Ik heb gelukkig ook best goed geslapen. Dat is meestal wel anders met volle maan. Maar misschien komt het omdat ik het gisteren ontzettend druk heb gehad.
friezenfan2
Geplaatst: 10-08-25 09:46
Hoogstends moeite gehad met inslapen maar gewoon normaal geslapen. De maan scheen ook niet recht mijn slaapkamer in dat scheelde vast.
Jolliegirl
Geplaatst: 10-08-25 10:13
Es_ther schreef:
Ik heb vannacht als een baby geslapen.. Afgelopen nachten wel ruk, maar was denk ik zo moe dat ik vannacht echt als een baby heb geslapen
Netjes elke 4 uur om een flesje gevraagd?
Uiteindelijk hier ook goed geslapen...de maan was trouwens heeeeeel mooi en groot gisterenavond...en roodachtig!
Bloedmaan? Of moet die nog komen? Ik heb eigenlijk de meest slapeloze nachten in de week voor de volle maan. Vreemde dromen tijdens.
Lucia88
Geplaatst: 01-09-25 23:56
Nou ik trap m maar weer af dit keer... Ben wel echt moe maar ook zo onrustig! Zag dat we zondag volle maan hebben dus dat zal t dan weer zijn. Nou ik ga schaapjes tellen
Ha ja, hier ook altijd veel dromen. Opzich doe ik dat altijd wel, maar richting volle maan worden ze steeds drukker en warriger. Opzich niet slecht geslapen vannacht, wel paar keer wakker en duurde even voor ik sliep.
Ik slaap al een week slecht. Dacht dat het kwam door de kat die ‘s nachts loopt te miepen en de verbouwing waar we momenteel in zitten. Maar die maan zal er dus ook aan bijdragen
anjali
Geplaatst: 03-09-25 16:34
A.s. zondag is het volle maan in Vissen. Daarbij is het ook nog een maansverduistering en Bloedmaan. Normaliter is de uitwerking van een volle maan van 3 dagen ervoor tot 3 dagen erna.
friezenfan2
Geplaatst: 03-09-25 16:48
Heeft die maansverduistering en bloedmaan ook nog uitwerking op je lichaam?