Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 23:02

Haha, I second Mri. Vind het wel erg leuk nog om mee te lezen :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 23:05

Yass goed bezig dames :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 23:29

Jullie ook enjoy meiden!

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 23:47

Gefeliciteerd meiden!!! Ik heb de app ook weer verwijderd O:)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 23:54

Tinderkerel heeft gezegd dat hij me lief en leuk vindt......maar niet op die manier. -O-

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 00:08

Macchiato schreef:
Tinderkerel heeft gezegd dat hij me lief en leuk vindt......maar niet op die manier. -O-

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 00:09

Macchiato schreef:

Heel vervelend, ik zit op dit moment in exact hetzelfde schuitje :(:) 'Ik heb even tijd nodig' ging naar 'ik twijfel of we dit wel moeten doen' naar 'kunnen we niet vrienden zijn' en uiteindelijk naar 'ik vind je gewoon niet op die manier leuk'. Het is echt even enorm klote maar houd in je achterhoofd dat het echt niet aan jou ligt, je bent immers leuk en lief. Hij is gewoon een idioot dat hij dat niet ziet :*

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 00:32

Macchiato schreef:

:(:) zoals Emma zegt his loss not yours!

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 00:41

Macchiato schreef:

Ah neeee wat poedersuiker!!! Wat een banketstaaf, je verdient veel beter! :(:)

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 00:51

Emmaa_ schreef:
Macchiato schreef:

Heel vervelend, ik zit op dit moment in exact hetzelfde schuitje :(:) 'Ik heb even tijd nodig' ging naar 'ik twijfel of we dit wel moeten doen' naar 'kunnen we niet vrienden zijn' en uiteindelijk naar 'ik vind je gewoon niet op die manier leuk'. Het is echt even enorm klote maar houd in je achterhoofd dat het echt niet aan jou ligt, je bent immers leuk en lief. Hij is gewoon een idioot dat hij dat niet ziet :*

Tijd voor een andere date dan ;)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 07:17

Dank voor jullie lieve reacties :) voelt wel even vet poedersuiker allemaal. Is namelijk al de zoveelste keer dat een kerel mij dit meldt. Heb tinder ook even helemaal weggegooid. Ga nu eerst maar even mijn diploma halen en dan zie ik wel weer verder -O-

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 08:34

Dikke knuf voor Emma en Machiato :(:)
Komt goed met jullie!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 09:38

Dikke knuffel voor jullie!

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 09:43

Leuk zeg die succesverhalen :))

Balen Macchiato en Emma. Moeten die kerels maar zelf weten!

Ik ben alleen nerveus het laatste uur voor de date. Krijg dan ook helemaal buikkrampen en zou het liefst thuis willen blijven/naar huis willen keren _O-

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 09:45

Maar waarom zijn jullie zo zenuwachtig joh? :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 09:52

Oh nee Macchiato, is dit ook diegene waar je mee had gegymd? En dan ben je nu ineens niet leuk genoeg meer? :n

En wat een succesverhalen! Ik tinder stug verder :Y) Vrijdag wel een date :)) Oh en issueman wil het nog steeds niet snappen :roll:

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 09:57

Kak, ik kan geen foto's meer uploaden op m'n Tinderprofiel, want dan krijg ik een foutmelding. Iemand die daar ook last van heeft?

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 10:16

Berdien schreef:
Oh nee Macchiato, is dit ook diegene waar je mee had gegymd? En dan ben je nu ineens niet leuk genoeg meer? :n

Ja die ja.....echt waar...volgende keer als ik ga daten wordt er gewoon niet gegymd de eerste 100 dates :') Ik hecht me gewoon te snel aan een persoon. Iedereen zegt steeds: maar meid...jij blijft echt niet alleen hoor, de juiste kom je vanzelf tegen.....
vanzelf is helaas wel een allejezus ruim begrip en ik kom hem liever vandaag dan morgen tegen. Kan de dompers van het daten gewoon erg slecht handelen :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 10:23

Queelens schreef:
Maar waarom zijn jullie zo zenuwachtig joh? :')

Schrik dat de date tegenvalt, er wat misloopt...

Overigens heb ik het wel over de eerste ontmoeting. Daarna geen kramp meer :+

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:00

He meiden, sorry in t weekend nauwelijks tijd om hier bij te lezen. Emma en Macchiato wat stom zeg! Ik ben precies zo, die datedompers daar kan ik ook lastig mee dealen..zie hieronder nog een voorbeeldje. Voor degenen die Tinder niet meer nodig hebben, gefeliciteerd whoehoe!!

Wat een kakweekend had ik!!! Alles ging mis afgelopen week en dit weekend ging dat nog even vrolijk verder, de vent waarmee ik een date zou hebben zaterdag kwam zaterdagmiddag met de mededeling; 'oh ja ik ga in mei naar New York verhuizen dus eh we hebben toch niet echt een toekomst dus de date gaat niet door' wuuuttt en dat zeg je NU na al een week of 3 te appen!! M'n date van vorige week heb ik nog wel gesproken maar daar is verder ook nog geen concreet plan uitgekomen voor een vervolg. Echt dit weekend ben ik qua mannen alleen maar i.dioten tegen gekomen, zowel online als in de kroeg pfff...

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:02

Chiave schreef:
Kak, ik kan geen foto's meer uploaden op m'n Tinderprofiel, want dan krijg ik een foutmelding. Iemand die daar ook last van heeft?

Ja hier had ik ook last van, en wanneer het lukte, bleek dat mijn oude foto's nog gewoon erop stonden.
Misschien app even van je telefoon gooien en opnieuw installeren.

Inderdaad Macchiato, ze zeggen altijd je bent zo leuk en je vind wel iemand maar dat blijkt knap lastig soms :+

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:07

Ik ben echt erg. Stiekem vind ik het heel fijn om even te lezen dat het gelukkig niet bij iedereen over rozen gaat :') Soms denk je dan echt: wat doe IK verkeerd!?! Maar ik doe niks verkeerd...denk ik....
Het vervelende is dat je zonder te daten ook geen kerels tegen komt. En dus ook niet die ene kerel die WEL bij je past....vet stom -O-

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:10

Hahaha nou Macchiato ik heb nog wel een paar vriendinnen bij het precies zo gaat hoor..uren kunnen we er over praten, lachen en klagen.
Laatst bijgewerkt door Lougino op 22-02-16 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:10

Ze komen niet aanwaaien nee, en als ik dan denk de ware te hebben gevonden is er wel iets anders wat het in de weg staat, maar altijd positief blijven en in jezelf geloven is mij verteld dus dat doen we dan maar :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:23

En weet je, het is beter dat je er nu al achter komt (hoe kút ook), dan als je wel tig dates verder bent, alles helemaal leuk lijkt en dan bam, klaar.

Ik hoop nog steeds een keer over mijn droomman te struikelen. Of dat ik hem aanrijd met m'n paard ofzo :') Als ik zie wat er gemiddeld voorbij komt met daten... Dat is ook niet echt om hoopvol van te worden. Of in de stad, zoals afgelopen vrijdag. Ik denk dat 90% sowieso al te kort is _O- of te jong. En dan heb je ze van de juiste lengte, hebben ze een leuk hoofd en dan zijn ze... huhm... 22 :o _O- _O-