Jeetje, nu alweer? Weet nog dat ik vorig jaar stage liep in Schoorl, wachtte elke week weer of ik gebeld werd dat ik niet hoefde te komen, of juist wel om te helpen.
Hoorde ook veelvuldig helikopters overvliegen en sirenes langsgaan.
Het najaar van 2010 was vrij nat, dus het allemaal gelukkig niet zoveel effect, maar ondanks dat het nog maar voorjaar is, is het in de duinen nu al weer vrij droog volgens mij.
Het is inderdaad al flink droog, het heeft al in weken niet meer knap geregend. Het grondwater doet niet zoveel hoor. Wij hebben een kapotgeslagen drainagepijp in de grond zitten, waardoor het grondwater naar boven komt en een plas vormt (hebben ze dus altijd drinkwater tot hun beschikking), maar waar er een paar weken geleden nog meerdere plassen water stonden, is de boel nu al bijna uitgedroogd. Valt tegen dus.
Ja, we zijn hier maar gewoon verder gegaan, helaas. Over een brandje gisteren heb ik trouwens niets gehoord, was al weer een paar dagen daarvoor, voor zover ik weet.
Dydy
Geplaatst: 01-04-11 15:26
hyppolyte schreef:
Ik denk dat ik het daar niet bij houd hoor, als ik zo'n flikker betrap dan weet ik niet of ie nog wel uit te leveren valt aan de politie