[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:29

Britta31 schreef:
Mama,ik wil,ik wil.Mama wil ook een lief kindje en heeft dat ook niet gekregen.De peuterleidster was diep geschokt toen ik dat tegen mijn zeur peuter zei.

Ik hou van jouw liefdevolle en opvoedkundige sarcasme.

(en dat meen ik ook nog...)

elnienjo

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:54

Ik wou dat er een apparaat bestond met een heel irritant hoogfrequent geluid waar alleen kleine kinderen last van hebben en wat je als volwassene niet hoort.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:02

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:17

Steeph schreef:
elnienjo schreef:
Ik wou dat er een apparaat bestond met een heel irritant hoogfrequent geluid waar alleen kleine kinderen last van hebben en wat je als volwassene niet hoort.

http://www.bprproducts.com/bprproducts/nl/ultrasoon-geluid-tegen-hangjongeren/210-ultrasoon-tegen-hangjongeren.html
Zoiets? :D

Hahaha, het bestaat dus gewoon écht! :D _/-\o_

Ophangen dus maar bij die tuin met trampoline vol krijsjes! *\o/*

Ben wel 'ns benieuwd of ik het geluid nog zou horen. Ben wel heel gevoelig op geluid jammergenoeg.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:20

Oh, ik ben 28 en hoor het vaak zat op metrostations enzo :n

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 14:55

Ik hoor die ook inderdaad een ik ben al halverwege de 30 _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 15:02

Mijn nochtans tolerante en kinderlievende vriend is vannacht om half 1 als een ontaarde gek op de muur beginnen rammen en brullen dat de kleppen dicht moesten. Zo kabaal weer! Alsof ze door de ramadan overdag muisstil moeten zijn van ma en pa maar tijdens de nacht helemaal los mogen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 16:54

Ik hoor dat gepiep ook gewoon nog met 40+.
Helaas hebben veel mensen dat ook tegen marters in de auto.

Een jaar of 2 geleden hoorde ik iemand echt falikant falen met de uitspraak: ik wil ik wil, mama wil ook graag een Gucci tasje.
2 seconden stil, zegt het kind: maar die heb je al..
_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:45

Soms is bijdehand dan wel weer grappig voor de omstaanders :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:54

Idd, ik hou er wel van :')
Hiernaast is de huilbaby weer bezig..

BerdienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:24

Varekaj schreef:
Mijn nochtans tolerante en kinderlievende vriend is vannacht om half 1 als een ontaarde gek op de muur beginnen rammen en brullen dat de kleppen dicht moesten. Zo kabaal weer! Alsof ze door de ramadan overdag muisstil moeten zijn van ma en pa maar tijdens de nacht helemaal los mogen.

Oeps := Maar nou is de grote vraag: heeft het ook geholpen?

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 21:29

Ik zit een paar dagen in een hotel en vandaag zijn er mensen met twee kinderen twee kamers verderop ingecheckt. Ik heb een kamer op de begane grond en hoorde ze al op de gang voorbijkomen. Vervolgens gingen ze aan de achterkant spelen en langs mijn raam rennen. Ik heb een andere kamer gekregen gelukkig. De receptioniste stelde nog voor dat het hotel de mensen erop zou aanspreken, want ze moeten op hun eigen 'stukje' blijven, maar daar had ik weinig vertrouwen in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 21:37

Een kwartier erna was het toch muisstil. Echter is het vandaag overdag alweer 2x raak geweest en ergens rond 19u ook.
Hopelijk blijven ze nu stil, moet er morgen uiterlijk om 6u uit. Zaterdag en zondag ook. Ik ben al geen ochtendmens, ik zit mentaal op mijn limiet door alle werkdruk etc met de hele Corona (werk in de zorg) en dan een slechte nachtrust... Dat is vragen voor een knaller van een ochtendhumeur en ontzettend kort lontje.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:15

HAHAHAHAHAHA :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:43

Een echtpaar van een appartement iets verderop is naar hun 2e verblijf vertrokken en heeft tienerzoon/dochter alleen thuis gelaten.

Gevolg:
-lekker met een groepje op het terras
-Uitspraken à la "is wel goed regende vergrijzing dat virus, hopelijk moeten wij dan minder lang werken en meer geld voor ons"
- de hele straat vanochtend VOL peuken en kapot glas van een fles whiskey. Op het voetpad. Zat er met mijn sandaal haast vol in.

Walgelijk gewoon.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 18:45

Varekaj schreef:
Een echtpaar van een appartement iets verderop is naar hun 2e verblijf vertrokken en heeft tienerzoon/dochter alleen thuis gelaten.

Gevolg:
-Uitspraken à la "is wel goed regende vergrijzing dat virus, hopelijk moeten wij dan minder lang werken en meer geld voor ons"
- de hele straat vanochtend VOL peuken en kapot glas van een fles whiskey. Op het voetpad. Zat er met mijn sandaal haast vol in.

Walgelijk gewoon.

Echt walgelijk en respectloos.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:51

Varekaj schreef:

Gevolg:

Walgelijk gewoon.

Heb je de politie gebeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:00

Dit was de eerste keer dat zoiets voorviel en de rotzooi hebben we pas vanochtend gezien. Als dit nog zou gebeuren dan gaan we wel bellen ja. Of op zijn minst even briefje in de bus bij de ouders dat dit vast niet de bedoeling is als ze hun tieners alleen thuis laten.

Daarnaast hebben we een wijkagent die nogal graag "tolerantie" roept. Ook als ze tegen je garagepoort staan te pissen bijvoorbeeld.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:06

Oh belachelijk! Wij hebben wel een fijne wijkagent, die heeft net zo'n tyfushekel aan de buren en hun kinderen als ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:26

De scholen gaan weer open in België of toch kleuter- en lager onderwijs.
Eindelijk weer rust bij de krijsers hiernaast! Het is nu half 10 en ze gaan weer los...

Wat ga ik blij zijn als de ramadan over is.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:19

Wat ik nu toch weer tegen kom op Facebook...

Het Nieuwe Zwanger Worden

WTF
Alsof de mensheid niet al duizenden jaren weet hoe dat werkt, te oordelen naar de overbevolking.

Je hebt een gat, stopt er iets in, dat niest een keer en je bent zwanger, of niet. Hoe moeilijk kan het zijn...

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:24

Wat moet ik me daar dan bij voorstellen :o?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:26

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:28

Ivf.

Dat is de enige versie van op een nieuwe manier zwanger worden die ik me zo in de gauwigheid kan voorstellen.
Maar dat zál wel niet bedoeld worden.

Technisch gezien gaat het natuurlijk al enige honderdduizenden jaren zoals hierboven helder omschreven werd.
Een gat waar iets in moet dat vervolgens een keer niest.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:31

Even gekeken, het is gewoon een van de zovele anti-big pharma sites maar dan gericht op zwangeren.
Hoe je medicijnen het beste uit de weg kan gaan en liever niet vaccineren.