Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:22

Grappig die verschillende meningen, ik krijg daar altijd juist een beetje een plaatsvervangend gevoel van schaamte van, terwijl ik mezelf niet echt preuts vind qua kleding of ideeën of wat dan ook. In zo'n brazilianbroekje komt mn kont duidelijk mooier uit dan in een normale :j
Maar ik heb ook nog nooit iemand gezien die op een classy manier tepel showde, misschien is dat het. :)

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:23

Ik wil voor geïnteresseerden eventueel morgen wel even een outfit foto maken :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:28

Ik ben stiekem wel benieuwd ja. :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:28

Emma: ik ben wel benieuwd naar een outfit foto :j weet vrij zeker dat jij dat goed weet te stylen namelijk!

Ik vind die broekjes ook super, ze kruipen er bij mij alleen altijd op een niet zo aantrekkelijke manier tussen :') Zeg maar op delen van het broekje waar het niet hoort haha. Daardoor wordt het gewoon een string :+ Ben nog steeds opzoek naar eentje die wél blijft zitten.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:35

Ik vind bh loos niet erg in een mooie jurk of top, maar t moet niet te strak zitten. Ik ben niet helemaal gelijk verdeeld en dan valt dat wel op :')

Maar mijn vent wil t niet hebben Haha dus ik doe t vrijwel nooit Hahaha.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:40

Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar een outfit foto Emma! :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:41

Ja, ben wel benieuwd Em :j

Die broekjes zou ik echt niet durven dragen. Vind een bikini eigenlijk al te revealing voor mijn lichaam. Misschien volgend jaar :')

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:47

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:51

Ik heb ook zo'n Brazilian gescoord, hoop m dit jaar te kunnen dragen!

Tepels showen vind ik vrijwel altijd lelijk. Door een shirt heen a la, maar echt een doorzichtig shirt is voor mij een no go.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:53

Ik vind kleine borsten heel erg mooi, ook bh loos! :D Zou het zelf ook doen als ik een bescheiden cupje zou hebben. Helaas heb ik een D/E cup en vind ik mijn eigen borsten echt niet mooi, dus altijd netjes in een bh. :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:57

Ik heb de ideale boobs om BH-loos door het leven te gaan maar ik vind het gewoon niet mooi staan. Ik hou het liever veilig en waar ik woon wordt je dan echt aangekeken zo van je bent wat vergeten!!! :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:59

Misschien als ik zelf wat tevredener was geweest, dat ik BH-loos wat minder 'shocking' zou vinden. Maar kan mezelf echt niet zonder BH over straat zien gaan. En vind het 9/10x niet zo classy :=

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:00

Ik vind brazilians vooral heel mooi omdat de vorm van je billen m.i. beter uitkomt. Daarnaast heb ik in oktober een wedstrijd waarbij ik ook in een bikini met brazilian cut op het podium sta, dus dan kunnen mijn billen vast bruin worden :') Oh en ik werk paasei in de sportschool om mijn billen nog mooier te maken, dus dat show ik dan ook graag. Helaas kun je borsten niet trainen om ze groter te laten worden.

Voorbeeld
https://instagram.com/p/uNSDyJB6mk/
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55D11D32
Laatst bijgewerkt door 123321 op 14-05-15 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:00

Ik ben eigenlijk alleen ontevreden over mijn buik en bovenbenen en mijn kont mag wel wat slanker. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:02

Jezzi schreef:
Ik vind brazilians vooral heel mooi omdat de vorm van je billen m.i. beter uitkomt. Daarnaast heb ik in oktober een wedstrijd waarbij ik ook in een bikini met brazilian cut op het podium sta, dus dan kunnen mijn billen vast bruin worden :')

Voorbeeld
https://instagram.com/p/uNSDyJB6mk/
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55D11D32

Ik vind het net lijken alsof je onderbroek tussen je billen is gaan zitten haha.

Ik vind zoiets mooier:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 3670d8.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 5f6358.jpg
Dath et net wat meer over je kont valt.

edit: maar je kan het trouwens wel echt hebben! :D
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 14-05-15 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:02

Brazilians vind ik ook tof, maar ben dus wel weer gezegend met een goede kont. Alleen ik vind het soms al bijna te sexy als ik in een strakke rok/broek loop _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:04

Drunksheep schreef:
Brazilians vind ik ook tof, maar ben dus wel weer gezegend met een goede kont. Alleen ik vind het soms al bijna te sexy als ik in een strakke rok/broek loop _O-

Ik draag normaal wat lossere broeken, ik heb vandaag een skinny aan en ik dacht fiets dit kan echt niet. Maar hij zit er toch, kan hem moeilijk wegsnijden. :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:04

Staat mooi hoor jezzi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:06

Ik vind brazilians ook absoluut heel mooi! Ik ga er ook eentje halen voor de zomer, ben super trots op mijn billen _O-

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:07

Zo'n soort broekje vind ik niet mooi, maar los van dat draag ik al niet eens een normaal bikinibroekje. :P

Van boven ben ik vrij slank en mijn kont en bovenbenen zijn dik(ish), dus bikinitopje en boardshorts it is voor mij. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:07

Een meisje op mijn school droeg laatst geen bh, en had een doorschijnend blousje aan..
Sorry maar dat vind ik er echt niet mooi uit zien. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:08

En even voor de duidelijkheid, het is niet dat ik in m'n halfblote tetten over straat ga of naar school ofzo _O- Ik draag af en toe met uitgaan gewoon shirtjes die wat meer doorschijnen en als ik heb besloten dat ik geen BH aan wil ga ik die ook niet aan doen. Met wat meer doorschijnende shirts vind ik het persoonlijk ook mooier zonder of met een kanten bh'tje dan met een echte BH zeg maar

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:08

Believe schreef:
Een meisje op mijn school droeg laatst geen bh, en had een doorschijnend blousje aan..

Auw, naar school ook echt. :')

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:09

Die tweede is mooi Marlinde :j Mocht je die toevallig ergens tegenkomen, laat het me dan weten! Bestel nu vooral bij ASOS, maar dan is het alsnog moeilijk om iets te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:12

MarlindeRooz schreef:
Believe schreef:

Auw, naar school ook echt. :')

Ja :oo ze hield de hele tijd haar boeken voor haar borsten omdat ze natuurlijk aangestaard werd.

Emmaa_ schreef:
En even voor de duidelijkheid, het is niet dat ik in m'n halfblote tetten over straat ga of naar school ofzo _O- Ik draag af en toe met uitgaan gewoon shirtjes die wat meer doorschijnen en als ik heb besloten dat ik geen BH aan wil ga ik die ook niet aan doen. Met wat meer doorschijnende shirts vind ik het persoonlijk ook mooier zonder of met een kanten bh'tje dan met een echte BH zeg maar

Hahaha nee dat snap ik! Ik vind het wel knap dat je het durft! Ik had een keer met uitgaan een top aan met geen hemdje eronder ofzo dus je zag aan de zijkanten mijn bh een beetje, daarbij voelde ik me al een beetje oncomfortabel. :')