Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:Sinds de heraanleg van de a1 stopt mijn bus niet meer in muiden zo jammer.. nog even uitvogelen hoe ik dan straks ga reizen om weer op school te komen
Breathe schreef:In plaats van 36 minuten reistijd nu 58 minuten reistijd.. En terug haal ik mijn trein 9/10x waarschijnlijk niet. Normaal veranderen ze mijn traject niet, maar nu hebben ze dus alles omgegooid, kan echt wel een beetje huilen van de winter![]()
Emmaa_ schreef:Lienek schreef:Sinds de heraanleg van de a1 stopt mijn bus niet meer in muiden zo jammer.. nog even uitvogelen hoe ik dan straks ga reizen om weer op school te komen
Vanaf 23 oktober stoppen de bussen wel gewoon weer op MuidenDat is alleen tijdelijk omdat het tussenstuk van de afrit A1 naar het P+R terrein nog neergelegd moest worden. Verder kan je nog wel met de 520 naar Stammerkamp in Diemen en vanuit daar op de 328 of 327 naar Bijlmer of Amstel
Lienek schreef:Emmaa_ schreef:Vanaf 23 oktober stoppen de bussen wel gewoon weer op MuidenDat is alleen tijdelijk omdat het tussenstuk van de afrit A1 naar het P+R terrein nog neergelegd moest worden. Verder kan je nog wel met de 520 naar Stammerkamp in Diemen en vanuit daar op de 328 of 327 naar Bijlmer of Amstel
Oh echt! Dacht dat die halte helemaal geschrapt werd!
Ik moet vanaf eind januari weer elke dag op en neer van de 320 en dan een over stap naar de bijlmer. Diemerknoop gaat wel weg denk ik dan of niet?
Emmaa_ schreef:Lienek schreef:[quote="Emmaa_"
Vanaf 23 oktober stoppen de bussen wel gewoon weer op MuidenDat is alleen tijdelijk omdat het tussenstuk van de afrit A1 naar het P+R terrein nog neergelegd moest worden. Verder kan je nog wel met de 520 naar Stammerkamp in Diemen en vanuit daar op de 328 of 327 naar Bijlmer of Amstel
[/quote
Oh echt! Dacht dat die halte helemaal geschrapt werd!
Ik moet vanaf eind januari weer elke dag op en neer van de 320 en dan een over stap naar de bijlmer. Diemerknoop gaat wel weg denk ik dan of niet?
Nee hoor, voor zover ik weet in ieder geval niet! Als de bussen straks weer over Muiden gaan dan gaan ze denk ik vanaf P+R weer langs de snelweg ipv erover. Ik zit elke ochtend in de 328 en vind het echt verschrikkelijk dat hij nu het hele stuk over de A1 moet, kost zo veel extra tijd.
Emmaa_ schreef:Als ze door kunnen rijden valt het wel mee maar de A6 en de A1 staan toch wel met vrij grote regelmaat vast jammer genoeg.. Via muiden kan hij tenminste langs de file rijden.
PeerAppel schreef:Ik zag dat de IC van Maastricht 2 minuten eerder vertrekt ofzo. Naja dat maakt me niks uit, die pak ik toch nooit. Zag alleen geen optie voor een sprinter van Maastricht naar Sittard, maar dat zie ik tzt wel weer.
Shadow0 schreef:Breathe schreef:In plaats van 36 minuten reistijd nu 58 minuten reistijd.. En terug haal ik mijn trein 9/10x waarschijnlijk niet. Normaal veranderen ze mijn traject niet, maar nu hebben ze dus alles omgegooid, kan echt wel een beetje huilen van de winter![]()
Dat gaat om een aansluiting tussen NS en een andere vervoerder denk ik? Mail je vervoerder en de provincieHet lijkt alsof dat soort dingen niets doen, maar zeker als veel mensen het doen kan het wel degelijk echt invloed hebben! Denk niet dat je helemaal machteloos bent.