Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 21:28

Telpeva schreef:
Cambionn schreef:
Dat ik een ramp ben met nagelak, maar ze toch netjes rood heb gekregen ondanks dat die kleur echt overal stained. Oke, was wel bezig tot 4 uur 's ochtends maar toch :+ .

Nu hopen dat het beetje lang blijft zitten. Meestal brokkelt nagellak binnen no time af bij mij, maar toen ik de nude versie van deze had bleef die verassend goed zitten dis ik heb hoop.
[ Afbeelding ]

Skyrim sleeve <3
En leuke nagellak :D
Morrowind en Oblivion staan er boven, ben groot TES fan :D .
Zo ver is de nagellak nog perfect na een volle dag *\o/* . Dat is echt een record.

Ik ben ook blij omdat ik nog 4 Japanse CDs heb gescoord vandaag, en GBA Harry Potter and the Philosopher's Stone. Daarmee heb ik eindelijk mijn HP games collectie compleet, of iig alle games die ik hebben wil. Heb dat als kind zo veel gespeeld, dat ik die gewoon in mijn retrogame collectie wou hebben. Dus had vanmiddag ff foto van alles gemaakt.
Afbeelding

Ben alleen iets minder blij omdat ik ruimtetekort begin te krijgen voor m'n CDs. En ik pas meer ruimte ga hebben als we een huis hebben gekocht en ik een werkkamer heb. En dat is volgend jaar pas ergens. En als ik mijn man's Gundams wil weghalen voor ruimte krijg ik ruzie denk ik :)) .
Afbeelding

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 21:31

Wat veel vrolijk katten nieuws! Veel plezier met de poezels iedereen :) .

Kookaburra

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 21:54

Dit weer!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 22:40

Cambionn schreef:
Telpeva schreef:
Skyrim sleeve <3
En leuke nagellak :D
Morrowind en Oblivion staan er boven, ben groot TES fan :D .
Zo ver is de nagellak nog perfect na een volle dag *\o/* . Dat is echt een record.

Ik ben ook blij omdat ik nog 4 Japanse CDs heb gescoord vandaag, en GBA Harry Potter and the Philosopher's Stone. Daarmee heb ik eindelijk mijn HP games collectie compleet, of iig alle games die ik hebben wil. Heb dat als kind zo veel gespeeld, dat ik die gewoon in mijn retrogame collectie wou hebben. Dus had vanmiddag ff foto van alles gemaakt.
[ Afbeelding ]

Ben alleen iets minder blij omdat ik ruimtetekort begin te krijgen voor m'n CDs. En ik pas meer ruimte ga hebben als we een huis hebben gekocht en ik een werkkamer heb. En dat is volgend jaar pas ergens. En als ik mijn man's Gundams wil weghalen voor ruimte krijg ik ruzie denk ik :)) .
[ Afbeelding ]

I love it! *\o/* <3

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 09:46

Mijn vader heeft gister een nieuwe/tweede auto gekocht. een simpele Toyota, niks extras erop of eraan, en hij is er echt ZO blij mee, het is gewoon leuk om te zien. Gaat ie 's ochtends een peukje roken en ondertussen loopt ie even een rondje om zijn auto lopen, alles bekijken

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 12:59

Leuke mensen gesproken buiten toen ik mijn hond uitliet.
En het was droog.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 15:47

Mest gestrooid, wei verzet, uitgemest en nu lekker op de bank hangen tot de paarden naar binnen komen. Oh ja, en opgepast op mijn neefje, vijf hele minuten tot mijn zus wakker was :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 16:04

Ik pas voor het eerst in jaren met mijn vette kuiten in een paar laarzen *\o/*

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 17:30

Denisesilver hard gewerkt.

Judithgigi wat fijn dat laarzen passen.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 18:43

JudithGigi schreef:

Oh deze voel ik! Hier ook vette kuiten en helaas een liefde voor knielaarzen. Waar ik dus bijna nooit in pas… Zó fijn als je eens in de zo veel tijd een paar tegen komt die passen! Gefeliciteerd dus met je vondst!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 18:48

Dat ik vandaag thuis gebleven ben.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 19:06

Shenavallie schreef:
Ik moest vanmorgen naar de HA voor iets anders, maar liet tussen neus en lippen door weten dat ik al een paar dagen pijn in mijn buik heb op een specifieke plek, rechts onderaan. Ik kan er ook niet op liggen en bewegen doet pijn. De HA ging gelijk testjes doen en stuurde me door naar de SEH, want hij vermoedde een blindedarmontsteking (plek en reacties op de testjes waren typerend). Ik moest lachen, want dat geloofde ik niet en dat zei ik ook tegen hem. Toch wilde hij het laten uitsluiten. Wel goed dat het onderzocht is, maar lang verhaal kort: gelukkig niets aan de hand. *\o/*
Nu denk ik dat ik alleen een beetje voor de gek gehouden ben door de laatste arts in het ziekenhuis. Er werd gesproken over een 'verkouden darm' met een of andere medische term erachteraan. Ik dacht dat het een inside joke was en ging daarom weg met de gedachten dat ik volgens die artsen vast een aansteller zou zijn. Maar aangezien ik doorverwezen ben en er zelf al niet in geloofde dat het dat zou zijn, kloppen die gedachten al niet. Toch ben ik wel benieuwd wat er bedoeld werd, want ik kan de term ook niet op Google vinden. Dus hopelijk kan iemand mij uitleggen of dit werkelijk iets betekent of dat het inderdaad een werkvloergrap is. :')

Het bleek geen werkvloergrap (waar ik dus erg blij mee ben), maar een ongelukkig gekozen term volgens mijn HA. Ze konden het beter gewoon benoemen zoals het was: een ontsteking in een lymfeklier van de darm (lymphadenitis mesenterica). Het was dus wel serieus iets, maar dat was na een aantal dagen na het onderzoek weer rustig aan afgezakt en inmiddels helemaal over. *\o/*

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 19:08

Mo_86 schreef:
JudithGigi schreef:

Oh deze voel ik! Hier ook vette kuiten en helaas een liefde voor knielaarzen. Waar ik dus bijna nooit in pas… Zó fijn als je eens in de zo veel tijd een paar tegen komt die passen! Gefeliciteerd dus met je vondst!

Ja geweldig he! Ik wilde het eerst nieteens proberen vanwege de trauma's van honderden paardrijlaarzen passen om de rits maar tot halverwege te krijgen :') blij dat ik het toch gedaan heb *\o/*

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 23:39

Als echte Harry Potter nerd was ik vandaag naar Visions of Magic in Brussel en het was zo onwijs tof opgezet! :):) Was helemaal gelukkig, 8 jarige ik zou jaloers zijn. :')
Afbeelding
Afbeelding

Ook nog naar het Hardrock café geweest (m'n verzameling ook weer uitgebreid, van ieder HRC waar ik voor het eerst kom neem ik een pin/magneet/munt mee :D ) en daarnaast was het prachtig weer, dus lekker door Brussel gewandeld. Had echt een topdag. <3
Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 13:42

Eigenlijk dit weekend heel veel geluksmomentjes gehad. ( nu nog leren er eigenlijk wat meer van te genieten)

- een cliënt die naar je benoemd dat je goed voor de cliënt zorgt en de cliënt het leuk vind dat ik er ben. <3

- een hele goede vriendin die na maanden een keer zegt dat ze op een vriendschappelijke manier van mij houdt <3 zegt deze vriendin absoluut niet zomaar dus leuk om mij even speciaal te voelen.

- bij een concert je favo nummer van de artiest voorbij horen komen. Dat was even genieten!

- vanmorgen wederom fijn gereden met mijn paard. Ze gedroeg zich keurig ondanks dat er ook een hengst werd gereden op dat moment.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 14:58

Dat de eigenaar van mijn pensionpaard zo
tevreden is over de zorg.Altijd fijn om te horen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 16:03

Afbeelding

Mijn grote lieve lummel, kan zo hard lachen om dat beest en het is zo'n knuffelige hond! Ben gek op hem

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 16:54

Dat de slotenmaker er gelukkig heel snel was toen ik net de deur niet meer van het slot kreeg *\o/*
Stond zo weer binnen gelukkig.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:12

Dat mijn to-do-list voor vandaag leeg is en ik nu vooruit kan werken *\o/*

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 14:49

Afbeelding
Mijn gouden paard!!

Sinds juni onder het zadel en 2 de keer naar buiten…
Heerlijk ontspannen aan een lang teugeltje kunnen rijden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 16:07

Wat leuk, Mandarijn! Zou mijn schoondochter ook helemaal geweldig vinden, dat weet ik zeker. :j
Als ik had geweten dat je naar het HC was gegaan, dan had je voor mijn man wel drumstokjes mee mogen nemen. :P Hij verzamelt ze van iedere HC, maar wil niet naar België zelf. :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 20:47

Rijd al bijna 1,5 week rond met een kapotte auto maar gelukkig is hij vanavond gemaakt ( garage had niet eerder tijd)en het koste maar 45 euro :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 09:18

Shenavallie schreef:
Wat leuk, Mandarijn! Zou mijn schoondochter ook helemaal geweldig vinden, dat weet ik zeker. :j
Als ik had geweten dat je naar het HC was gegaan, dan had je voor mijn man wel drumstokjes mee mogen nemen. :P Hij verzamelt ze van iedere HC, maar wil niet naar België zelf. :')

Ik zal het onthouden mocht ik er nog een keer komen. :))

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 09:21

Afbeelding
Steeds blijer met mijn kruidenkastje <3

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 09:28

Oh maar die is ook heel tof <3