Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:theadora99 schreef:Dat ik zo erg twijfel wat ik moet doen qua vakantie volgend jaar (mits t doorgaat). Ik hoop in januari grotendeels af te studeren (1 diploma op zak) en eind juni de andere. Nu kan ik in die tussentijd opzich 4 dagen gaan werken, in mijn vakgebied (onderwijs) maar dan moet ik hoogseizoen op vakantie, of ik kan nog 1 keer, allerlaatste keer buiten het hoogseizoen gaan. Maar dan moet ik een hele andere baan gaan zoeken voor februari-juni.
Ik zou voor de vakantie kiezen! Misschien valt er wel een tijdelijke functie te vinden ivm bv ziekte of zwangerschapsverlof?
Marcella schreef:xDenies schreef:Haha en hun slapen nog lekker en ik sta alweer naast mn bed. We zijn 4.5 uur verderWoooeeehooee
Zelf even genieten van keiharde muziek.
Seventje schreef:Aan vliegen in huisNet op vliegen jacht geweest. 26 dood geslagen en er zijn er gewoon nog meer die het blijkbaar leuk vinden je te treiteren door op je te gaan zitten.
Hoe dan? De vuilnisbak is leeg, er ligt nergens rottend voedsel, al mijn dieren + vriend leven zo ver ik weet nog. Dus ga buiten spelen, vervelende krengen!