Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:03

Citaat:
Hoe meer ik lees, hoe vager de hele toestand wordt.

Inderdaad. Sensatiezoekend bokt is heel begaan met Lotte maar ondertussen komt er vrij weinig nuttigs uit deze massahysterie. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, maar voor het grootste deel onstaat er alleen maar meer vaagheid.
Het meisje heeft imo zelf mogelijkheden genoeg op dit moment, denk dat ze door bokts-worst-case-scenario-denkers alleen maar bang gemaakt is.
Laatst bijgewerkt door Laura op 05-06-04 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:07

Misja schreef:
:\ Scheve mond Scheve mond

idd welke topics dan?

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:07

labje schreef:
Ik ken Lotte persoonlijk vrij goed en ik heb dit hele topic nog niet gereageerd omdat ik geen zin had om me in deze discussie te mengen. Op verzoek van iemand anders doe ik dat toch even. Wij (een andere vriendin van Lotte zit naast me, gomagje op bokt) denken dat 't wel mee valt, aangezien Lotte's vader haar laat bellen en internetten, ons heeft laten weten wanneer ze terug komt en Lotte op andere topics op dit moment gewoon vrolijk babbelt over kleren en andere dingen. Lotte heeft heel veel mogelijkheden gehad om niet mee te gaan. Ze heeft zelf besloten mee te gaan, ze is van de week zelfs met haar vader gaan winkelen voor deze vakantie. Wij geloven wel dat Lotte het niet naar haar zin heeft, maar ontvoering e.d. vinden wij erg ver gaan. Dit is onze mening je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik zit niet te wachten op 100 PB's waar dat in staat.

Als je op haar berichten zoekt zie je dat ze, sinds ze in brazilie is, alleen in dit topic gepost heeft en nergens anders...
Dat ze nieuwe kleren heeft gekocht zag ik van de week ook staan ja, maar ik weet natuurlijk niet of dat speciaal voor vakantie was.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:09

Er zijn meer forums dan Bokt.nl Clown
Waarom wordt iedereen die Lotte irl kent zo in twijfel getrokken?
Laatst bijgewerkt door Ann op 05-06-04 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

leentje

labje schreef:
en Lotte op andere topics op dit moment gewoon vrolijk babbelt over kleren en andere dingen.

hierop wil ik even inpikken: iedereen die via Lotte's profiel haar berichten opvraagt, kan lezen dat Lotte tot donderdagavond in zulke topics meegebabbeld heeft. Sindsdien niet meer.

Gewoon even een correctere weergave dan "op dit moment".

labje

Dat was speciaal voor vakantie, maar dat doet er verder nu niet meer toe.

Justy

Sinds het vertrek naar Brazilie heeft ze alleen nog maar hier gepost hoor. En waarom zou een meisje van 16 wat problemen heeft het alleen nog maar daar over mogen hebben??

labje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:11

Misschien klopt dat dan niet maar dat lijkt me nu niet het belangrijkste!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:11

Citaat:
...Lotte op andere topics op dit moment gewoon vrolijk babbelt over kleren en andere dingen.

Als ze op een ander forum kan posten op dit moment, kan ze hier toch ook even laten weten hoe het met haar gaat?

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:12

labje schreef:
Misschien klopt dat dan niet maar dat lijkt me nu niet het belangrijkste!

Leek mij anders behoorlijk essentieel, maar goed..

Als Lotte trouwens mag i-netten, waarom post ze niet even een berichtje, of stuurt ze iemand een PB?

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:13

Wat ik ook niet kan snappen:
Lotte weetv dat wij er zo druk mee bezig zijn, en ongerust zijn. Wat ik dan zou doen in het geval ik weer zou gaan bokken, ik zou iedereen willen gaan uitleggen wat er nu precies gebeurd! Word ze echt onder dwang daar gehouden of mag ze ook gewoon alleen op pad zeg maar?? Kijk als ze daar echt met dwNg gehouden word dan lijkt het mij dat de politie daar toch echt wel mee kan/gaat doen...TOg?

Of ben ik nu onzin aan het kramen Scheve mond

Ik zie relativeer het ff niet meer, `zou de 15 bakken koffie wel zijn en (alweer) 23 sigaretten Haha!
Laatst bijgewerkt door Madelief28 op 05-06-04 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:14

Ann: Er staat 'op andere topics', niet 'op een ander forum'. Lijkt mij een significant verschil.

Trouwens, 'gewoon' internetten: uit haar laatste posts begreep ik dat die oom een analoge verbinding heeft en ze dus maar steeds kort online kan zijn. Wanneer werd dit topic een verdenking tegen Lotte??

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:16

claudia23 schreef:
Lotte weetv dat wij er zo druk mee bezig zijn, en ongerust zijn. Wat ik dan zou doen in het geval ik weer zou gaan bokken, ik zou iedereen willen gaan uitleggen wat er nu precies gebeurd met haar? Word ze echt onder dwang daar gehouden of mag ze ook gewoon alleen op pad zeg maar?? Kijk als ze daar echt met dwNg gehouden word dan lijkt het mij dat de politie daar toch echt wel mee kan/gaat doen...TOg?

Ik zie relativeer het ff niet meer, `zou de 15 bakken koffie wel zijn en (alweer) 23 sigaretten Haha!

Inprincipe heb je gelijk.
Maar toen ze gisteravond op internet zat, moest ze heel erg snel typen, snel zijn, snel weer offline..
Ze krijgt niet veel de kans om op internet te komen volgens mij (sowiezo al om dat het erg duur is)
Ze heeft iig iets van zich laten horen, laten horen dat ze weg wil en bang is.
Ik denk dat je op zo'n moment dat je zó graag naar huis wil, en zo bang bent, niet nadenkt dat je even moet laten weten wat er precies gebeurt.
Dit moeten wij haar vragen.
Ik heb haar ook gePB't HOE erg de situatie daar is, hoe graag ze naar huis wil enz enz..
Dus ik hoop dat ze snel weer de kans krijgt om op internet te komen.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:17

claudia23 schreef:
Lotte weetv dat wij er zo druk mee bezig zijn, en ongerust zijn. Wat ik dan zou doen in het geval ik weer zou gaan bokken, ik zou iedereen willen gaan uitleggen wat er nu precies gebeurd! Word ze echt onder dwang daar gehouden of mag ze ook gewoon alleen op pad zeg maar?? Kijk als ze daar echt met dwNg gehouden word dan lijkt het mij dat de politie daar toch echt wel mee kan/gaat doen...TOg?

Als als als, dát is nou dat spekuleren wat ik bedoel!

Zolang je niet zeker weet of iets waar is, laat het dan op je af komen.

Zoals ik eerder vermeldde: het komt vanzelf een keer naar boven, daarvoor zoekt Lotte genoeg contact. Meer KUNNEN we gewoon niet doen.

Behalve doorgaan met ons leven.

labje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:17

Juist vanwege dit soort prutsmuts over kleine dingetjes had ik geen zin om te reageren. Ik log nu uit en ik spreek Lotte binnenkort zelf wel weer en dan komen we er wel uit!

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:18

Justy schreef:
. Wanneer werd dit topic een verdenking tegen Lotte??

Er zijn gewoon een aantal dingen die niet kloppen, logische reacties die dan volgen dus..

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:18

Tyrza schreef:
.

Behalve doorgaan met ons leven.

daar heb je wel een heel reeël en goed punt!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:19

Iedereen leest wat hij/zij wil lezen en gaat maar door met speculeren, ik kan me heel goed voorstellen dat sommige mensen hier bewust afstand van nemen...

Het is absoluut geen verdenking tegen Lotte, wat er nu aan de orde is, is niet zwart/wit, je hoeft toch niet tegen Lotte te zijn als je niet meegaat in de speculaties Verward

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:19

Nathalie schreef:
Inprincipe heb je gelijk.
Maar toen ze gisteravond op internet zat, moest ze heel erg snel typen, snel zijn, snel weer offline..
Ze krijgt niet veel de kans om op internet te komen volgens mij (sowiezo al om dat het erg duur is)
Ze heeft iig iets van zich laten horen, laten horen dat ze weg wil en bang is.
Ik denk dat je op zo'n moment dat je zó graag naar huis wil, en zo bang bent, niet nadenkt dat je even moet laten weten wat er precies gebeurt.
Dit moeten wij haar vragen.
Ik heb haar ook gePB't HOE erg de situatie daar is, hoe graag ze naar huis wil enz enz..
Dus ik hoop dat ze snel weer de kans krijgt om op internet te komen.

DAt hoop ik ook ja..

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:22

/fluistermodus aan/

Zouden we heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misscxhien een topic op ehm msn communities openen voor "speculaties enzo? En hier BIJ DE FEITEN blijven? Hoe moet de overheid uit DIT gekrakeel wijs worden ? Als ze nog meelezen, dat voorop gesteld, denk dat ze door ons gewauwel afgehaakt zijn hoor....

/fluistermodus uit/

gomagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:25

Ik heb via de tam tam gehoord dat ze niet lang op internet kan vanwege de hoge kosten, want het gaat via de telefoon, maar ze kan zo even kort toch laten weten dat het nog goed met haar gaat. Dit lijkt me dat ze wel weer terug komt.

NANZA

Wat een verhalen zeg! Ik snap er helemaal niets meer van en volgens mij iedereen zelf ook niet meer. . . . . . Waarom maken jullie je zo druk, je kan nu toch niets doen . . . . het enige wat je kunt is afwachten en hopen dat alles goed is/komt . . . .Lotte kan iedereen wel pb-en of sms-en dat ze het zo slecht heeft, maar ze maakt alleen maar iedereen ongerust, terwijl niemand vanuit hier iets kan doen . . . . . Het is nu aan Lotte zelf . . . . . . Ik laat het er verder hierbij, want vind het allemaal nogal wazig . . . . .Denk dat het verstandig is als Lotte terug is zelf even verhaal komt doen, zodat iedereen weet wat er nu aan de hand is, vaka wordt het ook nogal opgeblazen . . . . Afwachten dan maar!

FlairS

Ann schreef:
Iedereen leest wat hij/zij wil lezen en gaat maar door met speculeren, ik kan me heel goed voorstellen dat sommige mensen hier bewust afstand van nemen...

Het is absoluut geen verdenking tegen Lotte, wat er nu aan de orde is, is niet zwart/wit, je hoeft toch niet tegen Lotte te zijn als je niet meegaat in de speculaties Verward

Wij moeten(en willen )straks verder met Lotte en haar vader irl .Daarom proberen wij alles zo objectief te blijven bekijken.Ik heb al eerder geschreven dat wij het ook niet eens zijn met hoe Lotte mee is gegaan,maar zij heeft alle kans gehad om weg te gaan voor het zover was.Ze heeft hier een heleboel vrienden die al een half jaar met de problemen geconfronteerd worden en haar graag geholpen hebben en nog steeds helpen.Mocht het zo zijn dat wij denken dat de situatie echt onhoudbaar wordt,dan staat de eerste vriend hier al klaar om haar uit Brazilie terug te halen.

gomagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:27

Alsof de overheid hier op zit te wachten! die hebben pagina 1 misschien voor de helft gelezen en vonden dat al meer dan genoeg tijd verspilling
die hebben echt wel wat beters te doen hor!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:27

\heeft iemand lotte alweer gesproken Verward