hmm heb ze net ook op Ebay gevonden!!

Maar zo te zien doen ze die riempjes er daar ook los om.. want op sommige foto's zitten de riempjes wel, en op andere niet..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_S schreef:_vivi_ schreef:Zag dat meerdere mensen de laatste tijd via H&M hebben besteld.
Vooreen kreeg ik Track & Trace code maar nu zie ik alleen dat de bestelling verzonden is maar meer niet![]()
Is dit nieuw of kijk ik verkeerd?
*kruipt even uit meelees modus*
Als je kijkt bij bestelgeschiedenis kun je klikken op 'volg dit pakketje'. Dan kom je op de site van TNT en kun je het pakketje volgen.
NiNa_14 schreef:Ik heb gisteren toch maar vlug een bikini besteld pas er geen een meer en ga binnenkort een weekend weg.
verder heb ik flink geshopt in antwerpen.
hier komt nog een zwarte bloes, een zwart hempje, een blauwe trui met dunne witte streepjes en een rode grof gebreide trui bij![]()
![]()
[ Afbeelding ]
marrianne schreef:_Christine
Ik zou bij de Mango of inderdaad de steps kijken. Ik heb zelf van de mexx een heel chique jurkje, maar die is niet meisjesachtig.
Bijenkorf is wat duurder maar wel mooie kwaliteit.
Er wordt hier flink gediscussieerd over de wedges sneakers, ik vind het echt heel gave schoenen om te zien als iemand ze leuk gecombineerd heeft, ik denk dat je zoiets ook wel moet 'kunnen hebben'.
Ik vind die van de H&m op internet er best wel mooi uitzien, jammer dat ze er alleen in het zwart zijn. Grijs had ik misschien de gok nog wel gewaagd
Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe schoentjes
Leuk! Ik heb die
http://www.nelson.nl/damesschoenen/la-strada/22315860/50/la-strada-dames-moccasin.html
Beetje tuttig dat wel, maar ik vond ze wel geinig.
marrianne schreef:_Christine
Ik zou bij de Mango of inderdaad de steps kijken. Ik heb zelf van de mexx een heel chique jurkje, maar die is niet meisjesachtig.
Bijenkorf is wat duurder maar wel mooie kwaliteit.
Er wordt hier flink gediscussieerd over de wedges sneakers, ik vind het echt heel gave schoenen om te zien als iemand ze leuk gecombineerd heeft, ik denk dat je zoiets ook wel moet 'kunnen hebben'.
Ik vind die van de H&m op internet er best wel mooi uitzien, jammer dat ze er alleen in het zwart zijn. Grijs had ik misschien de gok nog wel gewaagd
Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe schoentjes
Leuk! Ik heb die ook!
http://www.nelson.nl/damesschoenen/la-strada/22315860/50/la-strada-dames-moccasin.html
Beetje tuttig dat wel, maar ik vond ze wel geinig.
Davinia_ schreef:NiNa_14 schreef:Ik heb gisteren toch maar vlug een bikini besteld pas er geen een meer en ga binnenkort een weekend weg.
verder heb ik flink geshopt in antwerpen.
hier komt nog een zwarte bloes, een zwart hempje, een blauwe trui met dunne witte streepjes en een rode grof gebreide trui bij![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Leuke dingen! Vooral die witte bikini met bloemen vind ik zo mooiAls je hem binnen hebt, mag ik dan een foto van hoe ie in het echt is?
Davinia_ schreef:Ik heb eigenlijk al echt te veel gekocht voor de zomer, maar ik vind nog steeds dat ik niet genoeg heb
Ik ben gek op zomerkleding en dan vooral op kleding voor de echt hete dagen. Heb nu al 2 korte broekjes, 1 rokje en een stel jurkjes, dus je zou denken dat ik genoeg hebVooral omdat ik altijd in Nederland blijf
Maar nu zag ik dit stelletje en dit vind ik ook wel weer erg leuk:
http://www.hm.com/nl/product/11023?article=11023-A
Pff, help
Ook leuk
[ Afbeelding ]