Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:53

Dat zal het zijn _O-

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:02

friendly schreef:
Die mailtjes wbt problemen komen vást niet aan bij MP :P Zo kun je makkelijk ontkennen _O-

Hahaha idd!

Vorige week hadden ze van mij een advertentie verwijderd omdat deze volgens hun in de verkeerde rubriek stond.
Tja ik zou niet weten waar ik anders een partij rijlaarzen, jodphurs anders moet plaatsen als onder "rijlaarzen en kleding".
Wel een klacht mail opgestuurd maar tot op heden geen reactie op terug gehad. Maar is waarschijnlijk ook niet aangekomen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:17

Het is geen dikke trui, gewoon een koltrui, ik heb 2 dagen geleden nog een trui gekocht en die is wel gewoon met brievenbuspost verstuurd, lijkt me dat deze ook wel moet passen dan.
Ze heeft niet geprobeerd of het paste, zei meteen al €6,75 en daarna heeft ze gekeken en het kon in een enveloppe niet door de brievenbus stond op internet zei ze, ze heeft t dus niet zelf gepast.
Maar goed het gaat maar om €2,66 extra dus eigenlijk moet ik ook niet zeiken

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:20

Nou ja, als het wél door een brievenbus past, vind ik dat je voor jezelf die 2,66 euro mag uitsparen hoor! :D
Laat haar het dan in die envelop doen en door haar eigen brievenbus proppen, dan weet je/ze het zeker!

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:21

Van de week drie prachtige Tiffany lampen gekocht op MP, beetje spannen of het wel heel aan zou komen, maar keurig verpakt binnen gekomen, ook was het spannend, omdat het ook glas in lood is, dus breekbaar. En het was niet een klein bedragje. Het contact ging wel raar, althans, we hadden een super contact, ze zou mij gegevens sturen, maar alle mailtjes gekregen van haar behalve de bank gegevens. Vervolgens mail ik een paar dagen later dat ik het nog niet had gehad, stuurt ze opnieuw bank gegevens, ook die komt niet bij mij aan, en alle andere mailtjes wel. Zo raar. Uiteindelijk via de telefoon bankgegevens gehad. raar he, dat alleen de mailtjes met bankgegevens niet aan kwamen?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:09

Wij gaan binnenkort verhuizen (lees; Zeer spoedig) en ik probeer echt hopeloos zo veel mogelijk te verkopen. Het gaat van kasten tot de kleinste dingen. Vraag er maar heel weinig voor, maar toch komt er niemand op af. Heel lastig. :n

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:12

Ik gooi mijn enveloppen in de postzak op het werk! :D uiteraard frankeer ik ze wel zelf, maar ik heb dus nooit het gemekker dat het niet door de bus zou passen ofzo! :D

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:17

dat had ik ook een keer, iemand wilde langskomen dus ik gemaild dat dat goed was en zo, krijg ik een dag voor de afspraak een boze mail of ik wel wilde verkopen want hij had nog steeds niet gehoord of die langs kon komen.

maar ook situaties dat je een bod accepteert en je hoort niets en een paar biedingen later bied de zelfde bieder weer, lijkt mij toch dat dat niet klopt met het mail verkeer

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:33

Pfffftt...

Ik had een strijkstok gekocht, geld overgemaakt.. werd het teruggestort omdat haar achternaam verkeerd gespeld was. Dus ik erachteraan gemaild, mocht het opnieuw overmaken. Nog gevraagd of ze er een printscreentje van wilde..
Nee hoor, ze kreeg het vast morgen binnen.
Heeft ze vanochtend gekeken, toen stond het er nog niet bij zei ze.
Toen heeft ze een hoger bod gekregen en omdat mijn geld er nog niet was heeft ze 'm aan die ander verkocht.
'Toen ik opnieuw keek had ik het wel binnen maar toen heb ik het meteen maar teruggestort.'

Ik ben niet snel pissig te krijgen maar bohhhh... Ik heb ook een mail teruggestuurs dat ik dit een hele rare manier van zaken doen vond.. Vooral omdat zij een fout maakt in haar gegevens, ik erachteraan ga en het oplos en vervolgens verkoopt ze het onder mijn neus weg.. GRRRR!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:34

upendo schreef:
Pfffftt...

Ik had een strijkstok gekocht, geld overgemaakt.. werd het teruggestort omdat haar achternaam verkeerd gespeld was.

Is dit erg? Ik heb vandaag namelijk ook een betalingsbevestiging binnen gekregen met mijn achternaam verkeerd gespeld. Heb het geld nog niet op mijn rekening staan, maar ze heeft een printscreen gestuurd.
Moet ik het morgen gewoon op de post doen?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:36

Voor de zekerheid even wachten Giolli, bij mij wordt het in dat geval teruggestort..
Stel je voor dat het teruggestort wordt, dan ben jij mooi je geld en je spullen kwijt.. :=
Misschien een goede manier voor oplichters haha.
Laatst bijgewerkt door upendo op 27-02-14 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:40

Het verschilt per bank.. Bij mijn bank kun je wel met een verkeerd gespelde achternaam geld overmaken.. Heb ik al regelmatig gehad..

Bij de bank van mn vriend moet de achternaam kloppen met het rekeningnummer..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:17

Hier een zgan koffiezetapparaat op MP gezet. Nieuwprijs €120,-. Apparaat is 1x gebruikt en helemaal schoongemaakt.
€50,- een rare vraagprijs?

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:26

Ik vind van niet maar je ziet het waarschijnlijk vanzelf :)

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:27

dees_daan schreef:
Maat 28 dus die van jou is helaas te klein..
Ik vind alle Gstar broeken heel fijn zitten, ik wil geen andere merken meer, die broeken zitten gewoon altijd goed..

Ik ga thuis eens voor je kijken :D

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:29

yanick29 schreef:
Ik vind van niet maar je ziet het waarschijnlijk vanzelf :)

Ja, ik zit me te verbazen.
"Ik bied €30,-, want anderen verkopen 'm op MP voor €25,-."

Ja, dan koop je die. +:)+

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:32

Ja ik snap niet dat ze dan nog gaan reageren 8)7

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:36

wat voor koffiezet apparaat gaat het om?

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:47

Zojuist door Mp gevraagd wat ik er van vond. Heb toch maar ontevreden aangeklikt met als argument dat alle nieuwe advertenties op pagina 100+ belanden. Ben benieuwd of het gaat helpen.....

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:52

Ik vind het ook echt vervelend. Als ik zoek op bruine laarzen, krijg ik eerst 2 pagina's Agradi reclame en andere zooi...

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:55

Ja dat was altijd al een halve pagina nu zijn het er nog meer :( Ik baal er echt van want je bent 2x zo veel tijd kwijt als je echt iets zoekt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:56

Giolli schreef:
Ik vind het ook echt vervelend. Als ik zoek op bruine laarzen, krijg ik eerst 2 pagina's Agradi reclame en andere zooi...

Ja en daar doen ze niets mee omdat het niet in strijd is met de regels.

Iedereen mag zo veel advertentie's plaatsen als ze willen zolang ze maar niet dubbel geplaatst worden. Tja en als je overal een aparte maat bij zet voldoe je dus aan die regels

Maar ben het met je eens, het is heel irritant. Had er een tijd terug prive ook al eens een mail over gestuurd. En kreeg bovenstaande dus als antwoord

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:58

Ik vind dat Marktplaats eigenlijk gewoon de regel moet treffen dat het alleen voor particuliere mensen bedoeld is. Maargoed, daar weet elk bedrijf natuurlijk wel een mouw aan te passen.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 00:00

Donna89 schreef:
wat voor koffiezet apparaat gaat het om?

Dolce Gusto Circolo. :)

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 00:01

Tuurlijk alles geld voor iedereen behalve voor jezelf
Voor Mp is het natuurlijk wel goud geld verdienen maar ik geloof dat er ook veel afhaken....