Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linnie050 schreef:Autoparfum hebben wij heel soms erin zitten.
Moeten wij er net aandenken.
Over de kinderen en het pakket.
Ik heb 1 dochter 5 jaar mag wel hoeft niet.
Vorige keer had iemand wat gehaakt.
Volgens mij heb ik dat al wel gezegd.
De gehaakte kat ligt nog steeds bij haar in bed
Super leuk.
En wat ik ook al las liefde gaat ook door de maag en zeker bij de mijne
Citaat:Ik wil iedereen nog even wijzen op de spelregels en dan met name de spelregel: Als er iets is, pb dan M_D_H.
Schijnbaar kunnen bepaalde deelnemers wel de pb knop naar andere deelnemers vinden, maar is het vinden van diezelfde pb knop naar mij heel lastig.
Hierdoor zijn bepaalde deelnemers wel op de hoogte van bepaalde irritaties, maar ik niet.
Doordat ik niet op de hoogte ben van die irritaties, kan ik niet ingrijpen als er iets gebeurd, omdat niemand mij iets verteld heeft.
In bepaalde situaties moet het beheer op de hoogte gebracht worden voor zij kunnen ingrijpen.
Nu krijgt het beheer voor de 2de keer deze secret santa editie een verwijt dat wij in een bepaalde situatie niet ingegrepen zouden hebben, maar het beheer was ook nergens van op de hoogte, dus we hebben wel ingegrepen, maar helaas te laat.
Ik ben er persoonlijk, klaar mee dat ik constant moet horen dat andere deelnemers wel op de hoogte zijn van de irritaties of gebeurtenissen, maar ik niet.
Dus, voor de laatste keer: Ik bijt niet, ik ben niet onredelijk, ik ben niet onaardig, ik zal altijd naar je verhaal luisteren en afhankelijk van wat er aan de hand is, meteen ingrijpen of dit eerst bespreken met mijn mede beheerleden.
maar als ik niks weet, weet het beheer niks, kunnen wij dus ook niks doen
Dus mijn vraag aan jullie:
Stop met het versturen van pb's naar jullie medesanta's, maar breng in plaats daarvan, mij op de hoogte. Want zonder die stap, kunnen wij niet ingrijpen als er iets gebeurd, omdat wij het niet weten.
Jolien87 schreef:Ik spreek uit ervaring: MDH bijt echt niet
Ik heb vakantie!![]()
We gaan over 1,5 uur voor een paar dagen naar Katwijk aan Zee en ik heb al precies nul dingen ingepakt.
Morgen gaan we een dagje naar Haarlem, o.a. naar de Lush winkel
En...de naar de Intratuin in Lisse, daar zou de kerstafdeling al open zijn. Helemaal zin in.