Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Macchiato schreef:Tinderkerel heeft gezegd dat hij me lief en leuk vindt......maar niet op die manier.
'Ik heb even tijd nodig' ging naar 'ik twijfel of we dit wel moeten doen' naar 'kunnen we niet vrienden zijn' en uiteindelijk naar 'ik vind je gewoon niet op die manier leuk'. Het is echt even enorm klote maar houd in je achterhoofd dat het echt niet aan jou ligt, je bent immers leuk en lief. Hij is gewoon een idioot dat hij dat niet ziet
Emmaa_ schreef:Macchiato schreef:Tinderkerel heeft gezegd dat hij me lief en leuk vindt......maar niet op die manier.
Heel vervelend, ik zit op dit moment in exact hetzelfde schuitje'Ik heb even tijd nodig' ging naar 'ik twijfel of we dit wel moeten doen' naar 'kunnen we niet vrienden zijn' en uiteindelijk naar 'ik vind je gewoon niet op die manier leuk'. Het is echt even enorm klote maar houd in je achterhoofd dat het echt niet aan jou ligt, je bent immers leuk en lief. Hij is gewoon een idioot dat hij dat niet ziet

Vrijdag wel een date
Oh en issueman wil het nog steeds niet snappen
Berdien schreef:Oh nee Macchiato, is dit ook diegene waar je mee had gegymd? En dan ben je nu ineens niet leuk genoeg meer?
Ik hecht me gewoon te snel aan een persoon. Iedereen zegt steeds: maar meid...jij blijft echt niet alleen hoor, de juiste kom je vanzelf tegen.....
Chiave schreef:Kak, ik kan geen foto's meer uploaden op m'n Tinderprofiel, want dan krijg ik een foutmelding. Iemand die daar ook last van heeft?
Soms denk je dan echt: wat doe IK verkeerd!?! Maar ik doe niks verkeerd...denk ik....
Als ik zie wat er gemiddeld voorbij komt met daten... Dat is ook niet echt om hoopvol van te worden. Of in de stad, zoals afgelopen vrijdag. Ik denk dat 90% sowieso al te kort is
of te jong. En dan heb je ze van de juiste lengte, hebben ze een leuk hoofd en dan zijn ze... huhm... 22