Telpeva schreef:Morrowind en Oblivion staan er boven, ben groot TES fanCambionn schreef:Dat ik een ramp ben met nagelak, maar ze toch netjes rood heb gekregen ondanks dat die kleur echt overal stained. Oke, was wel bezig tot 4 uur 's ochtends maar toch.
Nu hopen dat het beetje lang blijft zitten. Meestal brokkelt nagellak binnen no time af bij mij, maar toen ik de nude versie van deze had bleef die verassend goed zitten dis ik heb hoop.
[ Afbeelding ]
Skyrim sleeve
En leuke nagellak

Zo ver is de nagellak nog perfect na een volle dag

Ik ben ook blij omdat ik nog 4 Japanse CDs heb gescoord vandaag, en GBA Harry Potter and the Philosopher's Stone. Daarmee heb ik eindelijk mijn HP games collectie compleet, of iig alle games die ik hebben wil. Heb dat als kind zo veel gespeeld, dat ik die gewoon in mijn retrogame collectie wou hebben. Dus had vanmiddag ff foto van alles gemaakt.

Ben alleen iets minder blij omdat ik ruimtetekort begin te krijgen voor m'n CDs. En ik pas meer ruimte ga hebben als we een huis hebben gekocht en ik een werkkamer heb. En dat is volgend jaar pas ergens. En als ik mijn man's Gundams wil weghalen voor ruimte krijg ik ruzie denk ik