Ergenis, dat ik nog zo veel moet doen en 't niet zoooooek
Annabel
Geplaatst: 29-10-15 19:28
Jolandaa_ schreef:
Wat is the walking dead??
Ergenis, dat ik nog zo veel moet doen en 't niet zoooooek
Tv serie
Westhof
Geplaatst: 29-10-15 20:18
M'n ontstoken oog
Marocje
Geplaatst: 29-10-15 20:25
Vanmiddag tijdens de spits, zo gevaarlijk telkens. Als je een grote (driebaans) rotonde oprijdt, en je staat rechts, kan je dus de eerste afslag of tweede (buitenste strook). Het staat duidelijk op de borden, en met pijlen op de grond (Die strook is voor rechtdoor en rechtsaf, die voor rechtdoor en die voor links..)
En toch altijd mensen die op de middelste strook gaan staan, en je gewoon bijna van de weg afduwen omdat ze dan ineens de buitenste strook pakken..
enamorada
Geplaatst: 29-10-15 20:39
Ariannee schreef:
Britta31 schreef:
De Walking Dead spoiler in dit topic
+1
Ik zei dat de vine superonduidelijk is en dat er dus misschien een kans is dat... Helemaal niks zeker dus
Bezig met een project met collega's. Moet deze week terwijl de helft met vakantie is. En die ene die niet met vakantie is haalt er continue zoveel randzaken bij die met zoveel woorden twee tot drie keer uitgewerkt moeten worden dat ik helemaal kwijt ben waar we mee bezig zijn.
Aan mn moeder die continu mijn kleding afkeurt. Ik weet het, ben 22 dus ik mag het ook zelf weten maar het kan mij zo onzeker maken..
Mandarijn
Geplaatst: 31-10-15 11:58
Iemand die bij de bushalte precies wilde zitten waar ik zat. Nb: rest van de bank(jes) was leeg. Hij kon zitten waar hij wilde. Maar liep met een stok dus dan wordt je nog raar aangekeken als je niet weg gaat ook. En ook niks zeggen, maar gewoon net wel niet met die stok tegen me aan tikken. Ik heb nooit problemen om op te staan voor mensen die een zitplek harder nodig hebben dan ik, maar vond dit wel vreemd. Ik zat niet eens op het bankje dat het dichtste bij de ingang van de bus was.
Het computertje van mijn fiets is eindelijk definitief gaan hemelen, en een nieuwe kost blijkbaar €100,- En 2ehands natuurlijk nergens de goede te vinden.
Dat ik als enige uit mijn klas een hele grote opdracht heb gehaald. De leraar vroeg of die van mij als voorbeeld mocht dienen, en dat er nu klasgenoten pissig zijn dat ik dat niet wil