Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Overheid, werkverkeer, BMW’s en Skoda’s zijn altijd idioten waar je voor uit moet kijken op de weg. Zou eens kijken of je er een melding van kunt maken. Als het met kenteken niet gaat misschien met de tijd en de straatnaam. Wellicht moet hij zijn dienstreis nog declareren.
Hutcherson schreef:De dierenartspraktijk.
Echt lieve kundige mensen hoor. Maar communicatief....grrrrr.
Mn hond moest vandaag operatie aan zn ooglid. Was allemaal easy peasy, no problemo. De DA hintte erop dat ze het zielig vond als zoon grote hond in een klein hokje moest zitten bij hun de hele dag. Schijnbaar brengen mensen vaak hun hond voor werk en halen hem daarna weer op. Direct duidelijk gemaakt: nee nee, als ie wakker is, bel. Dan staan we hier met 6 min. Zou een uurtje duren (incl wakker worden).
Na 3 uur toch maar eens gaan bellen (ik had echt scenarios in mn hoofd waar ik niet blij van werd) en werd de oproep beeindigd. Meermaals.
Na 3,5 uur in de auto gestapt en even gaan vragen. Toen gingen ze toch maar even kijken bij hem... Grrr. Bel me dan dan kan ik zelf voor hem zorgen. Hij had al ruim 14 uur niet gedronken!
*Staakt ergernis en counts her blessings dat alles goed ging.*
Captain schreef:Siggislief schreef:Gisteren de hele dag gezellig gehad van 12u tot 16.30/16.45u bij mijn broer, kwamen rond 17.30u weer thuis.
Heb denk ik even in bad gelegen, en daarna niet meer gegeten want onze lunch was een BBQ.
Maar daarna wel van 22.30u tot 8.30u geslapen
Ik mis de ergenis?
Kinke schreef:erger me kapot. Vader (82) heeft 3 uur per week poetshulp vanuit de WMO. Zijn hulp heeft vakantie en de organisatie die dat regelt heeft geen vervanging. Daar wordt niet over gecommuniceerd, er komt gewoon niemand opdagen. Hij kan helemaal niet zonder die hulp
Captain schreef:Siggislief schreef:Gisteren de hele dag gezellig gehad van 12u tot 16.30/16.45u bij mijn broer, kwamen rond 17.30u weer thuis.
Heb denk ik even in bad gelegen, en daarna niet meer gegeten want onze lunch was een BBQ.
Maar daarna wel van 22.30u tot 8.30u geslapen
Ik mis de ergenis?