Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 20:46

Selina schreef:
Roodvos schreef:
Echt heel stom is het om er, als je al staat te koken, achter te komen dat de verpakking van de zalmfilet op de hoek al losgescheurd was.

Waarmee wel gelijk de oorzaak van de benauwde geur in mijn koelkast bekend was :r .

Niet helemaal hetzelfde. Maar ik had een gerecht bedacht. Pak 1 ingrediënt. Over datum. Toen werd het snackbar :+

Ik had echt geen zin in koken, de groente was een dag over datum maar was nog goed -O- ook stom :')

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 20:47

Selina schreef:
Roodvos schreef:
Echt heel stom is het om er, als je al staat te koken, achter te komen dat de verpakking van de zalmfilet op de hoek al losgescheurd was.

Waarmee wel gelijk de oorzaak van de benauwde geur in mijn koelkast bekend was :r .

Niet helemaal hetzelfde. Maar ik had een gerecht bedacht. Pak 1 ingrediënt. Over datum. Toen werd het snackbar :+

Of er tijdens het bereiden achter komen dat je één (vrij essentieel) ingredient vergeten bent :j en dan heb ik het niet over de bosui, maar de pasta zelf ofzo :+
Maar dat zullen we allemaal weleens hebben gehad :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 21:16

_Karlijn schreef:
Of er tijdens het bereiden achter komen dat je één (vrij essentieel) ingredient vergeten bent :j en dan heb ik het niet over de bosui, maar de pasta zelf ofzo :+
Maar dat zullen we allemaal weleens hebben gehad :D

Oh ja, wel vaker dan eens. Daarom counter ik dat nu met een andere stom: in de winkel maak ik in gedachten het gerecht, waarbij alle ingrediënten voorbij komen. En alles waarvan ik niet héél zeker weet dat ik in huis heb schaf ik aan. Laten we maar zeggen dat ik nu dus heel zeker weet dat die pasta er voorlopig in ieder geval is :+

Nog een andere stom: wanneer ik een patroondeel afspeld om een onderdeel voor een kledingstuk te knippen kan ik dat alleen met spelden in mijn mond. Die ik dan niet gebruik, ik pak spelden die voor mij of naast mij liggen. Maar er moeten gewoon spelden in mijn mond anders ben ik afgeleid.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 09:02

Koper schreef:
Oh ja, wel vaker dan eens. Daarom counter ik dat nu met een andere stom: in de winkel maak ik in gedachten het gerecht, waarbij alle ingrediënten voorbij komen. En alles waarvan ik niet héél zeker weet dat ik in huis heb schaf ik aan. Laten we maar zeggen dat ik nu dus heel zeker weet dat die pasta er voorlopig in ieder geval is :+

Nog een andere stom: wanneer ik een patroondeel afspeld om een onderdeel voor een kledingstuk te knippen kan ik dat alleen met spelden in mijn mond. Die ik dan niet gebruik, ik pak spelden die voor mij of naast mij liggen. Maar er moeten gewoon spelden in mijn mond anders ben ik afgeleid.

Hahaha, dat klinkt erg bekend Koper, ik heb ook altijd spelden in mijn mond als ik achter mijn naaimachine zit. En hoe vaak ik dan niet in mijn lip prik of in mijn vingers.

Superstom: Krijg gisteren een berichtje van de “ vriendin “ van een vriend of het leuk lijkt om wat af te spreken, met haar partner, maar ik moet wel haar partner vragen. Blijkt dat de relatie op klappen staat en zij zo probeert om via mij hem nog aan haar te binden. Hoe gerafineerd kun je dan zijn.
Ik mocht haar al niet, maar gaf haar nog het voordeel van de twijfel en deed echt mijn best. En voel me nu zo gebruikt. Zit nu te twijfelen of ik haar ongezouten de waarheid zal zeggen of niet.
De ongelooflijke k**heks.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 10:00

Jeetje, wat een sekreet zeg. Kun je haar niet zeggen dat hij zei dat hij niet kon?

Yavanna

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 12:45

Ik heb hem gesproken en het verhaal verteld, toen hoorde ik dat hij een eind aan hun samen wilde. Dus hij was ook verbaasd. Nou ja, heel verhaal, ze komt er bij mij iig nooit meer in..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 13:21

Stom dat ik nog tot 16.15 moet werken. :\

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 13:27

Yavanna schreef:
Ik heb hem gesproken en het verhaal verteld, toen hoorde ik dat hij een eind aan hun samen wilde. Dus hij was ook verbaasd. Nou ja, heel verhaal, ze komt er bij mij iig nooit meer in..

Gefeliciteerd, je bent nu van haar af. En je vriend binnenkort ook. Ik zie in mijn glazen bol jullie binnenkort dit heuglijke feit vieren met een borrel of etentje waarbij een zekere ex niet is uitgenodigd.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 20:34

Rustig op de bank zitten, en ineens wat vlak naast je hoofd zien bewegen, een mega zilvervis :n {:)-:( die zit nu in de stofzuiger :Y)

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 08:21

Zat een beetje te chillen naast een groot hoofd, ineens begint het te bewegen en nu zit ik in een stofzuiger. Stom!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 08:27

Mijn stom is wederom de overburen (die met de haan en de krijsende koters), die om kwart voor zeven in een doodstil dorp hun effing dieseljeep die een rotherrie maakt aan de straat zetten zodat ze, ook weer via de straat waar ik aan slaap, met een shovel spullen hun erf op konden rijden. Voor de timmerman die iets na zevenen arriveerde en er sindsdien lustig op los timmert en zaagt.

Meestal hebben ze alleen doordeweeks werklui op het erf voor hun eeuwigdurende verbouwing, en beperken ze zich in het weekend tot geklooi met maaiers en eventueel gezellig in de tuin chillen met voor de hele straat woord voor woord te volgen gesprekken. Maar vandaag gaan ze kennelijk weer voor de full experience _-:(

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 09:54

Dat het kappersbezoek van Xess Xava nieuws is :?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 10:04

Erg hè?
Nog erger; je kind Xess Xava noemen. Weer een kind met een Pokémon naam.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 10:22

rien10 schreef:
Erg hè?
Nog erger; je kind Xess Xava noemen. Weer een kind met een Pokémon naam.

Ik ben zo afgestompt door rare namen dat ik Xess Xava inmiddels acceptabel vind. :+

—-

Stom: ik mag van mezelf maar 1 koffie per dag drinken. En ik wil er nog een. :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 10:23

Ik zit aan mijn eerste cappuccino en mag er vanavond nog eentje. Maar meer niet.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 12:20

Ieuw, koffie

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 12:23

:')
Gelukkig drink ik er niet veel van en ik drink alleen Senseo cappuccino. :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 12:25

Wat zijn sommige mensen ook streng voor zichzelf….
Ik mag ook 1 blikje energie per dag van mezelf maar soms overtreed ik mijn eigen regel….

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 12:27

Heel af en toe pak ik van die aanmaakcappuccino, uit zo'n zakje weet je wel. Maar dat telt vast niet als echte koffie. Ik vind koffie wel heel lekker ruiken. Maar geef mij maar liever thee :) Waar ik 4 koppen per dag van mag. Waar kop staat bedoel ik kop of pot O:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 12:29

Thee probeer ik in de zomer sowieso niet te drinken want ik gooi er een zooi suiker in. :')
En dat is niet goed. :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 12:55

Alja schreef:
Wat zijn sommige mensen ook streng voor zichzelf….
Ik mag ook 1 blikje energie per dag van mezelf maar soms overtreed ik mijn eigen regel….

Elke dag? Ik probeer een Max van 1 x per week voor mezelf aan te houden. Ik vind het zo lekker maar het is bizar ongezond.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 12:57

Ik heb mezelf inderdaad toch een 2e kop koffie gegund haha. Nu drink ik wel een espresso. Maar dan maak ik er een soort latte van. Maar ik gooi er geen suiker in haha.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 13:00

MarlindeRooz schreef:
Ik heb mezelf inderdaad toch een 2e kop koffie gegund haha. Nu drink ik wel een espresso. Maar dan maak ik er een soort latte van. Maar ik gooi er geen suiker in haha.

Prima toch? :) Het is weekend, en het is zomer. Lekker genieten hoor :j

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 13:28

Ik vind het stom dat mensen het raar vinden dat ik geen koffie drink

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 13:43

Anna79 schreef:
Ik vind het stom dat mensen het raar vinden dat ik geen koffie drink

Dit!

Ik drink ook geen koffie en daarom dus 1 blikje energie per dag…
En uiteindelijk gaan we toch allemaal dood….