Ze liet alle maal portrait foto's zien van de familie die ook zo lief waren en dat ze ook mooi konden lachen en dat hij op zijn opa leek ect ..
Dat soort dingen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cchanny schreef:Nouja.
Ze liet alle maal portrait foto's zien van de familie die ook zo lief waren en dat ze ook mooi konden lachen en dat hij op zijn opa leek ect ..
Dat soort dingen
Jodie_ schreef:Gisteren ook, op de drukste dag van de week, een halfuur lang een vrouw uit zitten leggen hóe het nou zat met haar korting. Ze dacht namelijk dat de korting 1+2 gratis was (het was 2+1), en had dus maar 1 tube tandpasta gescand. Dus ik heb de tube teruggeboekt in de kassa, vervolgens 3x opnieuw aangeslagen en toen de korting er vanaf gerekend. Snapte ze niet, zelfs niet na het op 5 verschillende manieren te vertellen.En er STOND me een rij achter tot halverwege de galerij hahah, elke keer 'ohhja, ohhhja oke nee zo snap ik het', en dan kwam puntje bij paaltje, 'oke zo snapt u hem helemaal?' 'nee ik snap het nog steeds niet'
Grom.
maaikj schreef:xXLiekeXx schreef:Gister had ik ook een aantal keer zo'n irritante klanten.
Werk in een friettent. Dan heb je een toonbank waar je je bestelling door kunt geven. Een bank om te wachten, wat tafels, een bar en de balie waar je je friet kan afhalen.
Dan roep ik een hele bestelling om. Zegt er een man 'Ja, hier,' aan de bar. Lijkt mij logisch dat die vent, net als de rest van de klanten, zijn bestelling gewoon aan de balie komt afhalen. Blijft ie echt zitten van 'Ja, schiet je nou nog op met die friet hier te brengen,'.
Daar kan ik dus niet zo goed tegen.
k zou het ook gewoon op de toonbank zetten en het dus ECHT NIET naar m toe brengen..
Citaat:Vandaag ook een man bij de servicebalie gehad die een hele lading sigaretten kwam kopen. Hij ondertussen pinnen dus ik vragen of hij er een tasje omheen wilde of dat het zo ook meeging. Ging zo wel mee zei hij. Meneer klaar met pinnen, 'Euh... heeft u misschien ook nog een tasje er omheen?' 'Ja natuurlijk meneer, had ik net ook al gevraagd, maar mannen en twee dingen tegelijk doen gaat natuurlijk niet samen he ' Meneer vond het helemaal grappig heeft nog een kwartier staan te lachen
Rivaldo schreef:Daar heb je toch een speciale balie voor? straks doet iedereen het, dan moet jij het steeds brengen. straks is het erg druk en heb je daar geen tijd voor, en dan? Moet je het dan ook brengen omdat de klant dat verwacht? soms vind ik het ook gewoon associaal van sommige mensen. Het is ook niet zo moeilijk om het af te halen. Ik werk in een viswinkel en breng het alleen als het oude mensen zijn of slecht op been. maar jonge mannen of vrouwen die denken dat je een slaaf voor ze bent denk ik ook echt van "jah daaaag, pak lekker zelf. Ik moet vandaag ook 13 uur op mijn benen staan"xXLiekeXx schreef:Gister had ik ook een aantal keer zo'n irritante klanten.
Werk in een friettent. Dan heb je een toonbank waar je je bestelling door kunt geven. Een bank om te wachten, wat tafels, een bar en de balie waar je je friet kan afhalen.
Dan roep ik een hele bestelling om. Zegt er een man 'Ja, hier,' aan de bar. Lijkt mij logisch dat die vent, net als de rest van de klanten, zijn bestelling gewoon aan de balie komt afhalen. Blijft ie echt zitten van 'Ja, schiet je nou nog op met die friet hier te brengen,'.
Daar kan ik dus niet zo goed tegen.
Of je bent gewoon klantvriendelijk, als ik zie dat een klant ergens van de kassa af zit, loop ik daar gewoon naar toe hoor
LauraM schreef:In de supermarkt:
Mevrouw: "Mag ik jou wat vragen?"
Ik: " Ja, hoor"
mevrouw: hebben jullie lijm voor nepnagels
Ik: Nee, srry die hebben we niet..
Mevrouw: Ja, weet je dan of het ook met secondelijm kan.
Ik: Srry mevrouw maar dat weet ik niet