Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AnnoNiemand schreef:Ik heb de laatste tijd ook vaak dat ik een goede deal vind, maar dan alleen DHL thuisbezorging van 12,95 kan kiezen. Laat dan maar hoor! Sowieso heb ik echt zoooo vaak dat ik alleen maar 1 verzendmethode kan kiezen die dan duur is. Liefst heb ik Vinted go van 2,89. Maar die optie staat er heel vaak niet bij. Irritant hoor. Zal niet aan de verkoper liggen maar aan Vinted zelf.
_Lorette_ schreef:Bij ons is het een drama met VintedGo. Dat komt en gaat, dus soms is je pakketpunt ineens weer weg. Bij mijn werk is er 1 bijgekomen, maar daar kan ik alleen op de maandag en dinsdag terecht. Moest laatst een koop annuleren omdat ik het met geen mogelijkheid op tijd kreeg ingeleverd door de gekke openingstijden. UPS kan ook niet, alleen de ophaalservice, want dan ben ik niet afhankelijk van de pakketpunten.
Juist voor de goedkope pakketten kiest iedereen VintedGo, dus het schiet niet zo op.
maar dat pakket lag ineens 2 maanden later bij een dorpsgenoot z’n pakket in de pakketkluis. Heel gek.
Unwritten schreef:Het is gewoon irritant dat je mondial niet uit kan zetten.
Wij hebben een mondial punt maar die weigert pakketten in doosjes. Het moet zacht zijn.. dus ik moet nu standaard minimaal 45 min fietsen of betaald parkeren voor mondial.
Unwritten schreef:Het is gewoon irritant dat je mondial niet uit kan zetten.
Wij hebben een mondial punt maar die weigert pakketten in doosjes. Het moet zacht zijn.. dus ik moet nu standaard minimaal 45 min fietsen of betaald parkeren voor mondial.

L_iek schreef:Unwritten schreef:Het is gewoon irritant dat je mondial niet uit kan zetten.
Huh, ik verpak altijd in doosjes en die worden gewoon geaccepteerd.
L_iek schreef:Suzanne F. schreef:Pommepidou is zo leuk! Ik ga ook kijken.
Die heb ik ook nog staan hier, is dus de moeite om via Vinted te verkopen?