Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:Stamper schreef:Oh zou het gewoon nog terug sturen ook!
Ze gaat nog door met de discussie ook...
Komt erop neer dat ik het leenboek van mn vriendin niet had mogen accepteren omdat ik al een afspraak had staan met haar...
Liezel1 schreef:Stamper schreef:Oh zou het gewoon nog terug sturen ook!
Ze gaat nog door met de discussie ook...
Komt erop neer dat ik het leenboek van mn vriendin niet had mogen accepteren omdat ik al een afspraak had staan met haar...
sasja0705 schreef:Hier nu ook een vervelende verkoper... ik dus.
Had n orgel te koop van mijn overleden schoonvader. Manlief heeft er 3 keer op gespeeld en daarna stond die alleen maar mooi te wezen en plek in beslag te nemen. Naar heel veel onzinbiedingen eindelijk een koper... krijg ik op eens bericht vanuit familie dat ze hem graag willen in het kader van erfenis en emotioneel . Notabene n uur voordat de koper wilde langskomen... nou ja familie gaat voor dus ik de arme man afgezegd. Gelukkig naam hij het sportief op maar ik voelde mij wel raar.
Nog even in de ronde : hoe verkopen boeken beter? Als een bulk of per stuk apart ? Heb n aantal waar ik vanaf wil maar niet echt zin om alles enkel op advertentie te zetten. Als het moet,dan moet maar liever niet
Roodvos schreef:Pff, ik moet ook even mijn frustratie kwijt.
Ik heb een splinternieuwe rijbroek op MP staan, nieuwprijs 130 euro.
Ik heb de broek 3-4 keer aan gehad maar vind het kunstleren zitvlak echt niet fijn.
Staat voor ongeveer de helft van de nieuwprijs te koop.
Wordt 25 geboden.
Ben haast geneigd terug te mailen dat ze de broek dan maar niet moet gaan dragen omdat die per keer kennelijk voor 30 euro slijt.
Je kan ook teveel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten hoor.
Roodvos schreef:Pff, ik moet ook even mijn frustratie kwijt.
Ik heb een splinternieuwe rijbroek op MP staan, nieuwprijs 130 euro.
Ik heb de broek 3-4 keer aan gehad maar vind het kunstleren zitvlak echt niet fijn.
Staat voor ongeveer de helft van de nieuwprijs te koop.
Wordt 25 geboden.
Ben haast geneigd terug te mailen dat ze de broek dan maar niet moet gaan dragen omdat die per keer kennelijk voor 30 euro slijt.
Je kan ook teveel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten hoor.