is 5 bij 10 bij 12 cm), die hou ik altijd om en daar stoor ik niemand mee. Is enkel voor m'n paspoort en portemonnee. Die verstop ik tegenwoordig dus op m'n rug. Dan mag het wel
Scheelt weer 30 euro.
watchthesky schreef:Haha Cubone, ik zie je al gaan. “Nee hoor meneer de douanier, ik verstop helemaal niets, ik heb gewoon een bochel!”
Sheran schreef:Eigen eten en drinken meenemen naar de bios vind ik niet zo netjes. Water ok. Maar verder kun je dan toch best even een paar uur zonder lekkers?
Vind sowieso dat het afgeschaft mag worden, eten bij de film... al die schransende mensen leiden me ontzettend afIk was 2 jaar niet naar de bios geweest en was echt verbaasd over de hoeveelheid mensen die de hele film popcorn zaten te kauwen. Het maakt zoveel herrie.