Bizarre kledingreclames op Social media

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melzazu

Re: Bizarre kledingreclames op Social media

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:28

Die legging is in principe gewoon bedoeld voor mensen die beide benen nog hebben dus wat dat aangaat klopt het model dat ze hebben gekozen wel.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:15

Nou ja, mensen met twee benen mogen het natuurlijk óók dragen? Anders blijf je een wij en hullie ding houden. Kleding/mode kan juist zo'n mooi medium zijn voor inclusiviteit en wat mij betreft mag dat best beide kanten op :o

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:40

Ik loop thuis regelmatig in een joggingbroek en meestal met 1 pijp omhoog, dan klopt de temperatuur gewoon exact. Ik snap die broek :+

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:03

Melzazu schreef:
Die legging is in principe gewoon bedoeld voor mensen die beide benen nog hebben dus wat dat aangaat klopt het model dat ze hebben gekozen wel.

Maar wat is dus het nut van een legging met 1 pijp?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:09

Amber_anne schreef:
Melzazu schreef:

Hetzelfde nut als dat van een tattoo choker: het laat zien dat je sommige trends niet moet willen maar je haalt ook heel makkelijk de kuddebeesten zonder persoonlijkheid eruit die achter elke rage aan hobbelen :+

En dan heb ik het nu even over mensen met 2 benen die zo'n legging dragen

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 46 min geleden

Amber_anne schreef:
Melzazu schreef:

Over het algemeen zijn dit vrijwel altijd compressie leggings. Gewoon bedoeld voor mensen die beide benen hebben en aan 1 been bijvoorbeeld een blessure of iets dergelijks waar ze dan compressie voor willen. Door de andere pijp dan zo kort te hebben is aan dat been de bewegingsvrijheid dan beter als met compressie.