Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 06:35

Ik dacht, laat ik eens op een andere manier kijken voor het rooster. Alleen nu weet ik niet 100% zeker of het klopt, omdat ze zelf zeiden dat je het pas morgen kan opvragen :') Alleen het irriteert me dus dat het nou niet zeker is of dit hem is :')

Flowery

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 06:40

Dat mijn vriend gister was gaan drinken met een paar vrienden en vervolgens niks meer heeft laten weten... Ik zie alleen dat hij om 3 uur mijn appje gelezen heeft |o Lekker wakker worden zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 07:22

Al die oplichting en bedriegerij in de dieren. Jou zou denken dat het in de paarden erg is, nou begin dan maar eens aan konijnen...

Op een jaar tijd al 4x tussen de €40 en €50 stuk uitgegeven aan kwalitatieve vlinders die allemaal al 'succesvol' nesten hadden grootgebracht. Voedster 1 had maar 4 werkende tepels, voedster 2 bleek 3,5/4 jaar te zijn (minstens!) dus daar heb ik ook nooit mee kunnen kweken. Voedster nummer 3 is enkele dagen terug ook bevallen en daar blijken nu maar 2 tepels te werken. Voedster nummer 4 is al 2 keer gedekt en die is nog altijd niet bevallen... Ik ben het zo zat en zo moe. Wees gewoon eerlijk dat ze weg gaan ivm leeftijd/slechte melkgift etc. Ik vind er ook geen hol aan om dode jongen uit het nest te halen omdat de tepels niet blijken te werken.

Bende bedriegers en oplichters. Hoop dat ze gelukkig zijn met mijn geld _-:(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 07:34

Dat een spook uit het verleden donderdag ineens contact op nam en dat ik het nog niet kan laten gaan. Ik heb hem gezegd op te flikkeren maar ik heb nog veel te veel vragen. Mijn brein kan het nog niet laten gaan. Dom brein. |o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 07:40

Haha en hun slapen nog lekker en ik sta alweer naast mn bed. We zijn 4.5 uur verder :') Woooeeehooee

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 07:44

Mensen die mijn hond niet in RL hebben gezien en zeggen dat ie kapot is gefokt >;) Bedankt voor je mening en röntgenogen op afstand.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 08:16

iirrssjjee schreef:
theadora99 schreef:
Dat ik zo erg twijfel wat ik moet doen qua vakantie volgend jaar (mits t doorgaat). Ik hoop in januari grotendeels af te studeren (1 diploma op zak) en eind juni de andere. Nu kan ik in die tussentijd opzich 4 dagen gaan werken, in mijn vakgebied (onderwijs) maar dan moet ik hoogseizoen op vakantie, of ik kan nog 1 keer, allerlaatste keer buiten het hoogseizoen gaan. Maar dan moet ik een hele andere baan gaan zoeken voor februari-juni.

Ik zou voor de vakantie kiezen! Misschien valt er wel een tijdelijke functie te vinden ivm bv ziekte of zwangerschapsverlof?

Ja ik zou dan wss eind mei/begin juni willen, dat is net lastig dan denk ik met tijdelijke functie. Gaat dan om 3 maanden (12 weken) en ik dacht dat verlof langer was?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 08:29

Dat ik op vakantie altijd zo super slecht slaap. En mijn lichaam heeft sowieso bedacht dat ik vooral goed slaap bij mijn vriend. Dus ik slaap thuis ook al slecht. Echt heel apart want normaal sliep ik juist slechter bij/met anderen. :+

Aub een keer een goede nacht slaap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 08:45

Nou vannacht amper geslapen. Me dood gezweet, m'n bed was gwn zeiknat, dat heb ik nooit want zoveel zweet ik niet. Misschien was ik toch iets koortsig ofzo. En het is niet eens vollemaan? Ik heb zo bagger geslapen zelfs met pijnstilling. De hele week al. Hopelijk gaat het de rest van de dag gewoon goed.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 09:37

xDenies schreef:
Haha en hun slapen nog lekker en ik sta alweer naast mn bed. We zijn 4.5 uur verder :') Woooeeehooee

Zelf even genieten van keiharde muziek. }:)

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 09:39

De benauwdheid die blijft duren.het lijkt alsof er 100kg op mijn borstkas ligt. Ik word er echt gek en ontzettend triest van want het zit mij bij alles in de weg.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 09:43

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 09:47

Marcella schreef:
xDenies schreef:

Zelf even genieten van keiharde muziek. }:)

Ah mijn honden mochten even lekker spelen in de achtertuin en daar wordt bij gegromd en geblaft, maar die horen niets hoor, of ze hebben nu koppijn door de kater.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 09:56

Dat ik een coronatest moet laten doen, (milde klachten) en dat ik in het onderwijs werk en afgelopen week gewoon heb gewerkt en de eerstvolgende mogelijkheid pas maandag is.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 10:27

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 11:12

Mijn paarden, die ik zojuist in de wei zet en dan gaan galopperen.
Doe dat gewoon even in de paddock, waar ze de hele nacht in hebben gestaan.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 11:31

Ik gooi de helft van mijn after sport drankje over mijzelf heen ipv in mijn mond :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 12:39

Sterkte fenja!

Aan mensen die ook echt alles mee hebben gemaakt, maakt niet uit wat, zij hebben het wel meegemaakt en dan natuurlijk ook net minstens zo erg, zo niet erger.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 13:03

Losgeslagen containers over het terrein. Gelukkig mijn auto gemist tot nu toe en ook enigste auto.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 13:13

Ik baal ook van die harde wind, ik hoop dat mijn schutting overeind blijft

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 13:41

Dat ik iets leuks had besteld, specifiek de groene kleur. Krijg ik het thuis, is het de blauwe variant (met lichte beschadiging). Ik controleer mijn factuur, daar staat ineens blauw. Ik controleer wat ik besteld heb: juist de groene, met de groene afbeelding. Hebben ze dit op hun website verkeerdom staan :(

Mailtje gestuurd en nu hopen dat ik de juiste krijg ...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:29

Dat ik van de week 2 nieuwe spijkerbroekjes en een badpakje voor mijn dochter heb gekocht maar nergens meer die broekjes kan vinden. Terwijl het zwempakje gewoon in de kast ligt.

Dus als jij een spijkerbroekje was voor een klein lief schattig meisje, waar zou jij je dan verstoppen?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 14:37

Uit de tas gevallen in de auto?

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:26

Aan vliegen in huis _-:( Net op vliegen jacht geweest. 26 dood geslagen en er zijn er gewoon nog meer die het blijkbaar leuk vinden je te treiteren door op je te gaan zitten.
Hoe dan? De vuilnisbak is leeg, er ligt nergens rottend voedsel, al mijn dieren + vriend leven zo ver ik weet nog. Dus ga buiten spelen, vervelende krengen! _-:(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:28

Seventje schreef:
Aan vliegen in huis _-:( Net op vliegen jacht geweest. 26 dood geslagen en er zijn er gewoon nog meer die het blijkbaar leuk vinden je te treiteren door op je te gaan zitten.
Hoe dan? De vuilnisbak is leeg, er ligt nergens rottend voedsel, al mijn dieren + vriend leven zo ver ik weet nog. Dus ga buiten spelen, vervelende krengen! _-:(

Ik hoor iedereen erover en heb er zelf ook last van. Het zijn er nog nooit zoveel geweest := Ipv af en toe 1 of 2 nu echt wel minimaal 10 tot veel meer alleen al in huiskamer