Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 22:25

Oh zou het gewoon nog terug sturen ook! :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 22:57

Ik heb net een gezocht advertentie geplaatst (voor een specifieke backpack) en volgens mij heb ik nu al een scammer te pakken :+

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 23:05

Stamper schreef:

Ze gaat nog door met de discussie ook...
Komt erop neer dat ik het leenboek van mn vriendin niet had mogen accepteren omdat ik al een afspraak had staan met haar...

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 23:16

Liezel1 schreef:
Stamper schreef:

Komt erop neer dat ik het leenboek van mn vriendin niet had mogen accepteren omdat ik al een afspraak had staan met haar...

Ow ja natuurlijk! Want dat zou ze zelf ook gedaan hebben :') als er zoveel gegadigden waren is ze hem toch zo aan een ander kwijt?

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 23:43

Ergens snap ik haar reactie want ze heeft het idd vast gehouden voor je. Maar snap jou reactie ook want je had idd ook gewoon niet op kunnen komen dagen.

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 00:02

Liezel1 schreef:
Stamper schreef:

En eigenlijk heeft ze nog gelijk ook.
Ik snap je hoor en ik zou er zelf niet zo'n probleem van hebben gemaakt, maar ik zou er wel ook flink van balen.

Niet meer op reageren en fijn dat je het boek lekker hebt kunnen lenen. Scheelt toch weer geld.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 08:03

Ik vind het om eerlijk te zijn ook niet zo netjes om het op het laatste moment af te zeggen. Ze heeft toch tegen mensen gezegd dat die al verkocht is. Dat je het al gelezen hebt is je eigen keus

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 08:07

Tjah ik zou er dan weer niet zo'n probleem van maken, kwestie van kan gebeuren. Als er zoveel interesse is komt er wel weer iemand anders voor.
Zelfs bij dingen waar minder interesse voor is en mensen zeggen af maak ik me niet druk, het is nou eenmaal zo en zelf kan je ook in zo'n situatie terecht komen... ben al lang blij dat ze gewoon netjes afzeggen.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:28

nou indd het is maar een boek.
banketstaaf is wat ik had.
ik ga deze week verhuizen.
iemand wilde mijn koelkast een oudere man.
Dus ik in goed vertrouwen de koelkast gereserveerd. ..
krijg ik een berichtje ik zie er vanaf heb een andere gekregen .
dan word ik wel effe pissig aangezien ik hem 3 weken vast heb gehouden en nu dus met een niet verkochte koelkast zit

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:34

Oh ja. Dat heb ik idd ook met meerdere dingen gehad. Sommige dingen staan nu dus in de garage van t nieuwe huis te wachten op een koper

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:37

Ja gelukkig was het een oudje dus breng hem net zo lief nu naar de sloop naar je word er soms echt niet goed van

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:58

Nou mijn collectie boeken via MP weer aangevuld met exemplaren van schrijvers die ik graag lees.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:54

Nou ja, dit soort dingen zijn dus de reden dat ik niets meer vast hou. Degene die het eerst geld komt brengen/overmaakt heeft het item.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 15:02

Abercrombie schreef:
Nou mijn collectie boeken via MP weer aangevuld met exemplaren van schrijvers die ik graag lees.

wat lees jij graag?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 16:20

Thrillers.

Deze waren o.a. van Deon Myer en Jussi Adler Olsen. Heb ook Karen Slaughter en Loes den Hollander.

Verder nog veel meer wat ik nu even niet kan opsommen. Een hele expedit kast vol :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:05

Och.. Had weer mooie op MP..

Pakket babykleding maat 80/86. Volgens titel "merkkleding" maar zag vooralsnog alleen maar Hema. Dus een x bedrag geboden. Krijg ik me toch een boze mail terug. Ze wilde er zeker minstens 30 euro voor, want er zaten wel Noppies sokken bij hoor.

Op de vraag welke merken de andere kleding was kreeg ik 'Hema. Maar de Noppies waren echt heel duur'. Ja. Snap ik. Maar noem het dan geen merkkleding als het alleen een paar sokken is van een merk.. :+

En nog een waarvan ik het niet helemaal vertrouwde. Woonde blijkbaar in 3 verschillende steden, bleef heel erg opdringen. En herkende d'r naam ergens van. Dus ik vroeg joh heb jij niet zus en zo?
Kreeg bevestiging. Dus gezegd nou sorry maar dan zie ik er vanaf, gezien het feit dat je je voorheen niet bepaald bezig hield met het daadwerkelijk leveren van je verkochte waar.. Krijg ik terug 'ja weet ik maar dat deed ik vroeger, nu niet meer hoor!'.

Yeah right.. :')

Inmiddels leuk pakket onderweg naar me :')

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 08:50

Pff, ik moet ook even mijn frustratie kwijt.
Ik heb een splinternieuwe rijbroek op MP staan, nieuwprijs 130 euro.
Ik heb de broek 3-4 keer aan gehad maar vind het kunstleren zitvlak echt niet fijn.
Staat voor ongeveer de helft van de nieuwprijs te koop.
Wordt 25 geboden 8)7 .

Ben haast geneigd terug te mailen dat ze de broek dan maar niet moet gaan dragen omdat die per keer kennelijk voor 30 euro slijt.
Je kan ook teveel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten hoor.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 09:01

grappig hoe hier met 2 maten gemeten wordt. Iemand is verontwaardigd want heeft netjes afgezegd dat ze het boek niet meer wil en dan is het: nou ja...je had ook niks van je kunnen laten horen.

vervolgens is iemand verontwaardigd want de koelkast houdt ze al 3 weken voor iemand vast. Die persoon zegt ook netjes af en dan zegt niemand: wees blij dat ie nog wat van zich laat horen. Maar is het ergerlijk.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 10:38

Hier nu ook een vervelende verkoper... ik dus.
Had n orgel te koop van mijn overleden schoonvader. Manlief heeft er 3 keer op gespeeld en daarna stond die alleen maar mooi te wezen en plek in beslag te nemen. Naar heel veel onzinbiedingen eindelijk een koper... krijg ik op eens bericht vanuit familie dat ze hem graag willen in het kader van erfenis en emotioneel . Notabene n uur voordat de koper wilde langskomen... nou ja familie gaat voor dus ik de arme man afgezegd. Gelukkig naam hij het sportief op maar ik voelde mij wel raar.

Nog even in de ronde : hoe verkopen boeken beter? Als een bulk of per stuk apart ? Heb n aantal waar ik vanaf wil maar niet echt zin om alles enkel op advertentie te zetten. Als het moet,dan moet maar liever niet :-)

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 11:06

sasja0705 schreef:
Hier nu ook een vervelende verkoper... ik dus.
Had n orgel te koop van mijn overleden schoonvader. Manlief heeft er 3 keer op gespeeld en daarna stond die alleen maar mooi te wezen en plek in beslag te nemen. Naar heel veel onzinbiedingen eindelijk een koper... krijg ik op eens bericht vanuit familie dat ze hem graag willen in het kader van erfenis en emotioneel . Notabene n uur voordat de koper wilde langskomen... nou ja familie gaat voor dus ik de arme man afgezegd. Gelukkig naam hij het sportief op maar ik voelde mij wel raar.

Nog even in de ronde : hoe verkopen boeken beter? Als een bulk of per stuk apart ? Heb n aantal waar ik vanaf wil maar niet echt zin om alles enkel op advertentie te zetten. Als het moet,dan moet maar liever niet :-)

wat voor boeken zijn het?
Wellicht heb ik interesse. Ben altijd op zoek naar nieuw leesmateriaal

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 11:14

Roodvos schreef:
Ik heb de broek 3-4 keer aan gehad maar vind het kunstleren zitvlak echt niet fijn.
Wordt 25 geboden 8)7 .

Ben haast geneigd terug te mailen dat ze de broek dan maar niet moet gaan dragen omdat die per keer kennelijk voor 30 euro slijt.

Splinternieuw is niet gedragen, ook niet 3-4 keer..
Neemt niet weg dat het bod veel te laag is natuurlijk.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 12:22

Boeken gaan gemakkelijker in bulk, maar hou er rekening mee dat je niet meer dan 30ct per boek krijgt

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 14:59

Roodvos schreef:
Wordt 25 geboden 8)7 .

Ik heb ook zo'n gevalletje, gisteren 6 rijbroeken op marktplaats gezet, alle nieuw of 2 keer gedragen. Allemaal kunstleren zitvlak en ook allemaal nieuw over de 130 euro. Krijg ik een bod van 10 euro op alle rijbroeken. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:03

Je kunt het maar proberen _O-

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 16:42

Vjestagirl schreef:
Boeken gaan gemakkelijker in bulk, maar hou er rekening mee dat je niet meer dan 30ct per boek krijgt

30ct per boek? Ik betaal 4 euro per boek en dan haal ik ze op bij mensen hier uit de omgeving.