Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ja ik woon in een gat achteraf met 250 huizen ofzo dus er zal maar 1 route zijn bij ons
Neonlight schreef:Dat ligt aan de pakketdienst. Niet alles gaat via postnl bij Bol.
Ik kan als het via Postnl gaat niet kiezen voor avondbezorging en met mijn Select account nog maar 1 keer kunnen kiezen voor zondag bezorging.
beert schreef:Ik snap de vraag wel, want als ik soms meerdere items koop bij bol.com dan heb je verschillende verkopers soms. Bij de een kan ik wel kiezen voor ochtend bezorging of avondbezorging en voor het andere item niet. Terwijl ik alles tegelijkertijd bestel.
Ik weet ook niet waarom je bij de een wel avondbezorging kan kiezen en bij de andere niet?
karuna schreef:Het is weer eens zo ver. Iets wat dinsdag al bezorgd zou worden. Duurt tot gister voor het gestorteerd werd, en vandaag zou de levering zijn. Maar alweer wijziging het zit nog steeds in het sorteerproces en zou nu morgen afgeleverd worden.
Ik bestelde het met spoedlevering (zelf ophalen in een winkel kon niet ivm ziekte helaas)want ik heb het nu dinsdag uiterlijk nodig en dan moet ik nog testen zodat het woensdag werkt en bruikbaar is. Werkt het niet naar behoren dan heb ik woensdag een enorm probleem. Een simpel brievenbuspakjedan had ik beter morgen naar de winkel kunnen gaan
Froukje schreef:Ik snap echt niet dat mensen het niet leren dat je in november en december gewoon extra geduld nodig hebt en als het zo'n spoed is je zelf naar de winkel moet gaan om het op te halen of laten ophalen door iemand of het gewoon veel eerder besteld.
Froukje schreef:Ik snap echt niet dat mensen het niet leren dat je in november en december gewoon extra geduld nodig hebt en als het zo'n spoed is je zelf naar de winkel moet gaan om het op te halen of laten ophalen door iemand of het gewoon veel eerder besteld.