Ik trek nog steeds hetzelfde aan... alleen een maat groter

Als mensen het lelijk vinden, kijken ze maar lekker de andere kant op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Toptrainers, toppaarden, topruiters. (Of naja, wat je 'top' vindt met de huidige manier van rijden op de internationale wedstrijden.) Het moet allemaal kloppen. De oefeningen, de aanleuning, de zit van de ruiter. Dat is toch anders dan hoe wij rondhobbelen in de L.
Al, eerlijk is eerlijk, daar zijn de oefeningen ook naar.
Bowo schreef:Kookaburra schreef:Toptrainers, toppaarden, topruiters. (Of naja, wat je 'top' vindt met de huidige manier van rijden op de internationale wedstrijden.) Het moet allemaal kloppen. De oefeningen, de aanleuning, de zit van de ruiter. Dat is toch anders dan hoe wij rondhobbelen in de L.
Al, eerlijk is eerlijk, daar zijn de oefeningen ook naar.
Maar het is toch eigenlijk enorm demotiverend dat er wordt verwacht je dat je in een L proef al op Grand Prix niveau rijdt, alleen dan alleen de makkelijke oefeningen? Het is niet voor niets een lager niveau. Wat mij betreft wordt er beoordeeld op wat verwacht kan worden op het niveau en niet het perfecte plaatje, dat doen ze maar lekker in de Grand Prix (maar daar doen ze het dan weer niet, want anders zouden al die 'top' ruiters niet zo belachelijk hoog scoren voor een uitgestrekte draf waar het achterbeen niets doet)
Prrrr schreef:Elastiek in je broekband is waarschijnlijk niet wat je horen wil
Bowo schreef:Goed passende broeken is vast ook niet iets wat je wilt horen.
Misschien een siliconen antisliprand aan de binnenkant plakken?
Mizora schreef:https://www.bol.com/nl/nl/p/elastische- ... 116274319/
[ Afbeelding ]
Een riem zonder gesp? Wat vind je vervelend aan de riem dat je die niet wil? Dat helpt met meedenken.
Veulen84 schreef:Bestaat er een alternatief voor riemen (en zeg niet bret-hels)? Dus iets wat helpt om de broeken om me lijf te houden ipv dat ze blijven glijden naar m'n kont.
rien10 schreef:Iedereen die roept dat Rutte/de huidige regering weg moet, over datum is etc. zal best een punt hebben. Maar denken degenen die dat roepen dan dat, als er een nieuwe regering komt, de problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen? De nieuwe regering zal ook (impopulaire) maatregelen moeten nemen. Het vastlopen van Nederland verdwijnt niet door het te negeren.