Vandaag het eerste deel van mijn script online! Het is een korte post, want ik heb het script opgedeeld in logische (hoop ik

Overspel: deel 1!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chanen schreef:Huh? Ik zie mezelf alweer voorbijkomen voor een Liebster Award bij [***]. Thanks a million!Alleen uh... je hebt niet toevallig een bericht achtergelaten of een mail gestuurd die ik over het hoofd heb gezien? Want zoals gezegd heb ik het bloggen de afgelopen maand zwaar verwaarloosd en heb ik andere blogs ook niet echt bijgehouden.
Citaat:Beste ...,
Mijn passie voor natuurlijke schoonheidsproducten deel ik op mijn weblog Greendaisys. Ik speur dagelijks op internet naar nieuwe en interessante producten en [..merknaam..] past goed bij dit onderwerp! Vanwege mijn passie voor natuurlijke schoonheidsproducten zou ik graag de producten van [..merknaam..] testen. Graag zou ik testexemplaren van [..merknaam..] ontvangen. Mijn bevindingen plaats ik op mijn weblog met een artikel en foto's. Uiteraard stuur ik een linkje naar de blog over het betreffende product zodra het online staat.
Wilt u meer weten of mij of mijn website, stuur gerust een mailtje!
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Daisy Massy
http://greendaisys.wordpress.com/
hierwoonikstraat 123
1234 AB
Plaatsnaam
Jans schreef:Ik heb het hier op het topic gezetvoor alle bokkers die ik genomineerd heb