Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en willen ook nog steeds graag afspreken, maar doordat we beide drukke schema's heb en en zn oma nog steeds in het ziekenhuis ligt, is dat ff wat lastig. Hopelijk dit weekend. We wonen helaas niet heel dicht bij elkaar (anderhalf uur met de auto) waardoor het ook echt gepland moet worden Wiskey1 schreef:We praten nog steedsen willen ook nog steeds graag afspreken, maar doordat we beide drukke schema's heb en en zn oma nog steeds in het ziekenhuis ligt, is dat ff wat lastig. Hopelijk dit weekend. We wonen helaas niet heel dicht bij elkaar (anderhalf uur met de auto) waardoor het ook echt gepland moet worden

Wss ook vanwege de examens en omdat eens swipen wel leuk kan zijn.
CalipsoLover schreef:Ik ben sinds kort weer single. Ben nog niet van plan om te daten, wil echt een tijdje single blijven. Maar heb wel de neiging om Tinder terug aan te makenWss ook vanwege de examens en omdat eens swipen wel leuk kan zijn.
CalipsoLover schreef:Ik ben sinds kort weer single. Ben nog niet van plan om te daten, wil echt een tijdje single blijven. Maar heb wel de neiging om Tinder terug aan te makenWss ook vanwege de examens en omdat eens swipen wel leuk kan zijn.

CalipsoLover schreef:De liefde was een beetje over langst mijn kant. Zag hem toch nog steeds meer als een vriend dan als mijn vriend. Wat wel heel jammer is want we waren echt twee handen op een buik en konden het onwijs goed met elkaar vinden, maar er ontbrak iets...

Wiskey1 schreef:Dit drukke schema's nog steeds enkel appen en wel willen afspreken hier. Donderdag is er echter een sportdag op mijn werk, waar hij toevallig ook is. Daarna is een feestje waar ik ook heen ga, dus zeer wss ga ik hem daar sowieso wel zien. Zelf doe ik helaas niet meedoen, doordat ik andere werkzaamheden heb en donderdag mn enkel flink heb verstuikt
lovelyfiefy schreef:Wiskey1 schreef:Hahaha ik weet het nog niet 100 procent zeker, maar ga er wel van uit. Alleen jammer dat ik door werkzaamheden niet ook kan kijken, was t nog makkelijker geweest :,)
dat is inderdaad wel jammer ja.
maar als jullie beide naar het feest daarna gaan dan moet dat toch goed komen?
hoop t ook ahah, wil m nu toch wel weer eens zien