Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:09

Klein: heel
Groot: half

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:23

Doordat ik nog niet zo lang geleden een voorraadje YC heb besteld, stel ik bestellen bij WME nog even uit.
Maar begint wel steeds moeilijker te worden als ik alle enthousiaste reacties lees.

Gisteren doosje siliconen cakevormpjes gekocht bij de big bazar om de tip uit dit topic eens te proberen. Vormpje past precies in bakje van mijn brander. Afgekoelde meltje haal je er inderdaad super makkelijk uit +:)+
Enige minpuntje dat ik kan noemen is dat het wat langer duurt voor de waxmelt smelt.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:27

DeMolenhoek schreef:
Ik ga zo blij zijn als ik thuis ben! Werk nog tot 21.45 en dan naar huis. Lekker geurtje branden! Zusje is ook fan aan het worden. Gisteren zijn alle potjes uitgebreid besnuffeld! Ze vind de pumpkin souffle ook zeer lekker!

Vind jouw meltjes veel lekkerder dan de YC, WME. Ze ruiken ook goed en zijn gewoon stukken goedkoper :)

O wat leuk om te lezen.

mijn buuf vind mijn melts ook lekkerder die had altijd yc maar vond de meesten daarvan te zwaar en had alleen maar angel wings en wedding day op het laatsts er zijn ook echt mensen die juist het sterke en zware van yc juist heel fijn vinden. ieder mens natuurlijk verschillend iig ben ik blij dat jij ze lekker vind.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:30

Trouwens updatje hier. Ik vind die misstletoe kisses niet vies maar ook niet echt lekker.
Maar mijn vriend kwam de kamer binnen toen moest die missletoe nog smelten dus de geur van paris paris hing hier nog. Hij zegt ik ruik weer iets. Ik ja ik heb die geur er net uitgehaald haha niet dat ik had verwisseld. Met de mal de elektrische brander enz duurt het toch wel even eer hij gesmolten zou zijn en heb ook lekker gekookt biefstuk dat ruikt ook lekker maar goed al een tijdje ruikt hij behoorlijk en ik heb mijn vriend niet gehoord haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:44

waxmeltsenzo schreef:
DeMolenhoek schreef:
Ik ga zo blij zijn als ik thuis ben! Werk nog tot 21.45 en dan naar huis. Lekker geurtje branden! Zusje is ook fan aan het worden. Gisteren zijn alle potjes uitgebreid besnuffeld! Ze vind de pumpkin souffle ook zeer lekker!

Vind jouw meltjes veel lekkerder dan de YC, WME. Ze ruiken ook goed en zijn gewoon stukken goedkoper :)

O wat leuk om te lezen.

mijn buuf vind mijn melts ook lekkerder die had altijd yc maar vond de meesen daarvan te zwaar en had alleen maar angel wings en wedding day op het laatsts er zijn ook echt mensen die juist het sterke en zware van yc juist heel fijn vinden. ieder mens natuurlijk verschillend iig ben ik blij dat jij ze lekker vind.

Yc te zwaar? Ik heb juist meerdere die ik nauwelijks ruik of na een half uur al niet meer ruik :(

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:47

Jullie gaan echt snel! !!

Ik heb laverder spa op van WW.
Hij is wel lekker :)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:49

Ik vind Yc niet persé zwaar,maar ze geven wel onwijs lang geur af vind ik.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:56

Ik vind het echt heel erg aan de geur zelf liggen.

Tot dusver vind ik Kringle echt by far het fijnst. Geeft áltijd geur af en heb tot nu toe ook alleen nog maar lekkere geuren ertussen.

Watercolours net voor het eten uitgedaan, nu Mistletoe Kisses van WME op. Moet nog smelten.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:01

Cerastes schreef:

Ik vind dit ook wel bij de meesten.

Zwaar en sterk is trouwens niet het zelfde.

Ik heb een aantal zware luchten denk aan lotus flower en whiskey on the rocks, Paris paris, Alien enz
Yc heeft veel geuren waar iig een zware ondertoon aan zit en niet iedereen kan daar tegen. Maar dat staat los van de sterkte ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:52

Hier nu net Marshmellow Bombe aangezet van WME, ben benieuwd, in het cupje ruikt ie lekker :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:56

Hij is lekker! ruikt echt naar marshmellow's Maar ergens ruik ik er ook playdoh klei in :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:37

Yv_ schreef:
nu Mistletoe Kisses van WME op. Moet nog smelten.

Goedgekeurd :))

Playdoh klei??

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:45

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:53

Ik heb de orchidee aanstaan van tulpje nu, maar die vind ik niet lekker. Ruikt naar wc-verfrisser!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:03

Ik ga binnenkort eens op zoek naar grotere siliconen cups, want ik heb het idee dat sinds ik die cupjes gebruik ik veel geuren bijna niet ruik. Nu ook weer. Maar het kan ook aan mijn neus liggen, maar dat hoop ik niet := Maar de pumpkin souffle van de week had ik op dezelfde manier en die rook ik wel weer heel goed :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-15 00:12

Hier brandt Lavender van YC maar ik ruik niks.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 00:37

Hangt het in de lucht ofzo vandaag?

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 09:30

Zo wat gaan jullie hard, had veel bij te lezen!
Allemaal mooie poezels voorbij zien komen. Hier ook 2 katers, een langharige zwarte en sinds een paar maandjes een rooie htk kat erbij. Onze 'oude' poes van 11 kwam niet meer thuis en helaas weten we nog steeds niet wat er is gebeurd met haar.

Ik mag van mezelf écht niks meer bestellen voorlopig want ik heb nu een flinke voorraad en het zou zonde zijn als de luchtjes oud worden.
Gisteren na het schoonmaken winter garden van tc er in maar dochterlief gooide een bal tegen de brander dus weg was die :+
Daarna nag champa van WME er in en die was echt lekker! Zelfs vriendlief zei het :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 10:36

Zo leuk! Ik heb nog maar 1 kattenprinses. En 8 konijnen. Waren er 3 en blijven er ook maar 4. Iets met toch geen 3 mannekes :'). En verder in het weekend vaak knuffelen met de ridgebacks van mijn mams <3.

Mehh, gisternacht kon ik weer eens niet slapen en heb ik bij PS zitten snuffelen. Zag allemaal geuren bij de winterafdeling die er vorige keer niet op stonden, dus toch maar een bestellinkje gedaan :=. Hopelijk bevallen deze me beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 11:01

Ik heb net een mini bestelling gedaan bij degene door wie ik met melts in aanraking kwam.
Soy Scents van shop by Thessa is sinds vandaag weer in de lucht. :)
Op dit moment heeft ze maar een paar geuren, maar ik ben benieuwd of ze nog net zo heerlijk zijn als ze eerst waren.
Ik heb deze besteld:
Ginger Spice
Sea Spa
Peach
Blue Lagoon
Alien
Boudior

Gisteren van iemand die niet zo van al dat "stinkspul" houdt trouwens echt complimenten gekregen over de heerlijke anijs geur van WME. Die gaat iig op herhaling!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 11:08

waxmeltsenzo schreef:
Cerastes schreef:

Ik vind dit ook wel bij de meesten.

Zwaar en sterk is trouwens niet het zelfde.

Ik heb een aantal zware luchten denk aan lotus flower en whiskey on the rocks, Paris paris, Alien enz
Yc heeft veel geuren waar iig een zware ondertoon aan zit en niet iedereen kan daar tegen. Maar dat staat los van de sterkte ;)

Ja klopt.
Maar kan wel verwarrend zijn als je er zo over praat.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 11:13

Kirja schreef:
Daarna nag champa van WME er in en die was echt lekker! Zelfs vriendlief zei het :D

Die staat nog steeds in de top 3 hier..óók bij mijn vriend :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 11:25

Die Soy Scents ken ik nief. Of was dat die shop met die bedreigingen etc?

Die champa moet ik nog steeds branden.

Pff ik ben bezig met werkontwijkemd gedrag geloof ik, heb echt geen zin vandaag :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 11:31

Bedreigingen? Euhh nee, zij was tijdelijk gestopt ivm andere werkzaamheden enzo.
Leuke vormpjes maakt zij er altijd van. Hartjes en bloemetjes enzo.
Een oud-leerling van een vriendin van mij,dus ik ben wat bevooroordeeld :D
Daarna komen de andere geuren van WME weer aan de beurt om te bestellen haha. Ik hou me bij de kleine persoonlijke bedrijfjes. Vind ik leuker.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 11:37

Dat was soy-wax.nl, ben wel benieuwd of je al wat van de gehoord hebt Sonja.