Trui schreef:Oh dus eigenlijk heb ik dan schoenen gekocht die je helemaal niet mooi vind?
Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak en moet je vooral dragen wat jíj mooi vindt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Goof schreef:'Vroegah' toen ik nog die-hard Britpop fan was sliep ik nog net niet in mijn Dr Martens. Ik kan me serieus niet herinneren dat ik ook andere schoenen had![]()
Ik kan er nu echt niet meer op lopen en toen ik ze enkele jaren terug weer terug zag komen op de school waar ik werkte bedacht ik me dat ik niet ook als een hippe tiener weer op dr martens wil lopen.
Maar mooie herinneringen aan, dat zeker.
Edit; Overigens droeg ik 'vroegah' natuurlijk een broek met wijder uitlopende pijpen over mijn dr Martens en geen skinny jeans a la de tieners van nu.
Skinny & dr Martens vind ik niet zo charmant, je krijgt er zulke grote voeten van
Trui schreef:Goof schreef:'Vroegah' toen ik nog die-hard Britpop fan was sliep ik nog net niet in mijn Dr Martens. Ik kan me serieus niet herinneren dat ik ook andere schoenen had![]()
Ik kan er nu echt niet meer op lopen en toen ik ze enkele jaren terug weer terug zag komen op de school waar ik werkte bedacht ik me dat ik niet ook als een hippe tiener weer op dr martens wil lopen.
Maar mooie herinneringen aan, dat zeker.
Edit; Overigens droeg ik 'vroegah' natuurlijk een broek met wijder uitlopende pijpen over mijn dr Martens en geen skinny jeans a la de tieners van nu.
Skinny & dr Martens vind ik niet zo charmant, je krijgt er zulke grote voeten van
Ik zoek al maaaaanndeeenn naar die broeken maar ze zijn allemaal net in maat 36/S en ik ben een dun lang meisje met kinder maat op Mn heupen maar maat 34 qua lengte benen dus heb hem nog niet gevonden

_Snow_White schreef:Wat ik persoonlijk jammer vindt aan de huidige mode is dat het allemaal wat erruuug hetzelfde is. Er is an sich niks mee, maar ik vind het altijd wel leuk als je er een eigen flair aan geeft i.p.v. de paspop en ieder ander "modemeisje" na te apen.
En daardoor krijg je dan toch dertienineendozijn? BaileyMix schreef:Trouwens over lelijke 90's comeback kleding wat ik echt wel een blunder vind; Witte shirts onder outfits![]()
![]()
[ [url=m/ei0XIv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xYhlVq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o2iWYA.jpg]Afbeelding[/url] ]

sevke schreef:Flying_Angel schreef:[ [url=m/hxbv1y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben ik nu als 26-jarige een wandelende modeblunder?
Een modeblunder niet, maar saaier kan ik mij amper voorstellen. Het lijkt wel of alle jongeren tegenwoordig een uniform dragen.
Ik ben 46 en dateer uit de newwave- punk- tijd, dus toen ik jong was kon het niet gek genoeg zijn. Nu zien alle jongeren er hetzelfde uit, inclusief mijn dochters