Vakantie: elke dag uit mezelf vroeg wakker.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Boheme schreef:[
Bellatrix schreef:Er is geen verklaring voor mijn verhoogde leverwaarden..als het volgende bloedonderzoek niets oplevert moet ik een lever biopt.
Joy.
MarlindeRooz schreef:Bellatrix schreef:Er is geen verklaring voor mijn verhoogde leverwaarden..als het volgende bloedonderzoek niets oplevert moet ik een lever biopt.
Joy.
Ah wat stom!
—-
Ik heb al een week buikpijn en last met eten etc. Nu had ik net een peer gegeten. En dat valt ook niet top.
Wat moet ik dan eten, lucht?

MarlindeRooz schreef:Bellatrix schreef:Er is geen verklaring voor mijn verhoogde leverwaarden..als het volgende bloedonderzoek niets oplevert moet ik een lever biopt.
Joy.
Ah wat stom!
—-
Ik heb al een week buikpijn en last met eten etc. Nu had ik net een peer gegeten. En dat valt ook niet top.
Wat moet ik dan eten, lucht?
Ineke2 schreef:Ik blaf inmiddels als een zeehond, kan zo auditie doen voor Siebert.
Beterschap voor alle zieken
Siebert, dat is lang geleden. Ik ken ook alleen de vieze versie van het liedje nog
Ga je nog wel lekker een stukje wandelen?Britta31 schreef:Vannacht gedroomd over mijn moeder en in de droom was alles nog goed en was de ellendige Alzheimer er nog niet.