Ik ben overigens in Zweden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Ik vraag me af waarom er zojuist tegelijkertijd voor mijn huis een auto op een vrachtwagen werd getakeld, er een auto aan kwam rijden en er een vrouw in een ruimtepak uitstapte, en er twee russische straaljagers over kwamen vliegen.
Resistance schreef:Ik vraag me af waarom er zojuist tegelijkertijd voor mijn huis een auto op een vrachtwagen werd getakeld, er een auto aan kwam rijden en er een vrouw in een ruimtepak uitstapte, en er twee russische straaljagers over kwamen vliegen.
Anoniem schreef:Ik fiets altijd naar paardlief, zij staat 24/7 buiten aan de een redelijk drukke (geen hardrijdende) weg, precies aan een soort van in/uitrit waar ook redelijk wat auto's, fietsers en voetgangers langs komen.
Nog voordat ik überhaupt bij het hek ben heeft mevrouw mij al gespot en begroet me met een luide hinnik, maar ik vraag me af waar ze mij aan herkent? Het is nog zeker 15 a 20 meter totdat ik er ben dus mij ruiken kan ze niet, kleren ook niet want ik heb niet elke dag hetzelfde aan. Ik roep haar ook niet dus ze moet mij gewoon ergens aan herkennen waardoor ze weet dat ik het ben, naar andere fietsers roept ze namelijk niet. Zou ze mij herkennen aan mijn fiets () of de manier waarop ik fiets? Wat denken jullie? Ben wel benieuwd waardoor ze weet dat ik het ben en niet een willekeurige fietser.