Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Ik ga zo blij zijn als ik thuis ben! Werk nog tot 21.45 en dan naar huis. Lekker geurtje branden! Zusje is ook fan aan het worden. Gisteren zijn alle potjes uitgebreid besnuffeld! Ze vind de pumpkin souffle ook zeer lekker!
Vind jouw meltjes veel lekkerder dan de YC, WME. Ze ruiken ook goed en zijn gewoon stukken goedkoper
waxmeltsenzo schreef:DeMolenhoek schreef:Ik ga zo blij zijn als ik thuis ben! Werk nog tot 21.45 en dan naar huis. Lekker geurtje branden! Zusje is ook fan aan het worden. Gisteren zijn alle potjes uitgebreid besnuffeld! Ze vind de pumpkin souffle ook zeer lekker!
Vind jouw meltjes veel lekkerder dan de YC, WME. Ze ruiken ook goed en zijn gewoon stukken goedkoper
O wat leuk om te lezen.
mijn buuf vind mijn melts ook lekkerder die had altijd yc maar vond de meesen daarvan te zwaar en had alleen maar angel wings en wedding day op het laatsts er zijn ook echt mensen die juist het sterke en zware van yc juist heel fijn vinden. ieder mens natuurlijk verschillend iig ben ik blij dat jij ze lekker vind.
Cerastes schreef:Ik vind Yc niet persé zwaar,maar ze geven wel onwijs lang geur af vind ik.
waxmeltsenzo schreef:Cerastes schreef:Ik vind Yc niet persé zwaar,maar ze geven wel onwijs lang geur af vind ik.
Ik vind dit ook wel bij de meesten.
Zwaar en sterk is trouwens niet het zelfde.
Ik heb een aantal zware luchten denk aan lotus flower en whiskey on the rocks, Paris paris, Alien enz
Yc heeft veel geuren waar iig een zware ondertoon aan zit en niet iedereen kan daar tegen. Maar dat staat los van de sterkte