Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 15:14

Kimmie25501 schreef:
Bloodymary schreef:
Over duct-tape gesproken, ik heb heel lang gedacht dat het ducktape was. Snapte niet waar die naam vandaan kwam. Maar volgens mij hebben meer mensen dat.

Oh wauw, ik dacht echt waarom staat er duct-tape, het is toch ducktape? :')

Nope, begon echt als duck tape vroeger, en pas vanaf de jaren 50 is het ducttape geworden. Kom het bij meerdere bronnen tegen :P

https://en.wikipedia.org/wiki/Duct_tape

Duck komt blijkbaar van "cotton duck", wat een verbastering van ons eigen "katoen doek" is xD

https://en.wikipedia.org/wiki/Cotton_duck

Fascinerend... nooit zeker geweten. xD

vuurneon

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 15:29

Ik volg op Facebook nog een oud collega, is een jonge meid maar klaagt alleen maar. Normaal verwijder ik dergelijke figuren maar haar vader maakt het geniaal om te volgen. Die reageert zo heerlijk op die klaagzangen. Vandaag staat er 'ik heb niet goed geslapen, ben zoooo moe en kan niets nu...' Zet haar vader eronder 'Sinterklaas is vroeg in het land, eerste zeurpiet is al gesignaleerd!'

:')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 15:35

In april is het uitgegaan met mijn ex (na 5,5 jaar). Ik heb daar maanden mee gezeten omdat ik niet wilde dat het uitging, maar afgelopen weken is er iets bij me geknapt... En ineens staat er ook best een leuke jongen voor mijn neus.

Ik ben blij dat ik over mijn ex heenkom, maar ergens kan ik niet van mezelf verdragen dat ik voor mijn gevoel toch best "snel" een andere jongen leuk vind.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:06

Bij de meeste topics met de titel: 'van lelijk eendje/lelijk paard/zielig hoopje naar zwaan/prachtdier' etc. denk ik meestal: joh, een borstel over het beestje en hij is weer 'mooi'. Vind lelijk eendje altijd zo'n overdreven woord :o Meestal vind ik de 'transformatie' ook niet denderend ofzo :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:12

mirriezz schreef:
_Yasmine_ schreef:
Duct-tape voor het leven *D
Wat een mooi beroep hebben die mannen! alle belangrijke vragen beantwoorden.

Heb je t nu over mij? Duct tape voor het leven is zeer zeker een van mijn mottos, maar ik hoop dat ik mezelf nog steeds vrouw mag noemen ;)

(Ik sta idd in de werkplaats met mijn hakken aan en overweeg pumps met stalen neuzen aan te schaffen, gewoon omdat het kan xD)

Was naar aanleiding van mythbusters, die hebben toen hele afleveringen in het thema van duct tape gemaakt :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:17

UhNee schreef:
Bij de meeste topics met de titel: 'van lelijk eendje/lelijk paard/zielig hoopje naar zwaan/prachtdier' etc. denk ik meestal: joh, een borstel over het beestje en hij is weer 'mooi'. Vind lelijk eendje altijd zo'n overdreven woord :o Meestal vind ik de 'transformatie' ook niet denderend ofzo :')

Of bij de laatste foto's is het nog steeds een lelijk beest....

Oeh dat klinkt niet aardig als ik het zo lees. Maar een lelijk beest kan natuurlijk wel heel lief zijn en iemands favoriet.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:20

Confession: Ik vind het raar dat sommige mensen over zoveel dingen zo negatief kunnen denken..

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:01

Morgen begin ik echt !? Oeh, die aardbeienvla is toch wel eruug lekker en die eten we maar een paar keer per jaar, nee hoor die kan ik niet laten schieten ! Volgende dag . OMG , een pot chocoladepasta ?! Nee , zal ik het toch maar niet doen ? Achja YOLO, die paar calorieetjes maken echt niet uit. Pff die dieetartsen , aandachtstrekkers op TV banketstaaf maar wat :') ! Volgende dag beginnen we gewoon weer ! Next day : Die chips he, wat ziet die er uit jeetje :wow: :9 '' kijkt andere kant op '' , nee nee blijf bij je verstand . Maar chips eten we maar heel weinig , dus zo erg zal het nu weer niet zijn . En ook wanneer ik een paar dagen geen ongezond spul naar binnen heb gewerkt , vind ik dat ik een beloning verdien toch ?! :')

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 19:19

vuurneon schreef:
Ik volg op Facebook nog een oud collega, is een jonge meid maar klaagt alleen maar. Normaal verwijder ik dergelijke figuren maar haar vader maakt het geniaal om te volgen. Die reageert zo heerlijk op die klaagzangen. Vandaag staat er 'ik heb niet goed geslapen, ben zoooo moe en kan niets nu...' Zet haar vader eronder 'Sinterklaas is vroeg in het land, eerste zeurpiet is al gesignaleerd!'

:')

Geweldig!! _/-\o_ :')

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:27

_Femkeeex schreef:
Morgen begin ik echt !? Oeh, die aardbeienvla is toch wel eruug lekker en die eten we maar een paar keer per jaar, nee hoor die kan ik niet laten schieten ! Volgende dag . OMG , een pot chocoladepasta ?! Nee , zal ik het toch maar niet doen ? Achja YOLO, die paar calorieetjes maken echt niet uit. Pff die dieetartsen , aandachtstrekkers op TV banketstaaf maar wat :') ! Volgende dag beginnen we gewoon weer ! Next day : Die chips he, wat ziet die er uit jeetje :wow: :9 '' kijkt andere kant op '' , nee nee blijf bij je verstand . Maar chips eten we maar heel weinig , dus zo erg zal het nu weer niet zijn . En ook wanneer ik een paar dagen geen ongezond spul naar binnen heb gewerkt , vind ik dat ik een beloning verdien toch ?! :')

Je hebt zojuist mijn interne dialoog opgeschreven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:30

Vooral dat laatste _O-

"Ik heb de hele dag gezond gegeten nu moet ik mezelf belonen met een dubbele Big Mac en een grote patat en 3 repen chocola en een zak chips"

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:32

Eulogy schreef:
Vooral dat laatste _O-

"Ik heb de hele dag gezond gegeten nu moet ik mezelf belonen met een dubbele Big Mac en een grote patat en 3 repen chocola en een zak chips"

_/-\o_ _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:37

Ik heb ooit een Facebook status geplaatst; op de weg naar een perfect gezond en afgetraind lichaam ligt soms een dubbele cheeseburger met bacon, een grote friet en 12 kipnuggets.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 21:16

Ik heb een hekel aan mensen die iedereen perse willen laten weten dat ze anders zijn. In mijn hoofd zie ik ze dan altijd door een drukke stad lopen, al schreeuwend "HAALLOOOO, KIJK EVEN ALLEMAAL NAAR MIJ, IK BEN ANDERS, IK BEN NIET ZOALS ANDER MEISJES, IK BEN SPECIAAL!!!"

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 21:24

Emmaa_ schreef:
Ik heb ooit een Facebook status geplaatst; op de weg naar een perfect gezond en afgetraind lichaam ligt soms een dubbele cheeseburger met bacon, een grote friet en 12 kipnuggets.

_/-\o_ :')

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 00:01

Confession:
Ik vind het leuk om mijn symptomen te googlen als ik ziek ben ofzo.
Word er alleen maar banger van of soms geloof ik het. En als ik dan op een ziekte stuit ga ik die helemaal uitpluizen.

En ik stalk mensen op fb. Ook mensen die ik amper ken. Omdat ze een boeiender leven dan ik hebben ofzo :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 08:35

Ik lig haast elke zaterdag avond voor 11 uur op bed en ben er zondags voor 9 uur alweer uit.
En ik vind het heerlijk, ondanks dat ik nog zo jong ben.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 08:43

Froukje schreef:
Ik lig haast elke zaterdag avond voor 11 uur op bed en ben er zondags voor 9 uur alweer uit.

Guilty. O:)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 08:45

Froukje schreef:

Ook guilty!!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 09:04

Yup... Goeie morgen :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 09:32

Ik word elke zondag vroeg wakker en blijf dan extra lang liggen :=

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:55

Confession:
Mijn paard ontsnapt zon beetje iedere ochtend. Naar een wei waar wel eten op staat. En ik heb geen idee hoe ze het doet maar stiekem vind ik t wel grappig *D

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:32

Omdat we dinsdag verjaadagsvisite krijgen moeten de honden de hele dag buiten bivakeren, omdat een lieftallige tante een hekel aan ze heeft.
Maar ik heb juist daar een hekel, blijf dan lekker in je eigen huis..

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:00

BonteLisa schreef:
Confession:
Ik vind het leuk om mijn symptomen te googlen als ik ziek ben ofzo.
Word er alleen maar banger van of soms geloof ik het. En als ik dan op een ziekte stuit ga ik die helemaal uitpluizen.

Dit! Maar elke week heb ik wel wat anders. :') En deze week heb ik dus misschien inspanningsastma :=

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:15

Froukje schreef:
Omdat we dinsdag verjaadagsvisite krijgen moeten de honden de hele dag buiten bivakeren, omdat een lieftallige tante een hekel aan ze heeft.
Maar ik heb juist daar een hekel, blijf dan lekker in je eigen huis..

Ik liet de honden lekker binnen. Alleen als iemand echt bang is laat ik ze buiten. Of de hond moet rustig zijn.