Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Ja en ook vast aan beton van haar huis lees ik en dat daardoor de reddingswerkers haar ook niet los konden krijgen
Een dier zouden ze op dat moment een spuitje geven, maar een mens mag langzaam sterven.....
Ceffyl schreef:Die man die in dat staal viel, dat erin vallen heeft hij misschien niet gevoeld. Maar de hitte in dat vat op weg naar beneden moet toch ook ondraaglijk zijn geweest.
Sanet schreef:Ceffyl schreef:Die man die in dat staal viel, dat erin vallen heeft hij misschien niet gevoeld. Maar de hitte in dat vat op weg naar beneden moet toch ook ondraaglijk zijn geweest.
Ik heb even gezocht, maar dat gesmolten staal was 2000 graden Celsius, ben je dan niet bijna meteen opgelost? Al je “zachte” delen inclusief dus je hersenen en hart zijn dan toch wel direct weg? Cremeren gaat maar tot 1100 bijvoorbeeld.
Citaat:Steven Dierkes, 39, was taking a sample from the 1,400°C crucible when he tripped and fell in, killing him instantly.
Half his body stayed outside the container, according to a colleague at Caterpillar’s Mapleton Foundry in Illinois.
Sanet schreef:Ik dacht 800/850 graden en dan is zo’n oven ook wel even bezig met cremeren. Zal met 2000 graden veel sneller gaanCeffyl schreef:Die man die in dat staal viel, dat erin vallen heeft hij misschien niet gevoeld. Maar de hitte in dat vat op weg naar beneden moet toch ook ondraaglijk zijn geweest.
Ik heb even gezocht, maar dat gesmolten staal was 2000 graden Celsius, ben je dan niet bijna meteen opgelost? Al je “zachte” delen inclusief dus je hersenen en hart zijn dan toch wel direct weg? Cremeren gaat maar tot 1100 bijvoorbeeld.
Sanet schreef:Ceffyl schreef:Die man die in dat staal viel, dat erin vallen heeft hij misschien niet gevoeld. Maar de hitte in dat vat op weg naar beneden moet toch ook ondraaglijk zijn geweest.