Ik ga dit weekend shoppen en ik hoop dat ik iets leuks tegen kom voor mijn lootje. De hint is voor mij nog een groot probleem. Werkelijk geen idee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ynskek schreef:SSS beheer mededeling
door omstandigheden hebben we helaas wat moeten schuiven met lootjes. Dit is gelukt door medewerking van een paar super lieve bokkers.
Ik wil vooropstellen dat we dit eenmalig hebben gedaan en dat dit niet voor herhaling vatbaar is.
Wel heeft dit alles gemaakt dat we er ons op aan het beraden zijn of en in welke vorm we de Secret Santa volgend jaar terug gaan laten komen.
Ook wij doen alles vrijwillig en ook voor ons moet het een leuke actie blijven
Cynn schreef:He wat jammer. Hopelijk is er niets ergs gebeurd met deze bokker waarom hij/zij langere tijd afwezig lijkt te zijn. (om te speculeren dat dit met opzet is gedaan, vind ik ook weer zo naar.)
Super hoe jullie alles zo oppakken. Mijn complimenten, jullie doen het echt heel goed als SSS organisatie
Cynn schreef:He wat jammer. Hopelijk is er niets ergs gebeurd met deze bokker waarom hij/zij langere tijd afwezig lijkt te zijn. (om te speculeren dat dit met opzet is gedaan, vind ik ook weer zo naar.)
Super hoe jullie alles zo oppakken. Mijn complimenten, jullie doen het echt heel goed als SSS organisatie