Hier werden voorheen nooit sloffen gedragen dus ook niet in verdiept. Maar voor de gym zijn schoentjes wel fijn anders is het zo glad op een balk. Deze hebben een stoffen zool met van die gelachtige kussentjes zodat ze niet uitglijden. Kosten overigens bijna niks
Welkom Quellian
Hier voorlopig even uitgeshopt. Geloof dat ik alleen nog longsleeves voor de uk moet aanschaffen
Laarsjes van Bergsteijn heb ik hier ook al klaar staan in Oranje en geel. Juul vindt ze ook prachtig. Ze zijn nog te groot, maar ze sleept er de hele dag mee in het rond.
Hier even een shopstop (voor een maandje ) heb mijzelf getrakteerd op een Animo rijbroek. Dus moet er even van bijkomen
Ik krijg een hele bak binnen van 1+, Mingo, Bobo, MR. Zit nu ook in een strakke no buy
050206051012
Geplaatst: 11-09-17 11:20
Sloffen, is inderdaad nog wel een idee voor de winter...
Afgelopen weekend flink geshopt voor en met de oudste, winterjas en laarzen heb ik maar online besteld, kon niets vinden naar m'n zin. Jeans uiteindelijk gehaald bij de WE, ben echt stad en land af geweest voor broeken die goed zitten. Hij is vrij lang en ongelofelijk smalletjes, dus alles hangt als een vuilniszak om z'n kont, vreselijk!
Ik pluk overal en nergens dingen vandaan. Voor de kleine man wil ik nog wel tweedehands kopen, die is zó snel uit z'n kleding. Ben er wel achter dat babykleding niet zo hard loopt op marktplaats... erg jammer, heb een flinke bak liggen. Verder vooral fan van de sale De oudste heeft een heel eigen smaak, dus hij gaat lekker mee om dingen te kiezen.
Ik heb zo n draagvest wat ik erover heen kan doen. Nu nog niet te warm kleden
050206051012
Geplaatst: 11-09-17 11:44
Niwla schreef:
Knappe kinderen Q!
Wat tekken jullie je kindjes aan als je ze in de draagdoek hebt? En dan met name met dit weer?
Thanks!
In de zak/doek doe ik met dit weer een vestje aan. Nog geen jas of iets over de doek, wel slofjes en zorgen dat ie geen blote enkels heeft.
Pantykous
Geplaatst: 11-09-17 11:52
Wat een droppies Quellian!
De oudste hier neem ik ook mee, die wil alles zwart en de hele dag in een trainingsbroek Dus dan zorgen we er samen voor dat dat nog een beetje knap gaat. Zijn nieuwe winterjas kwam van de week binnen Mooie jas van Airforce gekocht bij m'n moeder, zwart uiteraard.
Mavelle
Geplaatst: 11-09-17 11:56
Dat bruine shirtje vind ik ook heel leuk Verootje!
A. heeft het snel te warm in de draagzak dus ik hou het bij een vestje of trui.
Britt
Geplaatst: 11-09-17 12:06
Weinig extra's. Ik gebruik het liefst mijn doek met wol en merk dat dat echt fijn temperatuurregulerend werkt. Als ik het zelf te koud vind buiten pak ik sneller mijn katoenen doek en mijn draagvest idd. Voor de winter wil ik nog op zoek naar een mooie draagjas, maar daar spaar ik nog even voor
Verder idd slofjes. Heel mooi vest heb je, Cemlys!
Hier ook shopstop, anders loop ik het risico dat ie sommige kleren niet eens aan kan voor ie er uit gegroeid is
In de zak of doek gewoon hetzelfde als ik zonder jas dus een romper+shirt+vestje. Broekje+sokjes+beenwarmers. Over de doek/drager een poncho of jas met draagcover. Draagjassen hebben ze niet in mijn maat.
Ga nu op naailes aan een zwangerschaps/draagponcho beginnen van wol
pmarena
Geplaatst: 11-09-17 12:48
Leuke laarsjes voor grote man Q! Ik vind het alleen altijd zo suf dat "normale" winkels hooguit de lengte in een maattabel zetten en eigenlijk zelden of nooit de breedte....
Ik droeg een normale jas van Pure over de drager. Werkte super zowel voor dikke zwangerschapspens als met kleine in de Manduca op de buik
Die had een a-symmetrische rits die een beetje aan zijkant kraag omhoog kwam. En aan andere zijkant zat dan nog een kort ritsje zodat je de voorkant van de kraag als een flapje omlaag kon klappen. Die kon dan ideaal achter het hoofdje nog een beetje omhoog staan tegen de wind
Niwla
Geplaatst: 11-09-17 13:49
Thanks! Ik heb net met de kleine in de doek de wei uitgemest. Het waaide vrij hard, dus ik heb hem voor de zekerheid een mutsje op gezet en mijn vest over de doek heen dicht gedaan. Volgens mij vond hij het wel prima, hij lag lekker te tukken.
Dat draagvest lijkt me ideaal Cemlys!
Ideaal dat je zo handig bent Keet!
MizzMontana
Geplaatst: 11-09-17 14:08
Voor dragen heb ik een dunne bamboe doek en de kleine krijgt een laagje extra aan als ik zelf ook een laagje extra aan doe.
Voor deze winter ook maar eens opzoek naar een positie jas voor mezelf, hebben jullie nog tips? Of zou ik daarvoor ook een draagjas/vest kunnen gebruiken? De winterjassen die ik nog heb kunnen nu nog maar net dicht en ben nu 23 weken dus dat groeit nog wel even door. Vorige keer was ik hoog zwanger in de zomer, geen speciale positie jas nodig gehad toen.
Keet
Geplaatst: 11-09-17 14:12
Draagjassen kan je ook gebruiken bij zwangerschap vaak.
Ik ga zelf wat maken, dus aan mij heb je niet zoveel Zit wel met hetzelfde dilemma nu 23 weken zwanger maar ga nooit in mijn winterjas passen
Mijn vest heeft een inzet voor dragen en een voor zwangere buik.
Bonprix vind ik veel jassen hebben. Ik had toen een van h&m, blij dat ik em niet meer aanhoef. Zag er niet uit. Zeker op het laatste toen die ook bijna niet meer dicht wou
Jas bij bonprix wordt mijn reserve denk ik. Bonprix is een van de weinige die positiekleding heeft voor een maatje meer wat ik tot nu toe gevonden heb (buiten love2wait en de xxl van noppies)
Mijn vest is ook van bonprix idd. Maar daar kun je alleen mee buikdragen. Voor een zwangerschap wel handig, maar niet voor als je uiteindelijk na het buikdragen ook wil gaan rugdragen.