Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:11

Trui schreef:
Oh dus eigenlijk heb ik dan schoenen gekocht die je helemaal niet mooi vind? :')

Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak en moet je vooral dragen wat jíj mooi vindt :)

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:11

hihi, Trui, ik ben ondertussen 46! Ik loop er niet meer als een punker bij hoor, sedert meer dan 25 jaar :D ;)
En ik vind jouw schoenen wel mooi. Heb zelf minstens 10 paar DM's !

_Snow_White

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:21

Wat ik persoonlijk jammer vindt aan de huidige mode is dat het allemaal wat erruuug hetzelfde is. Er is an sich niks mee, maar ik vind het altijd wel leuk als je er een eigen flair aan geeft i.p.v. de paspop en ieder ander "modemeisje" na te apen.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:27

Jaa ik merk zelf dat ik meer een eigen stijl ontwikkel en dat ik vaak denk bij mensen die dat al hebben ; oh wouw wat gaaf. Maar dat ik het zelf nooit aantrok wegens pesten op school. Nu ga ik naar de theaterschool en kan ik waarschijnlijk meer mezelf zijn. Vandaar ook nu de aankoop van dr martens

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:34

'Vroegah' toen ik nog die-hard Britpop fan was sliep ik nog net niet in mijn Dr Martens. Ik kan me serieus niet herinneren dat ik ook andere schoenen had :')
Ik kan er nu echt niet meer op lopen en toen ik ze enkele jaren terug weer terug zag komen op de school waar ik werkte bedacht ik me dat ik niet ook als een hippe tiener weer op dr martens wil lopen.
Maar mooie herinneringen aan, dat zeker.

Edit; Overigens droeg ik 'vroegah' natuurlijk een broek met wijder uitlopende pijpen over mijn dr Martens en geen skinny jeans a la de tieners van nu.
Skinny & dr Martens vind ik niet zo charmant, je krijgt er zulke grote voeten van :+
Laatst bijgewerkt door Goof op 21-08-17 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:37

Ik heb drie paar DM's en ben er echt gek op. Vooral omdat ze gewoon enorm lekker lopen en ik er een hele dag op rond kan banjeren zonder last van m'n rug te krijgen.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:40

Goof schreef:
'Vroegah' toen ik nog die-hard Britpop fan was sliep ik nog net niet in mijn Dr Martens. Ik kan me serieus niet herinneren dat ik ook andere schoenen had :')
Ik kan er nu echt niet meer op lopen en toen ik ze enkele jaren terug weer terug zag komen op de school waar ik werkte bedacht ik me dat ik niet ook als een hippe tiener weer op dr martens wil lopen.

Edit; Overigens droeg ik 'vroegah' natuurlijk een broek met wijder uitlopende pijpen over mijn dr Martens en geen skinny jeans a la de tieners van nu.
Skinny & dr Martens vind ik niet zo charmant, je krijgt er zulke grote voeten van :+

Ik zoek al maaaaanndeeenn naar die broeken maar ze zijn allemaal net in maat 36/S en ik ben een dun lang meisje met kinder maat op Mn heupen maar maat 34 qua lengte benen dus heb hem nog niet gevonden :')

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:45

Ik zal ze deze winter waarschijnlijk ook aanschaffen. Ik heb hoge, stevige zwarte schoenen nodig zonder fratsen waar mijn zooltjes ook inpassen... Er blijven weinige andere opties over :+

Deze winter wordt sowieso een mooie combi van ^, veiligheidsschoenen en snowboots _O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:46

Trui schreef:
Goof schreef:

Ik zoek al maaaaanndeeenn naar die broeken maar ze zijn allemaal net in maat 36/S en ik ben een dun lang meisje met kinder maat op Mn heupen maar maat 34 qua lengte benen dus heb hem nog niet gevonden :')

Ik heb die broeken nooit meer gezien eigenlijk, alles is tegenwoordig skinny. Ze zullen vast nog wel ergens zijn, maar waar?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:47

Alternatieve winkeltjes. Hippiewinkeltjes en zo. Alkmaar heeft daar wel wat van.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:52

@Trui, volgens mij heten die broeken flared jeans (of je moet nog weer andere broeken bedoelen) zijn op internet zat te vinden!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:56

Jaa maar door de maten wil ik graag in de winkel passen!
Helaas lopen tegenwoordig steeds meer meiden van 16/17 in flater jeans en is het dus helemala niet meer 'apart'. Wij zien ze altijd op de markt maar daar is maar S/m te kleinste (S/m is dus 1 maat).

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 17:57

Trouwens over lelijke 90's comeback kleding wat ik echt wel een blunder vind; Witte shirts onder outfits |( |(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan zijn dit allemaal nog type vrouwen die er enigszins mee wegkomen. Maar als een alledaagse vrouw dit draagt ziet het er écht niet uit. Vaak zie je dan iets als een paarse glimmende jurk, wit shirt eronder en DM's eronder |(

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 18:04

Dm zijn echt afgrijselijk. Net als die schoenen met van die platozolen :n

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 18:06

Plateauzolen <3

Opmerking: 'ik vind DM's afgrijselijk' staat veeeeel mooier

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 20:06

_Snow_White schreef:
Wat ik persoonlijk jammer vindt aan de huidige mode is dat het allemaal wat erruuug hetzelfde is. Er is an sich niks mee, maar ik vind het altijd wel leuk als je er een eigen flair aan geeft i.p.v. de paspop en ieder ander "modemeisje" na te apen.

Dat was 15 jaar geleden (Ik ben zoo oud) niet anders..

Toen droegen ook veel mensen DM. Ik vind ze niet mooi, te lomp. Zelfde geldt voor Timberlands, maar die had ik vroeger zelf ook.. niet stuk te krijgen trouwens.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 20:08

Iets is toch mode/'in' omdat veel mensen het dragen :o? En daardoor krijg je dan toch dertienineendozijn?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 21:22

BaileyMix schreef:
Trouwens over lelijke 90's comeback kleding wat ik echt wel een blunder vind; Witte shirts onder outfits |( |(

[ [url=m/ei0XIv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xYhlVq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/o2iWYA.jpg]Afbeelding[/url] ]

|(

Ohhh dit vind ik juist super leuk <3

Flared jeans zijn weer helemaal in, ik zie vooral heel veel flared leggings voorbij komen.

Afbeelding

Heb 'm zelf ook, draag er een croptop of een oversized wit t-shirt bij in.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 22:11

Bij anderen vind ik die broeken wel erg leuk, maar voor mezelf niet. Ik moet ook nog eventjes wennen aan alle shirtjes/truitjes met flair mouwtjes, maar vind het wel leuk!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 23:09

Als ik die foto zie denk ik ook gelijk aan hoe hip die spijkerjasjes met allerlei emblemen erop zijn. Ik vind het persoonlijk niks, maar die zie ik ook echt óveral.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 05:52

In de winterdraag ik Wolkys. Gelukkig zijn die tegenwoordig ook in moderne modellen te krijgen. Maar je herkent ze vaak nog wel direct.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 07:03

germie schreef:
In de winterdraag ik Wolkys. Gelukkig zijn die tegenwoordig ook in moderne modellen te krijgen. Maar je herkent ze vaak nog wel direct.

Hier ook twee paar Wolky's. Laarsjes en hippe roze schoenen. Lopen erg fijn :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 08:06

sevke schreef:
Flying_Angel schreef:
[ [url=m/hxbv1y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben ik nu als 26-jarige een wandelende modeblunder? :))

Een modeblunder niet, maar saaier kan ik mij amper voorstellen. Het lijkt wel of alle jongeren tegenwoordig een uniform dragen.
Ik ben 46 en dateer uit de newwave- punk- tijd, dus toen ik jong was kon het niet gek genoeg zijn. Nu zien alle jongeren er hetzelfde uit, inclusief mijn dochters :+

Tsja toen zag iedereen er ook hetzelfde uit hoor alleen in een andere stijl :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 08:28

Trui schreef:
Oh dus eigenlijk heb ik dan schoenen gekocht die je helemaal niet mooi vind? :')

Helaas, dan zul je ze terug moeten brengen. :(:)

Zonder gekkigheid, ik heb een Dr. Martens tic en heb 5 paar in de kast staan. :o

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 08:37

:+
Afbeelding