Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Soms denk ik dat ik slecht functioneer. Tot ik weer de NPO app gebruik en dan voel ik me opeens zo goed werkend.
Moska schreef:Ik heb twee jaarafrekeningen klaar staan, een voor water en een voor gas en elektra. Bij beide kan ik zien dat er betaald moet worden, maar het is niet mogelijk om de specificatie in te zien. Lichtelijk irritant, ik wil weten hoe het is opgebouwd en of het nieuwe voorschot er al bij zit en wat ik extra kwijt ben het komende jaar. Heb loonsverhoging gehad (alhoewel dat pas in april ingaat), maar ben er inmiddels alweer op achteruit gegaan door de btw verhoging en de stijging van de ziektekostenverzekering. Wil graag weten waar ik eventueel nog moet bijsturen
fjordjes schreef:Wil graag wat doen want de hele week thuis zitten verveeld maar als ik iets doe ben ik weer snel moe...
Bloodymary schreef:Mo_86 schreef:Oef, sterkte Zilfstar!
Ik erger me aan dat licht op kantoor dat steeds uit gaat. Binnen een paar minuten zit je in het donker op de plee en als ik stil zit te werken achter m’n bureau gaat ook steeds het licht uit. Ik snap dat het beter is voor het milieu maar kan dat licht niet iets langer aan blijven?!
Maar de echt grote ergernis is dat mijn goede vriendin, die al zo veel pech heeft gehad in het leven, vandaag zal horen of de kanker voor de derde keer terug is. Klote ziekte.
Dat zijn ook echt vreselijke lichten. Dat je zo de hele tijd met je armen in de lucht zit te zwaaien op de plee. Maar aan je bureau lijkt me helemaal stom.
En sterkte met je vriendin, hopelijk is ze oké!
Bellatrix schreef:Krijg net telefoon. Een 06 nummer. Ik verwacht iemand voor de lekkage voor mijn huis dus ik nam op. Krijg ik een auto bericht ingesproken door een vrouw die zegt dat er een bepaald bedrag van mijn paypal account wordt afgeschreven...toen heb ik opgehangen. Zonder gegevens kunnen ze dat er niet afhalen toch? Het is fake want ik heb niets besteld en PayPal ook geen toestemming voor zoiets gegeven. En een automatisch berichtje geloof ik al helemaal niet.
Daphne__ schreef:Ja, avondeten is vandaag wel vroeg![]()
Scheelt wel dat ik normaal om 5 uur eet, dus het is maar een uurtje vroeger. Maar vrees dat vandaag geen dag word om trots op te zijn kwa eten, want zal rond 9 uur wel weer zin hebben als ik zo vroeg eet