Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

RanjaRietje schreef:Zo leuk die voor en na allemaal. Vooral voorraad kasten vind ik leuk om te zien![]()
In mijn huurwoning tuintje liggen veel tegels, beetje teveel. Dus een aantal er weer uit![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hoe meer eruit, hoe beter! 
Te veel werk in de huidige sluis gestoken, nog niet eens een jaar geleden, dus ik snap het wel hahaha.
LWDaisy schreef:Voorlopige stand van zaken, na een eerste gesprek - de haag vliegt eruit![]()
Maar: de offerte komt pas donderdag, dus we zullen zien of die mening nog wordt herzien. Zal een stevig kostenplaatje zijn.
Naomi_Jortje schreef:LWDaisy schreef:Voorlopige stand van zaken, na een eerste gesprek - de haag vliegt eruit![]()
Maar: de offerte komt pas donderdag, dus we zullen zien of die mening nog wordt herzien. Zal een stevig kostenplaatje zijn.
Maar het is een huurhuis toch? Dan lijken me die kosten voor de verhuurder en niet voor jullie? Lijkt mij dat hij een correcte erfafscheiding moet voorzien.
Naomi_Jortje schreef:LWDaisy schreef:Voorlopige stand van zaken, na een eerste gesprek - de haag vliegt eruit![]()
Maar het is een huurhuis toch? Dan lijken me die kosten voor de verhuurder en niet voor jullie? Lijkt mij dat hij een correcte erfafscheiding moet voorzien.
Ze hoopt dat de buren links en achter willen bijleggen (rechts zitten we naast een wegel) maar dat zullen we nog moeten zien.